Door dit soort dingen doe ik dus niet aan internetdatenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg nu al voor de 3e keer een superlike van iemand. Nu kan ik me niet voorstellen dat iemand echt denkt '2x geen reactie, 3x is vast raak' je zou trouwens niet eens opnieuw aangeboden moeten worden
Dus tinder is heel buggy. Offff (maar misschien ben ik nu wel heel achterdochtig?) ze doen het expres? Ik gebruik het dus niet meer maar bij een melding ga ik toch kijken. Dat ze gewoon oude meldingen herhalen zodat je weer inlogt?
ja en omdat je een kei lekker ding bent die ook nog buiten komt waar de aantrekkelijke dames zich op je stortenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Door dit soort dingen doe ik dus niet aan internetdaten
Op je wang?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de tweede date gehad met een meisje, toen ze mij een simpele kus gaf kreeg ik gewoon kriebelsnooit eerder gehad, ook niet bij mijn ex
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en omdat je een kei lekker ding bent die ook nog buiten komt waar de aantrekkelijke dames zich op je storten
Voor de kneusjes onder ons is er tinder![]()
(Grapje mensen)
Ja, best wel. Al siert de bescheidenheid je barb.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]Alsof ik zo'n ladykiller ben
En er hoeft er maar eentje zich op mij te storten momenteel
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, best wel. Al siert de bescheidenheid je barb.
quote:
Ik ben al blij dat de bots weg zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Tinder is echt buggy, ja. Druk ik op de foto om de rest te zien, geeft ie een superlikeNiet de eerste keer.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Tinder is echt buggy, ja. Druk ik op de foto om de rest te zien, geeft ie een superlikeNiet de eerste keer.
Hele verbetering jaquote:
Dat is een goede zaak, inderdaad.quote:
Ik vind het wat lang duren voordat m'n match weer reageert....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is een goede zaak, inderdaad.
Heb ik idd ook last van gehad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:36 schreef over_hedge het volgende:
Zo. Volgende week woensdag heb ik een date.
Tinder.quote:
Het kan dus tochquote:
Gewoon zo snel mogelijk haar nummer vragen. Die tinder app is maar irritant.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kan dus toch![]()
Mja ik wacht nog even het juiste moment af om m'n match op date te vragen't Is nog pril....
Nouja ze had al best vroeg gezegd dat ze allemaal niet zo van het appen wasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon zo snel mogelijk haar nummer vragen. Die tinder app is maar irritant.
Jij kan geen keuze maken gewoonquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal ook even updaten.
Heb een nieuwe date deze week. Ik had geen ja moeten zeggen. Denk niet dat er iets in zit. Maar ik ben dan te makkelijk of zo
Verder nog iemand die ik dus al een tijdje zie. Weet nog steeds niet waar het heen gaat. Nergens denk ik. Maar het is gezellig
Ik moet ook nog wat plannen met die kerel die na 1 date zo fan was. Maar puur omdat hij een tweede kans wilde. Ga op die date wel duidelijker zijn over dat ik niet meer wil daten
Moraal van dit verhaal: ik zeg te snel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |