Ik hoop dan wel een herkenbaar oog of een herkenbare neusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef opreis het volgende:
Ik denk dat er aan het eind van het seizoen er net genoeg gepuzzeld is dat je er net een neus een een oog ofzo uit kunt halen
Thanksquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:24 schreef ArannaeCor het volgende:
Wow Moira wat een held ben jij door alles al uit te puzzelen.
Ziet er naar uit dat we nog veel te weinig briefjes hebben gezien om het mozaïek te maken.
Laatste zin uit het dagboek van de mol van aflevering 2. Zouden we ook een foto van die 700 euro krijgen dan?quote:Oh en molloten, geen zorgen. Jullie mogen het verdiende Molgeld uiteraard gewoon houden. Geen enkel probleem!
Looks like your wish has been grantedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laatste zin uit het dagboek van de mol van aflevering 2. Zouden we ook een foto van die 700 euro krijgen dan?
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Looks like your wish has been grantedMoira ga eens puzzelen/painten
Yesssquote:Op maandag 11 januari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Looks like your wish has been granted
Denk ik ookquote:Op maandag 11 januari 2016 22:01 schreef amaranta het volgende:
De mol weet dat dit een onbegonnen zaak is.daarom kan de mol zich permitteren dit te plaatsen.
Van dat je 30 seconden naar het midden moet kijken en dan naar een witte muur, dat?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Kwam iets in me op, we kennen allemaal die fotos met bolletjes waarin je een bekende ziet als je op een bepaalde invalshoek kijkt. We kijken hier nu allemaal naar de bolletjes, maar misschien is het wel juist de ruimte tussen de bolletjes die ons het portret laat zien...
Die ruitjes? Die zien er allemaal even wit uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Kwam iets in me op, we kennen allemaal die fotos met bolletjes waarin je een bekende ziet als je op een bepaalde invalshoek kijkt. We kijken hier nu allemaal naar de bolletjes, maar misschien is het wel juist de ruimte tussen de bolletjes die ons het portret laat zien...
Deze is ook niet echt goed gepuzzeld, dat vak links boven kan je beter 180 graden draaien en dan onder diegene waar die nu bovenop zit plakkenquote:Op maandag 11 januari 2016 23:58 schreef ChatGirl het volgende:
Deze viste ik uit de reacties op de tweet van eerder vanavond. Ik kan er tot op heden geen chocola van maken.
[ afbeelding ]
Ja de ruimte daartussen is allemaal gewoon witquote:Op maandag 11 januari 2016 23:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Boooooh knap werk geleverd!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef sneakydesert het volgende:
Naast de grote hint van Klaas lijken de biljetten ook in zijn foto te passen. Is Klaas de mol? #widm
Van @mollootwidm
[ afbeelding ]
Die bolletjes van mijn paints zijn allemaal even groot hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:51 schreef opreis het volgende:
Ik probeer het nu in paint, en heb nu denk ik 3 stukken aan elkaar (zou best eens kunnen dat het niet klopt), maar in die foto's liggen ze ook een beetje gedraaid en dan krijg ik ze niet mooi horizontaal. Ook zijn de bolletjes bij mij niet even groot. Als iemand er mooie rechte puzzel stukjes van maakt dan wil ik best puzzelen
Straks ga je nog achterlopenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boooooh knap werk geleverd!
Mja, misschien past dat ook wel in andere portretten.
Hij zou het eigenlijk met álle 18 briefjes moeten doen die we al hebben, hij heeft 't maar met 7 geprobeerd. Ik moet die laatste 7 ook nog painten trouwenshahaha
Whehehequote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Straks ga je nog achterlopen
heb je ze al allemaal gepaint danquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die bolletjes van mijn paints zijn allemaal even groot hoor
Dat viel mij ook op idd. Misschien dat sommigen alsnog wel uit komen omdat de formaten van de briefjes ook anders zijn, maar sommige strookjes zijn wel heel dun dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er zitten wel rare verspringingen in, Lijkt me dat je dan op den duur niet meer uitkomt.
Verspringingen kunnen idd wel, maar op de manier hoe hierboven is geplakt blijven er een aantal hele smalle strookjes tussen, smaller dan de smalste van de biljetten is. Of er zouden dan dus gaten tussen moeten vallen, maar dat lijkt me niet dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:23 schreef Rockfire het volgende:
Die verspringen zouden best kunnen. Iedereen lijkt er vanuit te gaan dat de biljetten precies een rechthoekige foto zullen vormen, maar wat als de randen niet helemaal exact gevormd gaan worden?
Of biljetten gaan elkaar overlapppen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verspringingen kunnen idd wel, maar op de manier hoe hierboven is geplakt blijven er een aantal hele smalle strookjes tussen, smaller dan de smalste van de biljetten is. Of er zouden dan dus gaten tussen moeten vallen, maar dat lijkt me niet dat ze dat doen.
Zou kunnen ja, maar dat lijkt me dus niet. Maarja, we komen er tegen aflevering 9 wel achterquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Of biljetten gaan elkaar overlapppen?
Kan maar op sommige biljetten zijn wel duidelijk de randen al aangegeven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:23 schreef Rockfire het volgende:
Die verspringen zouden best kunnen. Iedereen lijkt er vanuit te gaan dat de biljetten precies een rechthoekige foto zullen vormen, maar wat als de randen niet helemaal exact gevormd gaan worden?
Staat al in de pagina hiervoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:
Ik kwam deze tegen op facebook:
[ afbeelding ]
De getallen zouden briefjes zijn die gezien zijn op TV.
Wellicht van iemand die erg in zijn Klaas-tunnel zit, maar wie weet.
Wel met overlap, dus het is misschien wel wat gezocht. Vraag me af of dit ook kan met foto's van andere kandidaten.quote:
Hahaha met de stukjes van de contouren kan het alsnog iedereen zijn. Ik wacht wel eerst op de stukjes die over oogopslag of andere duidelijke gezichtkenmerken gaan ;-)quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:30 schreef Gutanoth het volgende:
Eerste keer dat ik hier post, maar wilde dit toch even plaatsen xD
[ afbeelding ]
Ik denk dat de mol een dezer dagen wel weer een foto tweet met de achterkanten van het geld dat deze week is verdient.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:14 schreef Gutanoth het volgende:
zijn er deze week geen nieuwe stukjes bijgekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |