SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jinxen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Niox het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar zit met het gevoel dat opa de komende set gaat falen.
Ik ben de kwaadste niet, van mij mag je gewoon gelijk hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef Niox het volgende:
Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar zit met het gevoel dat opa de komende set gaat falen.
Had gisteren al voorspeld dat het 3 uur zou worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:46 schreef Max23 het volgende: Dit wordt nachtwerk voor Klaasen en Anderson
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
Eigenlijk houden we allemaal van Barney
Of naar foto's kijken op zijn telefoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
Klaassen kan beter ff een Bulletje klappen denk.
Jij zei 18 op rijquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei voor de grap nog 18 legs te gaan. Hier zijn er nog slechts 9 van over.
HET KAN NOG!!!
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
Klaassen kan beter ff een Bulletje klappen denk.
We zijn op de helftquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zei voor de grap nog 18 legs te gaan. Hier zijn er nog slechts 9 van over.
HET KAN NOG!!!
https://www.facebook.com/(...)57854754?pnref=storyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef Max23 het volgende:
Kan iemand dat screenshot van dat appel-stickertje nog eens plaatsen?
hunnie!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Samenvatting? Ben benieuwd wat hun er van vinden
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Beter een bulletje klappen dan een downie appen
Quoten ook. Mobiel inetten is echt aids. Nog steeds.quote:
"He can't win.. he keeps giving away changes for Lewis, he can't win.. he just can't win..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Samenvatting? Ben benieuwd wat hun er van vinden
Ok reactiekoning!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ga k de verrichtingen van de aanstaand Lakeside-kampioen volgen.
Chances?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"He can't win.. he keeps giving away changes for Lewis, he can't win.. he just can't win..
can he?"
goh.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)57854754?pnref=story
Bestaat dat nog dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen ga k de verrichtingen van de aanstaand Lakeside-kampioen volgen.
Beter nu je slechtste spelen en dan nog winnen van Barneyquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
Lewis gooit zijn slechtste partij van het toernooi
Anderson ftw
Positieve paardenlul!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Lewis een Smiss gaat doen
Klaas heet bij deze haas.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gehackt zeker, zoals alle Hagenezen
Gaat hij drie legs nu afstaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat Lewis een Smiss gaat doen
zit ik er al in de buurt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:48 schreef franklop het volgende:
lewis wint deze set met 3-0,112 gemiddeld, let maar op
Hij zal beter moeten gooien tegen Anderson. Dit is echt matig.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter nu je slechtste spelen en dan nog winnen van Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |