SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
![]()
huh wie ben jij ook alweer?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
300 duizend pond, wow. Die Lewis ziet er niet echt gezond uit.
Er zijn mensen die er nog ongezonder uitzien.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
300 duizend pond, wow. Die Lewis ziet er niet echt gezond uit.
Best wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:46 schreef JimMH het volgende:
Was Lewis gister tegen Barney ook zo relatief matig?
Ja, zonder drukquote:Op zondag 3 januari 2016 20:46 schreef JimMH het volgende:
Was Lewis gister tegen Barney ook zo relatief matig?
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Ajacied
Wordt Gerrie 1e in OOM als hij dit wint?
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:46 schreef Max23 het volgende:
LotingGenot Unibet masters
Michael van Gerwen - Stephen Bunting
Raymond van Barneveld - Michael Smith
Jelle Klaasen - Phil Taylor
Peter Wright -Ian White
Gary Anderson - Vincent van der Voort
Robert Thornton - Dave Chisnall
Adrian Lewis - Kim Huybrechts
James Wade - Terry Jenkins
Het is nog wat tam, weinig hoge finishes, zaal komt ook nog niet enorm losquote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef VXXLL het volgende:
Het is best spannend, maar op de één of andere manier boeit het me niet zoveel
Wel wat aan de lage kant inderdaadquote:
Maar die zullen ook niet op een dusdanig hoog niveau sporten!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er nog ongezonder uitzien.
Volgens mij hebben beide brommers een lekke band vandaag.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Mooi voor de wedstrijd, maar ik heb niet het idee dat Lewis dit ooit kan winnen als Garry op de brommer gaat
ja, sla nu je slag!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Goedkoper dan Gall en Gall?
Dat maakt ons niets uit, wij kopen drank bij drankaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
DE GOUDVIS IS GOED BEZIG
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
LotingGenot Unibet masters
Michael van Gerwen - Stephen Bunting
Raymond van Barneveld - Michael Smith
Jelle Klaasen - Phil Taylor
Peter Wright -Ian White
Gary Anderson - Vincent van der Voort
Robert Thornton - Dave Chisnall
Adrian Lewis - Kim Huybrechts
James Wade - Terry Jenkins
KUT ANDERSONquote:
Daar zou ik sowieso niets halen. Bestel lekker bij die online discounters als drankdozijn, drankgigant, wijnvoordeel, enzovoort.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
#viesdom dusquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Hij denkt op 2 te staan waar hij op 12 staat. Even een tiental misrekend
Viesdik, viesblind en viesdom. Het zit die man niet meequote:
ja leuk ik vergat shift in te drukken, oeioeiquote:
Hmmkayquote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
@BarryHearn
#PL2016: Van Gerwen, Anderson, Lewis, Taylor, Wright, Thornton, Smith, Chisnall, Van Barneveld, Klaasen. #pdc
Wij zijn Nederlanders wij zijn (bijna) de bestequote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
@BarryHearn
#PL2016: Van Gerwen, Anderson, Lewis, Taylor, Wright, Thornton, Smith, Chisnall, Van Barneveld, Klaasen. #pdc
Wade nietquote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
@BarryHearn
Qua 'mensen' bedoelde ik darters. Het podium is dit jaar wat heter dan anders dus nu kregen de zwaargewichten van het stel bijna een black-out.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel wat aan de lage kant inderdaad
[..]
Maar die zullen ook niet op een dusdanig hoog niveau sporten!
quote:
Zoek eens naar de desbetreffende tweetquote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wade had het wel verdiend, maar qua entertainment is dit wel beter. Wel sneu voor hem, wordt ie weer genaaid.
Trollquote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
@BarryHearn
Leuk, maar niet hier met je schijtlol.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
@BarryHearn
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Zoek eens naar de desbetreffende tweet
De echte, echte fitte spelers hebben zelfs last van koude handenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua 'mensen' bedoelde ik darters. Het podium is dit jaar wat heter dan anders dus nu kregen de zwaargewichten van het stel bijna een black-out.
Nice try.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Szura het volgende:
@BarryHearn
PL heeft geen middagsessies dus Jelle zal niet op zijn best zijnquote:
Bij de BDO had je een jongen die opkwam met handschoentjes om zijn handen zo min mogelijk af te laten koelen voor het begin van de wedstrijdquote:Op zondag 3 januari 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte, echte fitte spelers hebben zelfs last van koude handen
Al verraad ik nu wel dat ik al eens eerder dart heb opgehad dit jaar.
Tuurlijk wel. Halve finale wint van Taylor etcquote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jelle komt er echt niet bij lijkt me. Thornton wel.
Wel met glitters mag ik hopen?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de BDO had je een jongen die opkwam met handschoentjes om zijn handen zo min mogelijk af te laten koelen voor het begin van de wedstrijd.
Thornton heeft een major gewonnenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Halve finale wint van Taylor etc
Ik hoop het ook, maar moet het nog zien.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Halve finale wint van Taylor etc
En die halvegaar die met jumpstyle opkomt in zijn pyjamabroek zou het ook kunnenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon zwart. Alleen types als Peter Wright zouden dat durven.
Marcel is in staat om te vragen wat dit voor de rest van het toernooi betekentquote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat Marcel zich af gaat vragen waar die terugval van Gerrie op de dubbels en de matige scores in leg 5 vandaan komen.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat Marcel zich af gaat vragen waar die terugval van Gerrie op de dubbels en de matige scores in leg 5 vandaan komen.
Paniekzaaier Zjakquote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jacques had in een paar seconden alweer zeshonderd beelden en ideeën maar Lewis deed gewoon zijn ding.
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 03-01-2016 om 21:00:06Gekke, maar heerlijke finale WK Darts! Wie gaat er aan het langste eind trekken? #rtl7darts reageer retweet
Kleinkinderen..quote:Op zondag 3 januari 2016 21:02 schreef Slobeend het volgende:
Anderson gooit veel minder dan tegen Klaasen. Hoe is dat te verklaren?
Genomineerd voor Tweet van het Jaar!quote:Op zondag 3 januari 2016 21:03 schreef Slobeend het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 03-01-2016 om 21:00:06Gekke, maar heerlijke finale WK Darts! Wie gaat er aan het langste eind trekken? #rtl7darts reageer retweet
je kunt webm/gifv gewoon renamen naar gif op imgurquote:Op zondag 3 januari 2016 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wimderon
Heb je gif van deze?
http://i.imgur.com/0zokQSI.webm
Ah thanksquote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kunt webm/gifv gewoon renamen naar gif op imgur
[ afbeelding ]
Barney speelt niet, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BARNEY ARMY!!!
Morgenavond huldigen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Barney speelt niet, wat is er gebeurd?
NIET DARTSFITquote:Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef Szura het volgende:
MAAR WAAROM GOOIT ANDERSON ZO MATIG OP DE DUBBELS
Hoe komt mijn gif om imgur terechtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wimderon
Heb je gif van deze?
http://i.imgur.com/0zokQSI.webm
Die ligt eruit Hans.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BARNEY ARMY!!!
Misschien ff caps en font 78, dan kan hij het lezen...quote:Op zondag 3 januari 2016 21:08 schreef Szura het volgende:
MAAR WAAROM GOOIT ANDERSON ZO MATIG OP DE DUBBELS
Volgende sessie denk ikquote:
Zou een nobel gebaar zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Kan ook zijn dat ze Noble wat extra gunnen omdat die ziek was
We zitten op 16quote:Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb 27 180's voorspeld. Te weinig denk ik.
Omdat de mensen nog naar huis moetenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zijn ze vandaag zo vroeg begonnen?
Ik had mij ook vergist. Ik schakelde pas in om half 9.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zijn ze vandaag zo vroeg begonnen?
#nooitmeernaarhuisquote:Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de mensen nog naar huis moeten
Vooral omdat mensen morgen weer vroeg naar het werk moeten.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de mensen nog naar huis moeten
Frank leest meequote:Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Roosenbrand v Anderson
Essers v Anderson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |