quote:
Ja ze heeft m'n nummer nuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Man man man. Geef je nummer, vraag haar nummer, bel haar en vraag haar uit
Kan je dan niet beter helemaal niet gaan als je hem toch afwijst?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal ook even updaten.
Heb een nieuwe date deze week. Ik had geen ja moeten zeggen. Denk niet dat er iets in zit. Maar ik ben dan te makkelijk of zo
Verder nog iemand die ik dus al een tijdje zie. Weet nog steeds niet waar het heen gaat. Nergens denk ik. Maar het is gezellig
Ik moet ook nog wat plannen met die kerel die na 1 date zo fan was. Maar puur omdat hij een tweede kans wilde. Ga op die date wel duidelijker zijn over dat ik niet meer wil daten
Moraal van dit verhaal: ik zeg te snel ja
Komt vast goed joh, gewoon een relaxed gesprek hebben.quote:
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter helemaal niet gaan als je hem toch afwijst?
je hebt hem 2x afgewezen. Maar daar luistert hij niet naar of zo? En daarom ga je nu toch maar op date om hem dan als nog af te wijzen? Of snap ik het nu verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjes
Naja, zijn probleem toch als hij het niet wil snappen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjes
zoiets. Heb aangegeven dat ik het gezellig vond maar dat er voor mij niet meer in zit. 2x. Hij wil een tweede kans.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt hem 2x afgewezen. Maar daar luistert hij niet naar of zo? En daarom ga je nu toch maar op date om hem dan als nog af te wijzen? Of snap ik het nu verkeerd.
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Winkelen met vrouwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik mag morgen weer
En vandaag een mini date met dezelfde meid schoenen uitzoeken
Wat een drama is dat.
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in tegenstelling van hoe ik hier over kom ben ik daarvoor te aardig
Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.
Het was het tegenovergestelde.. Nog nooit zo erg meegemaakt
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.
Het was het tegenovergestelde.. Nog nooit zo erg meegemaakt
Nah was niet zo zeer date. Was vrij vandaag en zij niet dus vroeg of ze het leuk zou vinden als ik haar kwam ophalen bij haar werk. Toen ze in de auto zat hadden we eigenlijk geen idee wat te doen dus zijn we maar de stad in gegaan :$quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier.
Maar je hebt dus gewinkeld op een date? Hoe was dat, naast dat het zo ergerlijk was?
Erger zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Je hebt elke keer op een bankje zitten wachten? En ze heeft na 8 winkels toch maar de schoenen bij winkel 1 gekocht?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier.
Maar je hebt dus gewinkeld op een date? Hoe was dat, naast dat het zo ergerlijk was?
Mee eensquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef Cue_ het volgende:
"De stad in gaan" no problem. Maar winkelendas toch een stap te ver
Ik mag toch hopen dat dit voor haar niet viel onder het hebben van een fijne gezellige datequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Erger zelfs10 winkels en geen enkel paar schoenen gekocht.
Was niet onder het nom van een date :quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit voor haar niet viel onder het hebben van een fijne gezellige date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |