zou je in de fik zetten alleen maar om een excuus te hebben om op je te pissenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann is net een soort mannelijk aber... opgezwollen en tievus dom
Ben alweer gestopt... dat pokkejochquote:Op zondag 3 januari 2016 19:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kom op, een jaar lang aardig toen tegen Hermann moet je best lukken.
Poekiequote:Op zondag 3 januari 2016 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben alweer gestopt... dat pokkejoch
Het feit dat je daar een excuus voor nodig hebt is wel sweetquote:Op zondag 3 januari 2016 19:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou je in de fik zetten alleen maar om een excuus te hebben om op je te pissen
anders is het zonde van de tijd en urinequote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het feit dat je daar een excuus voor nodig hebt is wel sweet
Ja nee, ik snap dat je me wil reddenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
anders is het zonde van de tijd en urine
gwn andere opladerquote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
Omg omg straks is mijn iPhone leeg nog 67%
ik neem aan(hoop) dat jij een exclusieve mobiele FOK!ker bent?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Oberkullie het volgende:
Omg omg straks is mijn iPhone leeg nog 67%
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan(hoop) dat jij een exclusieve mobiele FOK!ker bent?
dat zijn de bestequote:Op zondag 3 januari 2016 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem aan(hoop) dat jij een exclusieve mobiele FOK!ker bent?
ik blijf wss ziek thuisquote:Op zondag 3 januari 2016 18:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
gaat opzich welgeen zin morgen school
Jammer dat vmbo-t geen kwalificatiebewijs is, anders was ik gestopt met school en pas weer op m'n 17e/18e opleiding gaan doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik blijf wss ziek thuis
lekker voor je
gewoon net als deadprez samen met vriendin wonen en haar alles laten betalenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer dat vmbo-t geen kwalificatiebewijs is, anders was ik gestopt met school en pas weer op m'n 17e/18e opleiding gaan doen.
Ja, goeie. Zij heeft ook geen baan.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon net als deadprez samen met vriendin wonen en haar alles laten betalen
dit kloptquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
Hermann het schijnt dat Daisy Ridley ooit een naaktscene heeft opgenomen, klopt dit? Heb jij die?
http://9gag.com/gag/aW6O6bq
dat klopt maar vgm is ze een lijk dus ik weet niet of je daar op wil fappenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
Hermann het schijnt dat Daisy Ridley ooit een naaktscene heeft opgenomen, klopt dit? Heb jij die?
Die foto kwam voorbij in de Star Wars reeks op TVquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef MAHL het volgende:
iddquote:Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt maar vgm is ze een lijk dus ik weet niet of je daar op wil fappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |