Ik leer je pas net kennen man, doe normaal.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
Bijna mijn nek gebroken in de douche, waren jullie bijna van mij af.
racistquote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
McD coolsingel/beurs en El Aviv, standaard fittie na uitgaan.
Hij is gvd weer prachtig.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat paintje nog voor je gebakken
[ afbeelding ]
zoals beloofdquote:
O ja kut voor je, ik ben nog aan het afstuderen en woon bij m'n ouders.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen was ik afgestudeerd en had een baan
Geeft niks joh, niels woont ook nog lekker bij zijn moeti in oostendequote:Op zondag 3 januari 2016 18:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
O ja kut voor je, ik ben nog aan het afstuderen en woon bij m'n ouders.
Oh ja gelukkig ben ik niet kaal.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niks joh, niels woont ook nog lekker bij zijn moeti in oostende
Kloptquote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
McD coolsingel/beurs en El Aviv, standaard fittie na uitgaan.
laat je uggs likken door die ene gozer in SEX in je krijgt een nieuwequote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef Oberkullie het volgende:
FUUUUUU MIJN IPHONE LAADT NIET MEER OP![]()
![]()
![]()
Hardop.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat je uggs likken door die ene gozer in SEX in je krijgt een nieuwe
Ik heb geen Uggsquote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laat je uggs likken door die ene gozer in SEX in je krijgt een nieuwe
Je bedoelde het tenminste goedquote:Op zondag 3 januari 2016 19:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry ik heb geen andere oplossingen
Jij bent zelf een leuke collega wou je zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:04 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heeft wel een lekker leef, en ik moet morgen weer naar de zaak. Dezelfde kutcollega's, zelfde gore koffie, en een leidinggevend waar je je afvraagt hoe die in hemelsnaam leidinggevende is geworden.
Dit is waar, ik kreeg vandaag van Hermann het advies om te gaan fietsenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, ik probeer ook een beetje behulpzamer te zijn in 2016
ja godverdomme man voel ik me eindelijk eens positief kom jij er aan met je poepharsesquote:Op zondag 3 januari 2016 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is waar, ik kreeg vandaag van Hermann het advies om te gaan fietsen
Oh... laat maarquote:Op zondag 3 januari 2016 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme man voel ik me eindelijk eens positief kom jij er aan met je poepharses
Kom op, een jaar lang aardig toen tegen Hermann moet je best lukken.quote:
zou je in de fik zetten alleen maar om een excuus te hebben om op je te pissenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann is net een soort mannelijk aber... opgezwollen en tievus dom
Ben alweer gestopt... dat pokkejochquote:Op zondag 3 januari 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom op, een jaar lang aardig toen tegen Hermann moet je best lukken.
Poekiequote:Op zondag 3 januari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben alweer gestopt... dat pokkejoch
Het feit dat je daar een excuus voor nodig hebt is wel sweetquote:Op zondag 3 januari 2016 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je in de fik zetten alleen maar om een excuus te hebben om op je te pissen
anders is het zonde van de tijd en urinequote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het feit dat je daar een excuus voor nodig hebt is wel sweet
Ja nee, ik snap dat je me wil reddenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anders is het zonde van de tijd en urine
gwn andere opladerquote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
Omg omg straks is mijn iPhone leeg nog 67%
ik neem aan(hoop) dat jij een exclusieve mobiele FOK!ker bent?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
Omg omg straks is mijn iPhone leeg nog 67%
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan(hoop) dat jij een exclusieve mobiele FOK!ker bent?
dat zijn de bestequote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan(hoop) dat jij een exclusieve mobiele FOK!ker bent?
ik blijf wss ziek thuisquote:Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
gaat opzich welgeen zin morgen school
Jammer dat vmbo-t geen kwalificatiebewijs is, anders was ik gestopt met school en pas weer op m'n 17e/18e opleiding gaan doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik blijf wss ziek thuis
lekker voor je
gewoon net als deadprez samen met vriendin wonen en haar alles laten betalenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer dat vmbo-t geen kwalificatiebewijs is, anders was ik gestopt met school en pas weer op m'n 17e/18e opleiding gaan doen.
Ja, goeie. Zij heeft ook geen baan.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon net als deadprez samen met vriendin wonen en haar alles laten betalen
dit kloptquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
Hermann het schijnt dat Daisy Ridley ooit een naaktscene heeft opgenomen, klopt dit? Heb jij die?
http://9gag.com/gag/aW6O6bq
dat klopt maar vgm is ze een lijk dus ik weet niet of je daar op wil fappenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
Hermann het schijnt dat Daisy Ridley ooit een naaktscene heeft opgenomen, klopt dit? Heb jij die?
Die foto kwam voorbij in de Star Wars reeks op TVquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
iddquote:Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt maar vgm is ze een lijk dus ik weet niet of je daar op wil fappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |