SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Ik ben inmiddels overleden.
Marco Bakker ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijlstra heeft nog maar twee legs nodig!11!11
nahquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:31 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Een 9 darter zou automatische setwinst moeten betekenen.
Welke?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen geniet ik een whiskeytje.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:33 schreef Confetti het volgende:
Dit zag iedere halve gare aankomen. Barney is duidelijk de mindere darter die met bloed, zweet en tranen het zover heeft kunnen redden. Op een gegeven moment gaat het om kwaliteit.
Serieus?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Kut Barnie, waarom heb ik ooit voor je gejuicht.
Gewoon om de spanning er een beetje in te brengen.quote:
Yup maar hopelijk staat Lewis dan ver genoeg voorquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef Pascalus het volgende:
Dit wordt niet 6-0, Barney komt nog terug.
Daar konden ze niet eens een topito in een geldvak krijgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef marcodej het volgende:
Barney moet een keer aan Wie is de Mol? mee doen.
Dan mag je hem direct opnemenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef marcodej het volgende:
Barney moet een keer aan Wie is de Mol? mee doen.
Gewoon Hankey-sjaal tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan het niet meer aanzien, ik gooi mijn Barney Army sjaal in de open haard.
ohne holland fahren wir zur EMquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is YAYA YAYAYAYA KOLO KOLO?
nu al om.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
Straks bij 6-5 staat iedereen weer met zijn return of the legend shawl te zwaaien.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen schuilen!
Onze Hagenees komt eraan
Ja, leukquote:
Kap eens met trollen, we zijn allen voor Barneyveld hieroquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Nober het volgende:
Ja en toch gewoon 2-0.
LEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIS!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Nober het volgende:
Ja en toch gewoon 2-0.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
not sure if seriousquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef BB-King het volgende:
Balen. Deze set verdiende Barney meer.
Ik kan die kwal niet uitstaan, knap dat jullie dit wel kunnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kap eens met trollen, we zijn allen voor Barneyveld hiero
uh nee, Lewis gooide best wel matig en dan nog won Lewis eigenlijk best simpelquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef BB-King het volgende:
Balen. Deze set verdiende Barney meer.
Ik doe iets fout.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
Ja en toch gewoon 2-0.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou en Stijn. Nou en.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu al twee lekkere finishes. Een mooie 121 en tops tops
Rot op. Klaasen-lewis is genotquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Lewis wint dan moet Gerrie ook maar winnen, Lewis - Klaasen is natuurlijk een pauperfinale.
Raybar - Klaasen zou nog wel lollig zijn
Zit je me nou verkeerd te quotenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ken je dat liedje van The Wild Rover?
"And we say No, Nay, Never..."
Jij bent zeker ook zo'n mietje die rosé bier niet lekker vindt.quote:
Wij allen wel hiero, niks aanquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
ik klaag niet hoor bij een finale anderson - lewis
Hier moest dat staan:quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik drink alleen echte dranken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n mietje die rosé bier niet lekker vindt.
Kijk naar mn shirt en zeg je KERKquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk.
Jaquote:
neequote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is ook niks voor Zuid-Amerikanen.quote:
Hebben wel al eens gehad liever nietquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:42 schreef F.M.D. het volgende:
ik klaag niet hoor bij een finale anderson - lewis
Er was een snookerwedstrijd vanavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben ze die Belg uitgenodigd
Ze hadden MVG moeten uitnodigen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hartstikke bedankt, emotioneel ben ik neit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil graag Ajacied422 publiekelijk feliciteren met zijn gratis FOK!pimp account van Danny
2015: FOK! in statistieken
Wij de WK darts, zij naar het EKquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die verstaat niemand.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze hadden MVG moeten uitnodigen.
Leuk tagje stijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, emotioneel ben ik neit.
Waar het hart van vol is....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:45 schreef La_Moustache het volgende:
Ik voorspel een anale vernedering voor Barney, 18-2
Bijna 81.000 posts, tering.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil graag Ajacied422 publiekelijk feliciteren met zijn gratis FOK!pimp account van Danny
2015: FOK! in statistieken
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is....
Hoe bevalt het abonneeforum?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, emotioneel ben ik neit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |