Wat is dit voor vreemde causaliteit?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja daar kies je voor. Want het hoeft in veel situaties niet.
Ik ben het er mee eens dat je er zelf voor kiest om je beledigd te voelen, maar gekwetst is toch iets anders vind ik, dat gaat toch wel dieper dan ''Je jurk is lelijk'', dan kan je je beledigd voelen of er voor kiezen om er geen gevoelens bij te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.
Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
Uh nee. Misschien is er geen goede reden om je dan gekwetst te worden, maar als nog kies je er niet voor om zo te voelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als zoiets als dit netjes gezegd wordt - en je weet het zelf ook - dan is er absoluut geen reden om je gekwetst te voelen.
Als het bot gezegd wordt, ja dan mag je je wel gekwetst voelen.
Welnee, liefde ontbreekt totaal waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Casiotone het volgende:
[..]
TS lijkt dus blijkbaar ook weer niet zó verliefd op hem, anders had ze wellicht open gestaan voor andere mogelijkheden ipv meteen NEEEEEE te denken
grappigquote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef snakelady het volgende:
Ik heb laatst gelezen dat dikkere vrouwen juist een strakkere vagina hebben
Lieg tegen hem. Lieg zo goed als je kan.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef anoniem848372 het volgende:
Ik verwacht nu al hele lelijke reacties, maar ik hoop toch dat er een paar leden iets posten waarmee ik mijn leventje kan voortzetten. Ben overigens een cloon en wil voorkomen dat de hoofdrolspeler heel erg gekwetst zal raken (hij weet dat ik wel eens post hier, maar zal niet alle topics afgaan).
Ik wou het in de Sex sectie gooien, maar het gaat toch echt om een R&P-issue.
Heb sinds kort een 'relatie' en het was tijd om verder te gaan. Nadat alle kleding uit was getrokken schrok ik: 9 á 10 cm is véél te klein. Blowjob deed niet veel wonderen, want het bleef klein en deepthroat was een eitje. Missionaris is al nooit mijn standje geweest bij mijn exen, omdat ik weinig voel. Rijden is hetzelfde. Alle andere standjes haalt hij gewoon niet. Als hij iets teveel beweegt floept het eruit.
Eerder in het verleden heb ik eens een lange relatie gehad met magere seks. Hij kwam in 10-15 minuten klaar en daarna was hij op (bankhanglul was het). Zo gemeen als ik dit zeg, maar hij vulde het nog enigszins. Dit gaat echt nergens heen. Ik word gelukkig van goede seks in een relatie. Als dat niet goed zit, ga ik mij aan alles irriteren bij een man. Het gaat mij niet om klaarkomen en ik weet dat een man van alles kan compenseren met zijn vingers en handen. Maar een normale lengte is alleen al een turn-on en biedt optie tot variatie in standjes. Ik kan dat echt niet opgeven, hoe leuk een man ook is. Wat je partner van een goede vriend onderscheidt is toch echt wel een seksleven.
Dus ja, ik zei dat ik me ongelukkig voel sinds we seks hebben gehad. Hij denkt dat het ligt aan mijn ex ofzo of dat ik bindingsangst heb. De waarheid kan ik hem niet vertellen, want hij is al erg onzekerIk durf dit aan niemand te vertellen. Ook niet aan mijn vrienden. Ik schaam me dood voor mijn oppervlakkigheid, maar het verandert niets aan hoe belangrijk het voor mij is en waar ik mij tot aangetrokken voel. Als ik met hem door ga, ga ik hem echt niet willen pijpen of initiatief nemen. Heb nog een lijst aan redenen waarom ik geen zin heb uit die seksloze relatie die ik kan hergebruiken.
Voor reacties zoals hij verdient beter etc: ja, hij verdient zeker beter. Maar heel toevallig stopte zijn ex ook met seks na een maand en maakte het ook een maand of twee erna uit. Ik vind dit echt vreselijk, dat ik zo'n goede jongen dit aan doe, maar ik hou meer van mezelf. Goede mannen zijn niet voor het oprapen, maar liever ga ik alleen dood dan nog zo'n relatie met horror seks.
Te snel naar bed gaan is niet slim. Te lang wachten is niet slim. We hebben zoveel gedeeld afgelopen maanden. Hoe ga ik dit vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ook benieuwd naar alle kritiek, aanval, humor, ervaringen, troost of wat dan ook.
Ik laat me niet kwetsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde causaliteit?
Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:14 schreef Dimachaerus het volgende:
grappig
voor mn gevoel hebben zijn de wat gezettere cammeisjes ook wat strakker, zo op het zicht en de hulpmiddelen die ze gebruiken
je ziet zo nooit met monster dildo's in hun vagina wroeten
en dan zie je zo een skinny klein meisje... jeetje
Nee, komt door het simpele feit dat die veel minder geneukt wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt door het lichaamsvet, pik. Alsof dat niet op je inwendige organen drukt al dat vlees.
Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:11 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik laat me niet kwetsen.
Dus kan je ervoor kiezen om het niet toe te laten.
Ik voel het ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 01:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je kunt je gevoel niet sturen dat je ervoor kiest het te negeren betekent niet dat je het niet voelt..
En je kan je niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet kunnen, hun gevoel uitschakelen of negeren?quote:
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef Vasion het volgende:
Want het gaat lastig worden om een nieuwe partner te zoeken met als criterium een penis langer dan 10 cm.
Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Heb je misschien zelf een kleine penis dat je denkt dat dat normaal is?
Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Grote handen/voeten - grote pik
Kleine handen/voeten - kleine pik
Dunne (lange) vingers - dunne pik
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder lastig om een man met zo'n kleintje te vinden. De meeste mannen hebben er toch eentje die langer is dan 15cm.
Heb je misschien zelf een kleine penis dat je denkt dat dat normaal is?
Een beetje letten op handen en voeten wil ook wel helpen. Niet voor 100% maar gemiddeld toch wel:
Grote handen/voeten - grote pik
Kleine handen/voeten - kleine pik
Dunne (lange) vingers - dunne pik
Van die kleine handen met worstenvingers - gemiddeld of klein, breed aan de basis, dun bovenaan.
Begrijpelijk standpunt. Niet leuk, maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Sarasi het volgende:
Persoonlijk zou ik dit ook niet kunnen volhouden. Seks is voor mij echt een vereiste binnen een relatie en dat houdt ook in dat ik er wat van moet voelen. Natuurlijk hoeft niet elk standje fysiek te lukken ofzo, maar er moet wel een manier zijn om fijne, goede seks te hebben. Dus ik zou het uitmaken ja, hoe cru en oppervlakkig dat ook klinkt.
Voeten zeggen inderdaad helemaal niks over de lengte van de penis, dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:25 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Oneens. Dunne vingers, dunne pik wel (n=2).
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Daar klopt geen bal van. Weet je toch wel of niet?
Ik ken twee Antillianen en ze zijn allebei heel lui.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..
Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de mannen met wie ik seks heb gehad klopte het wel..
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zozo sletje, heb je met miljoenen mannen seks gehad?
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:53 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ze ziet er vast beter uit dan jij.
Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
Ik shame niet, ik stel enkel een vraag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom doen jullie überhaupt aan slutshaming? Shame on you.
Hoe hebben ze jou genoemd?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:[/b]
[..]
Hebben ze jou vaak slet genoemd, dat je zo reageert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |