SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
RED ONS HENNIEGOD
1-1, 2-2 bij Anca vs Anastasiaquote:
Het bord is rond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je komt er beter uit als je de leg wint dan als je hem verliest.
Leuk, maar niet hierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-1, 2-2 bij Anca vs Anastasia
Ze stond 2-0 achter in de derde set. Nu gooien voor de Bulls Eye
En jullie zijn allemaal van harte welkomquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta maandagavond nog steeds met mijn grote vriend Opperkleurder in Ypenburg te feesten op de WK, Barney!
In Ypenburg wil je niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta maandagavond nog steeds met mijn grote vriend Opperkleurder in Ypenburg te feesten op de WK, Barney!
Anastasia gooide de grote 20 toen ze op 10 stond, genotquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1-1, 2-2 bij Anca vs Anastasia
Ze stond 2-0 achter in de derde set. Nu gooien voor de Bulls Eye
Dit valt best mee marco.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Ypenburg wil je niet dood gevonden worden.
Ik kom er dagelijks. Het is zo.quote:
Kan niks vinden op internetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En jullie zijn allemaal van harte welkom
Prachtig is het daar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Ypenburg wil je niet dood gevonden worden.
Lewis gooit gewoon matigquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis zijn dubbels zijn om te janken.
Dit is niet waar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha opperkleurder woont in een Vogelaarwijk
Straks gaat het bij Barney weer lopen en zitten wij met de gebakken perenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
8 uit 23 op de dubbels.
Tops loopt voor geen enkele meter.
Die gasten moeten hun bek houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Krijgen we straks weer "Barney heeft zijn kruit al verschoten / finale al gespeeld tegen MvG!"
Deze wedstrijd doet mij denken aan Wade - Anderson.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Barney gooit wel heel slecht...betwijfel of ie de 90 nu aantikt.
telkens de grens omhoog, gisteren 121, vandaag 161, morgen 201quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loller.
Waarom kan opa ineens 161 wel uitgooien?
Morgen 4x 9-darter.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
telkens de grens omhoog, gisteren 121, vandaag 161, morgen 201
Het is dat Lewis ronduit kut is..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld houdt zijn eigen leg. Wat goed!
Heerlijk toch die 27-dartersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was wel echt ernstig, madhouse. Wat een chokedarts van beiden.
Kan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef franklop het volgende:
[..]
telkens de grens omhoog, gisteren 121, vandaag 161, morgen 201
hij zal jou zo een beurt gevenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kan die niet gewoon elke beurt 161 proberen te gooien ipv de triple 20
Wat zei je?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is dat Lewis ronduit kut is..
bedankt Hansquote:
Klopt, gemiddelde leeftijd is ook 5 daar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef Zorro het volgende:
De oranje plekken in het publiek zijn voor Klaasen zo dadelijk hoor, niet overdrijven.
moeilijk vergelijken. lewis gaat nu een beetje in het niveau van barney.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef BB-King het volgende:
Lewis gooit eigenlijk helemaal niet zo goed. 95 gemiddeld.
Hij komt echt goed weg dat Barney het laat liggen. MVG had hem geslacht.
aaaahahahahhaahha leukquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel bij deze post dat jij je vader niet zo mag...
Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Lewis denkt ook laat ik er maar eens een partij van maken voor het publiek door dubbels te missen en Barney wat legs te geven
Die snapt er bijzonder weinig van.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwlaat: ''Lewis is niet te houden, hij speelt geweldig''. Wegdragen die vent.
Sjakquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwlaat: ''Lewis is niet te houden, hij speelt geweldig''. Wegdragen die vent.
Ik denk dat hij naar excuses zoekt om het falen van Raybar goed te praten. Die hebben immers samen veel rondgereisd.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die snapt er bijzonder weinig van.
Ja want tegen deze Lewis zou de rest wel winnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:59 schreef La_Moustache het volgende:
Haha Barney kan beter gewoon het podium aflopen en ermee kappen, dit is gewoon triest
Lewis WK of een genotsfinale waarvan ik de winnaar niet kan voorspellenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
0-4, en hij speelt matig voor zijn doen.
Het laatste.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:59 schreef b2py het volgende:
Aldus de commentator gooit Lewis een goede wedstrijd maar volgens de reacties hier niet. Ik zap net pas in dus wat is het?
MvG welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja want tegen deze Lewis zou de rest wel winnen.
Ja maar die gooit alleen tegen MVG goddelijk. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barney z'n normale niveau had gehaald lagen hier echt wel kansen
Die anderhalf miljoen pond aan prijzengeld komt niet uit zichzelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Groby het volgende:
Waarom rusten om de set? Zijn ze moe ofzo
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Barneveld dit jaar of volgend jaar stopt. Ik zie hem niet vechten of zo.
owja ik was ook voor Gerrie bedenk ik ne net.quote:
Ja leukquote:
En zeker niet voor VOLK EN VADERLANDquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb niet het idee dat Barney aan het knokken is voor heel Nederland.
Gaat t ook niet doen vanavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:01 schreef Djnormandy het volgende:
Klaassen moet het dan maar doen voor Nederland.![]()
![]()
Jij bent jaloersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en die zit lekker te fappen thuis op dat ene wereldbekertje
Of.voor de kleinzoon.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb niet het idee dat Barney aan het knokken is voor heel Nederland.
Dan had Lewis gewoon even aangezet. Die gooit nu op halve krachtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Barney z'n normale niveau had gehaald lagen hier echt wel kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |