Niet van t appen zijn betekent niet dat ze niet opstaat om via de app een afspraak te maken. Toch fijner dan met tinder of andere online sitesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ze had al best vroeg gezegd dat ze allemaal niet zo van het appen was
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ze had al best vroeg gezegd dat ze allemaal niet zo van het appen was
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Faxie het volgende:
Ach heb 'm nummer maar even snel gegeven... even afwachten.
hoeft ook niet tochquote:
Nee, niet te lang wachten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kan dus toch![]()
Mja ik wacht nog even het juiste moment af om m'n match op date te vragen't Is nog pril....
Ja wat is te lang?quote:
Klinkt een beetje als benzin, pril.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kan dus toch![]()
Mja ik wacht nog even het juiste moment af om m'n match op date te vragen't Is nog pril....
Tja hij heeft uiteindelijk ook succes gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als benzin, pril.
Hmm, na een paar dagen kan dat wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat is te lang?We hebben nog maar een paar keer kortstondig gechat hoor. Nog zat te bespreken voor een date in ieder geval
Nou, succes ermee in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoeft ook niet toch
Naja ik denk dat ik ondertussen wat meer weet wat ik wil. En dat dat zeldzaam is en zoeken misschien ook niet helpt. Dus vermaak ik me tot ik er tegen aan loop.
Wie weet zit het wel vermond in iets waar ik geen nee tegen zei
Mja ik moet er toch een keer aan geloven natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, na een paar dagen kan dat wat mij betreft prima.
Lang genoeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik moet er toch een keer aan geloven natuurlijk![]()
Maar we zijn nog maar iets meer dan een weekje een match denk ik hoor
Ieder potje past een dekseltje toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja hij heeft uiteindelijk ook succes gehadEn zelfs op een leeftijd toen ik er alleen nog maar mee deed plassen
Inb4 berichtje 'Ja sorry, ik haak af'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal het dan toch gebeuren?
[ afbeelding ]
tnxquote:
Ik gaf haar een superlikequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tnx
Faxie zie je haar wel zitten? Of is die puur omdat ze een match is?
niet helemaal een antwoord op mijn vraagquote:
Tot nu toe welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet helemaal een antwoord op mijn vraag
Iemand zei iets van 'als je een klik voelt gewoon vragen'. Ik vroeg me dus af of je dat voelt. Na dat je haar nu wat gesproken hebt
quote:
Ja ze heeft m'n nummer nuquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Man man man. Geef je nummer, vraag haar nummer, bel haar en vraag haar uit
Kan je dan niet beter helemaal niet gaan als je hem toch afwijst?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal ook even updaten.
Heb een nieuwe date deze week. Ik had geen ja moeten zeggen. Denk niet dat er iets in zit. Maar ik ben dan te makkelijk of zo
Verder nog iemand die ik dus al een tijdje zie. Weet nog steeds niet waar het heen gaat. Nergens denk ik. Maar het is gezellig
Ik moet ook nog wat plannen met die kerel die na 1 date zo fan was. Maar puur omdat hij een tweede kans wilde. Ga op die date wel duidelijker zijn over dat ik niet meer wil daten
Moraal van dit verhaal: ik zeg te snel ja
Komt vast goed joh, gewoon een relaxed gesprek hebben.quote:
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter helemaal niet gaan als je hem toch afwijst?
je hebt hem 2x afgewezen. Maar daar luistert hij niet naar of zo? En daarom ga je nu toch maar op date om hem dan als nog af te wijzen? Of snap ik het nu verkeerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjes
Naja, zijn probleem toch als hij het niet wil snappen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjes
zoiets. Heb aangegeven dat ik het gezellig vond maar dat er voor mij niet meer in zit. 2x. Hij wil een tweede kans.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je hebt hem 2x afgewezen. Maar daar luistert hij niet naar of zo? En daarom ga je nu toch maar op date om hem dan als nog af te wijzen? Of snap ik het nu verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |