SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jinxen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Niox het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar zit met het gevoel dat opa de komende set gaat falen.
Ik ben de kwaadste niet, van mij mag je gewoon gelijk hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Niox het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar zit met het gevoel dat opa de komende set gaat falen.
Had gisteren al voorspeld dat het 3 uur zou worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Max23 het volgende: Dit wordt nachtwerk voor Klaasen en Anderson
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk houden we allemaal van Barney
Of naar foto's kijken op zijn telefoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
Klaassen kan beter ff een Bulletje klappen denk.
Jij zei 18 op rijquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei voor de grap nog 18 legs te gaan. Hier zijn er nog slechts 9 van over.
HET KAN NOG!!!
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
Klaassen kan beter ff een Bulletje klappen denk.
We zijn op de helftquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei voor de grap nog 18 legs te gaan. Hier zijn er nog slechts 9 van over.
HET KAN NOG!!!
https://www.facebook.com/(...)57854754?pnref=storyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef Max23 het volgende:
Kan iemand dat screenshot van dat appel-stickertje nog eens plaatsen?
hunnie!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Samenvatting? Ben benieuwd wat hun er van vinden
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Beter een bulletje klappen dan een downie appen
Quoten ook. Mobiel inetten is echt aids. Nog steeds.quote:
"He can't win.. he keeps giving away changes for Lewis, he can't win.. he just can't win..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Samenvatting? Ben benieuwd wat hun er van vinden
Ok reactiekoning!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ga k de verrichtingen van de aanstaand Lakeside-kampioen volgen.
Chances?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"He can't win.. he keeps giving away changes for Lewis, he can't win.. he just can't win..
can he?"
goh.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)57854754?pnref=story
Bestaat dat nog dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ga k de verrichtingen van de aanstaand Lakeside-kampioen volgen.
Beter nu je slechtste spelen en dan nog winnen van Barneyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
Lewis gooit zijn slechtste partij van het toernooi
Anderson ftw
Positieve paardenlul!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Lewis een Smiss gaat doen
Klaas heet bij deze haas.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gehackt zeker, zoals alle Hagenezen
Gaat hij drie legs nu afstaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Lewis een Smiss gaat doen
zit ik er al in de buurt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef franklop het volgende:
lewis wint deze set met 3-0,112 gemiddeld, let maar op
Hij zal beter moeten gooien tegen Anderson. Dit is echt matig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter nu je slechtste spelen en dan nog winnen van Barney
Laten we zeggen dat je dichterbij had kunnen zittenquote:
/boeit niemand meer?quote:
Schijnt wel te werkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:53 schreef b2py het volgende:
Barney heeft te weinig Cheqio gehad
[ afbeelding ]
Lekker aan de dopingquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:53 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:53 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn manier van spelen denk ik. Hij kickt op die adrenaline.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij kan nooit eens lekker 6-0 winnen
Ajacied422 gelooft er niet in . De gekquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik vieren al feest!
Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:57 schreef Wazaaaaa het volgende:
BARNEY
GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMEN
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
SLECHTE DARTER MATIG
Nee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer, Barney kan met opgeheven hoofd terug naar Ypenburg.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:57 schreef GGMM het volgende:
Jammer dit zeg.
Hopelijk kan Barney z'n volgende set winnen, anders is hij uitgeschakeld.
Geen vijf mensen met een week een Barney UI inderdaadquote:
Als Lewis zijn vorm gevonden had was het 6-0quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij op 4-0 of 3-0 dat beetje vorm had gevonden had ik het nog wel willen zien.
Maar ja, as is verbrand turf
Ik had een maand als hij de finale haalde, 1,5 als hij wonquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen vijf mensen met een week een Barney UI inderdaad
Good guy Lewis gunde mij nog de 6-3 voorspellingquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig. Er begon iets te vrezen in me.
Net schaamteloos hard gejuicht.
zak in elkaar,johquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BARNEY LOOPT HONDERDMILJOENMILJARD MIS, AMATEUR. DIE GAAT MAANDAG GEWOON WEER VAN GLEUF NAAR GLEUF DE POSTBODE SPELEN!!!!
Dan was Lewis ook een stuk beter geweest welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG had hier altijd gewonnen. Zuur dat hij niet in de halve finale stond.
Ik had 6-2quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Good guy Lewis gunde mij nog de 6-3 voorspelling
Dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
BARNEY LOOPT HONDERDMILJOENMILJARD MIS, AMATEUR. DIE GAAT MAANDAG GEWOON WEER VAN GLEUF NAAR GLEUF DE POSTBODE SPELEN!!!!
Klopt, Lewis werd vandaag ook niet echt uitgedaagd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan was Lewis ook een stuk beter geweest wel
Koude handjes, kleinkind, materiaal, vertrouwenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben benieuwd naar het excuus van Barney
Dit vinden wij ont-zet-tend ergquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:00 schreef GGMM het volgende:
Alle posts van Sunrise worden verwijderd.
Nederland, Den Haag en zijn kleinkind stonden niet achter hemquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Koude handjes, kleinkind, materiaal, vertrouwen
Waarom verloor die van barney dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG had hier altijd gewonnen. Zuur dat hij niet in de halve finale stond.
En terecht, de mentale labiliteit van die gozertquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland, Den Haag en zijn kleinkind stonden niet achter hem
Die stond niet eerst in een quote Hansquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:01 schreef Sunri5e het volgende:
Huh wtf? Waarom worden 2 quotes van mij die Berney deed verwijderd?
Haags en ik stonden achter hemquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland, Den Haag en zijn kleinkind stonden niet achter hem
Dankzij mijn TR's.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:01 schreef Sunri5e het volgende:
Huh wtf? Waarom worden 2 quotes van mij die Berney deed verwijderd?
geblesseerd?quote:
Heeft niet voor niets een papiertje voor zich liggenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef Grifte het volgende:
Die vragen van Marcel![]()
Wat een debiel is het ook.
''Ja, dan sta je in te gooien en raak je echt alles. Kom je op het podium en dan valt helemaal niets. Dat is zó frustrerend, Arjan.''quote:
Als Klaassen wint post ik niet meer in deze reeksquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:01 schreef Geralt het volgende:
Als Barney zo gooide als tegen MVG dan had ie een kans gehad. Dit was hangen en wurgen helaas.
Ow en brennie zegt net als Jelle wint dalijk dan wordt ie kampioen 🏆
Dat jullie het even weten 😉
Wel in aanhalingstekensquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die stond niet eerst in een quote Hans
En in VBL graag.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Klaassen wint post ik niet meer in deze reeks
Slim om even een spelfout te plaatsenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
wtf is dat dan??quote:
Klaassen wint niet, want die voetbalt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat was een edit. Mods kunnen dit bevestigen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel in aanhalingstekens![]()
Daarnaast die uitspraak van Barney niet kennen![]()
![]()
Geen Barney kenner zijn![]()
![]()
zat helemaal in the zone!quote:
Niet snappen dat ik die Tweet van Barney citeer. Zwakzinnige.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dat was een edit. Mods kunnen dit bevestigen.
KLAASENquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Klaassen wint niet, want die voetbalt.
Slim ingedekt
Je kijkt weer in de spiegel?quote:
JIJ SNAPT DARTEN NIET HE...quote:
Ik hoor het hem gewoon zeggenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barney, je ligt eruit, met wat voor gevoel ga je naar huis?
Jaa ik heb een super toernooi gespeeld. Ik heb mijn finale tegen MVG gespeeld. Daar leefde ik van te voren zo erg naar toe. Tussendoor werd ik opa. Eigenlijk wilde ik gewoon lekker naar huis.
Schildknaapquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:04 schreef DrNick het volgende:
Ik vind Klaasen geen sympathieke jongeman.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:04 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik die Tweet van Barney citeer. Zwakzinnige.
Coos Stompe.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
En ik denken dat er toch een slanke darter bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |