Ik ben benieuwd naar zijn reactie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjes
Winkelen met vrouwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik mag morgen weer
En vandaag een mini date met dezelfde meid schoenen uitzoeken
Wat een drama is dat.
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in tegenstelling van hoe ik hier over kom ben ik daarvoor te aardig
Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.
Het was het tegenovergestelde.. Nog nooit zo erg meegemaakt
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.
Het was het tegenovergestelde.. Nog nooit zo erg meegemaakt
Nah was niet zo zeer date. Was vrij vandaag en zij niet dus vroeg of ze het leuk zou vinden als ik haar kwam ophalen bij haar werk. Toen ze in de auto zat hadden we eigenlijk geen idee wat te doen dus zijn we maar de stad in gegaan :$quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier.
Maar je hebt dus gewinkeld op een date? Hoe was dat, naast dat het zo ergerlijk was?
Erger zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
Je hebt elke keer op een bankje zitten wachten? En ze heeft na 8 winkels toch maar de schoenen bij winkel 1 gekocht?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier.
Maar je hebt dus gewinkeld op een date? Hoe was dat, naast dat het zo ergerlijk was?
Mee eensquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef Cue_ het volgende:
"De stad in gaan" no problem. Maar winkelendas toch een stap te ver
Ik mag toch hopen dat dit voor haar niet viel onder het hebben van een fijne gezellige datequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Erger zelfs10 winkels en geen enkel paar schoenen gekocht.
Was niet onder het nom van een date :quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit voor haar niet viel onder het hebben van een fijne gezellige date
Miss niet zo benoemd maar gok dat jullie elkaar nog niet vaak hebben gezien, jullir aan t kijken zijn of t meer kan worden, dus een datequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Was niet onder het nom van een date :
Je gaat met tegenzin op een date om aan te geven dat je niet op date wil?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoiets. Heb aangegeven dat ik het gezellig vond maar dat er voor mij niet meer in zit. 2x. Hij wil een tweede kans.
Ik had misschien ook nee moeten zeggen. Maar hij was zo volhardend. Dan maar koffie en het in zijn gezicht zeggen. Misschien voelt hij het dan ook zeg maar
Had ook gewoon nooit meer terug kunnen appen maar in tegenstelling van hoe ik hier over kom ben ik daarvoor te aardig
quote:
Wat is dat voor afkorting?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Andromache het volgende:
Nou... Eh... Het gaat me bijna te hard....
Heb nu contact met een mediaman, die heeft alleen 2 foto's van zijn gezicht waarvan een behoorlijk donker, en weigert vooralsnog een nieuwe foto op te sturen. Hij lijkt leuk, maar waarom mag ik niet meer zien? We zitten inmiddels wel op Whatsapp.
Daarnaast had ik nog contact op Tinder met een mediterrane intellectueel, en ik dacht dat ik niet intellectueel genoeg zou zijn voor hem, maar toch neemt hij nu initiatief tot een date! Wohoo!
Verder aanstaande donderdag eindelijk de date met BKMM3K![]()
jippieeeee, hoop dat de virtuele klik overeind blijft.
Populaire meid, toe maar....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Andromache het volgende:
Heb nu contact met een mediaman, die heeft alleen 2 foto's van zijn gezicht waarvan een behoorlijk donker, en weigert vooralsnog een nieuwe foto op te sturen. Hij lijkt leuk, maar waarom mag ik niet meer zien? We zitten inmiddels wel op Whatsapp.
Daarnaast had ik nog contact op Tinder met een mediterrane intellectueel, en ik dacht dat ik niet intellectueel genoeg zou zijn voor hem, maar toch neemt hij nu initiatief tot een date! Wohoo!
waarom? Je merkt aan mensen hier op het forum dat dat ook onduidelijk kan zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je gaat met tegenzin op een date om aan te geven dat je niet op date wil?
Dan geef je aan iemand die volhardend is sowieso verkeerde signalen. Niks meer zeggen was het beste geweest.
Daar moet je maar voor willen kiezen zeg. waaauw.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef Andromache het volgende:
Belachelijk knappe man met 3 kinderen.
Maar dat lijkt me dus wel het probleem van online daten en dan een echte date hebben. Je maakt je een voorstelling van iemand in je hoofd, en als diegene daar niet aan voldoet valt de date gewoon tegen. Als je elkaar face to face ontmoet, ook al is het in de kroeg en geeneens een date, dan kun je dat beter aanvoelen. Tenminste, dat heb ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom? Je merkt aan mensen hier op het forum dat dat ook onduidelijk kan zijn
Ik vind het gewoon netjes om dan even tijd uit te trekken om in zijn gezicht te zeggen dat het niks word. Wat ik uiteraard ook heb gezegd toen hij me nog eens op date vroeg.
Ik heb echt niet gedaan 'lief dat je het voorstelt! Lijkt me kei leuk'
Ik heb gezegd dat het voor mij niets gaat veranderen. Blijkbaar wil hij dat heel graag ervaren. Als hij daardoor beter slaapt wie ben ik dan om dan voor zoiets flauwe als negeren te gaan![]()
Vind dat zelfs wat kinderachtig
Spontane afspraakjes!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Nah was niet zo zeer date. Was vrij vandaag en zij niet dus vroeg of ze het leuk zou vinden als ik haar kwam ophalen bij haar werk. Toen ze in de auto zat hadden we eigenlijk geen idee wat te doen dus zijn we maar de stad in gegaan :$
Wij blijven weg van de Primark, want jij bent immers er ook eentje.quote:
Misschien rare vraag, maar waarom ben je blij dat hij het initiatief nam voor een date, terwijl jij bij voorbaat al wilde? Je kon er toch ook zelf mee komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Andromache het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Spontane afspraakjes!Gebekt achteraf?
ik denk niet dat daar het probleem zit. We hebben heel snel afgesproken. Hij was toen weg van mij, ik niet van hemquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me dus wel het probleem van online daten en dan een echte date hebben. Je maakt je een voorstelling van iemand in je hoofd, en als diegene daar niet aan voldoet valt de date gewoon tegen. Als je elkaar face to face ontmoet, ook al is het in de kroeg en geeneens een date, dan kun je dat beter aanvoelen. Tenminste, dat heb ik.
Wel heel aardig dat je het op deze manier duidelijk wilt maken hoor, daar niks van
Nou ja, dikgedrukte dus eigenlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk niet dat daar het probleem zit. We hebben heel snel afgesproken. Hij was toen weg van mij, ik niet van hem
Die dingen gebeuren.
Naja behalve dan dat ik niet met hem af had gesproken als ik hem in de kroeg had leren kennen want dan was voor mij dan al duidelijk dat het niks was. Maar dan had hij even goed al meteen weg van mij kunnen zijn
(En nee ik probeer niet arrogant te doen of zo. Het is ook wel eens andersom)
Ik leek enthousiaster dan hij en ik wilde niet te opdringerig overkomen. Het moet van beide kanten zijn, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien rare vraag, maar waarom ben je blij dat hij het initiatief nam voor een date, terwijl jij bij voorbaat al wilde? Je kon er toch ook zelf mee komen?
maar dan had hij mij toch minstens zo leuk gevonden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, dikgedrukte dus eigenlijkMaar ik zeg alleen maar wat ik ervan vind hoor, qua daten; vooral doen waar je je goed bij voelt
Maar dit is dus de reden dat ik persoonlijk internetdaten niks vind, tis te onpersoonlijk voor me
Daarom blijf ik ook cool, terwijl ik stiekem eigenlijk als een klein meisje giechel wanneer ik met een leuk meisje app.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik leek enthousiaster dan hij en ik wilde niet te opdringerig overkomen. Het moet van beide kanten zijn, wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |