abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158858196
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

al 2x gedaan. Dus misschien helpt persoonlijk beter. Dat is misschien ergens ook wel zo netjes
Ik ben benieuwd naar zijn reactie.
pi_158858460
Ik mag morgen weer :D
En vandaag een mini date met dezelfde meid schoenen uitzoeken :')
Wat een drama is dat.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:24:03 #213
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158858537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik mag morgen weer :D
En vandaag een mini date met dezelfde meid schoenen uitzoeken :')
Wat een drama is dat.
Winkelen met vrouwen. :') Nooit meer.
pi_158858609
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Winkelen met vrouwen. :') Nooit meer.
Ik hoopte idd dat zij een uitzondering zou zijn.
Het was het tegenovergestelde.. Nog nooit zo erg meegemaakt :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:28:40 #215
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158858693
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

in tegenstelling van hoe ik hier over kom ben ik daarvoor te aardig :')
Hehehe. :')

Nou ja, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. :)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:30:22 #216
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158858764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier. :')

Maar je hebt dus gewinkeld op een date? Hoe was dat, naast dat het zo ergerlijk was?
  FOK!fotograaf dinsdag 5 januari 2016 @ 21:30:23 #217
364681 over_hedge
pi_158858765
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

:D _O-
Je hebt elke keer op een bankje zitten wachten? En ze heeft na 8 winkels toch maar de schoenen bij winkel 1 gekocht?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158858844
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik was ooit met een vriendin in de Primark. Ze wilde alleen maar twee paar sokken kopen. Duurde uiteindelijk drie kwartier. :')

Maar je hebt dus gewinkeld op een date? Hoe was dat, naast dat het zo ergerlijk was?
Nah was niet zo zeer date. Was vrij vandaag en zij niet dus vroeg of ze het leuk zou vinden als ik haar kwam ophalen bij haar werk. Toen ze in de auto zat hadden we eigenlijk geen idee wat te doen dus zijn we maar de stad in gegaan :$
pi_158858860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D _O-
Je hebt elke keer op een bankje zitten wachten? En ze heeft na 8 winkels toch maar de schoenen bij winkel 1 gekocht?
Erger zelfs :D 10 winkels en geen enkel paar schoenen gekocht.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:34:56 #220
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158858898
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:')

Vrouwen.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158858903
Dat winkelen klinkt bekend ja.... gelukkig viel het wel mee en vroeg ze niet of ze een dikke kont in een bepaalde broek had :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:38:03 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158858980
"De stad in gaan" no problem. Maar winkelen :X das toch een stap te ver
pi_158859027
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:38 schreef Cue_ het volgende:
"De stad in gaan" no problem. Maar winkelen :X das toch een stap te ver
Mee eens :@
pi_158859068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:33 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Erger zelfs :D 10 winkels en geen enkel paar schoenen gekocht.
Ik mag toch hopen dat dit voor haar niet viel onder het hebben van een fijne gezellige date ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158859108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dit voor haar niet viel onder het hebben van een fijne gezellige date ;(
Was niet onder het nom van een date :
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:50:39 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158860997
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Was niet onder het nom van een date :
Miss niet zo benoemd maar gok dat jullie elkaar nog niet vaak hebben gezien, jullir aan t kijken zijn of t meer kan worden, dus een date :)
Dat t wat spontaan was en wat raar maakt t er geen mindere date op
pi_158861012
Oh, ik zie haar morgen weer :9
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158861075
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zoiets. Heb aangegeven dat ik het gezellig vond maar dat er voor mij niet meer in zit. 2x. Hij wil een tweede kans.
Ik had misschien ook nee moeten zeggen. Maar hij was zo volhardend. Dan maar koffie en het in zijn gezicht zeggen. Misschien voelt hij het dan ook zeg maar

Had ook gewoon nooit meer terug kunnen appen maar in tegenstelling van hoe ik hier over kom ben ik daarvoor te aardig :')
Je gaat met tegenzin op een date om aan te geven dat je niet op date wil?

Dan geef je aan iemand die volhardend is sowieso verkeerde signalen. Niks meer zeggen was het beste geweest.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 22:58:24 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158861204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ze heeft m'n nummer nu :{w

Nu wachten :@
:o ik vind het nu ook opeens spannend :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:04:31 #230
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158861407
Nou... Eh... Het gaat me bijna te hard....

Heb nu contact met een mediaman, die heeft alleen 2 foto's van zijn gezicht waarvan een behoorlijk donker, en weigert vooralsnog een nieuwe foto op te sturen. Hij lijkt leuk, maar waarom mag ik niet meer zien? We zitten inmiddels wel op Whatsapp.

Daarnaast had ik nog contact op Tinder met een mediterrane intellectueel, en ik dacht dat ik niet intellectueel genoeg zou zijn voor hem, maar toch neemt hij nu initiatief tot een date! Wohoo!

Verder aanstaande donderdag eindelijk de date met BKMM3K :D :D jippieeeee, hoop dat de virtuele klik overeind blijft.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158861528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Andromache het volgende:

Heb nu contact met een mediaman, die heeft alleen 2 foto's van zijn gezicht waarvan een behoorlijk donker, en weigert vooralsnog een nieuwe foto op te sturen. Hij lijkt leuk, maar waarom mag ik niet meer zien? We zitten inmiddels wel op Whatsapp.

Daarnaast had ik nog contact op Tinder met een mediterrane intellectueel, en ik dacht dat ik niet intellectueel genoeg zou zijn voor hem, maar toch neemt hij nu initiatief tot een date! Wohoo!

Verder aanstaande donderdag eindelijk de date met BKMM3K :D :D jippieeeee, hoop dat de virtuele klik overeind blijft.
Wat is dat voor afkorting? :P
pi_158861561
quote:

Populaire meid, toe maar....
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:09:33 #233
138876 Andromache
pi_158861566
Belachelijk knappe man met 3 kinderen.
pi_158861681
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je gaat met tegenzin op een date om aan te geven dat je niet op date wil?

Dan geef je aan iemand die volhardend is sowieso verkeerde signalen. Niks meer zeggen was het beste geweest.
waarom? Je merkt aan mensen hier op het forum dat dat ook onduidelijk kan zijn
Ik vind het gewoon netjes om dan even tijd uit te trekken om in zijn gezicht te zeggen dat het niks word. Wat ik uiteraard ook heb gezegd toen hij me nog eens op date vroeg.
Ik heb echt niet gedaan 'lief dat je het voorstelt! Lijkt me kei leuk'
Ik heb gezegd dat het voor mij niets gaat veranderen. Blijkbaar wil hij dat heel graag ervaren. Als hij daardoor beter slaapt wie ben ik dan om dan voor zoiets flauws als negeren te gaan :?
Vind dat zelfs wat kinderachtig

Het is een aardige man die niets fout heeft gedaan. Dan ga ik niet opeens in full bitch mode
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158861690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef Andromache het volgende:
Belachelijk knappe man met 3 kinderen.
Daar moet je maar voor willen kiezen zeg. waaauw.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:14:31 #236
138876 Andromache
pi_158861728
En dat is precies de reden waarom het nooit serieus gaat worden. Heb eerder iemand gehad met wie het aanvankelijk ook nooit de bedoeling was dat het serieus werd, maar toen werd het gevoelsmatig van beide kanten toch iets meer maar uiteindelijk niet voldoende voor een gezonde relatie. En daar heb ik mezelf toen best pijn aan gedaan. Bij deze kan en zal dat hierom nooit gebeuren. Leek me wel duidelijk voor mezelf, geen illusies kunnen maken.
pi_158861783
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom? Je merkt aan mensen hier op het forum dat dat ook onduidelijk kan zijn
Ik vind het gewoon netjes om dan even tijd uit te trekken om in zijn gezicht te zeggen dat het niks word. Wat ik uiteraard ook heb gezegd toen hij me nog eens op date vroeg.
Ik heb echt niet gedaan 'lief dat je het voorstelt! Lijkt me kei leuk'
Ik heb gezegd dat het voor mij niets gaat veranderen. Blijkbaar wil hij dat heel graag ervaren. Als hij daardoor beter slaapt wie ben ik dan om dan voor zoiets flauwe als negeren te gaan :?
Vind dat zelfs wat kinderachtig
Maar dat lijkt me dus wel het probleem van online daten en dan een echte date hebben. Je maakt je een voorstelling van iemand in je hoofd, en als diegene daar niet aan voldoet valt de date gewoon tegen. Als je elkaar face to face ontmoet, ook al is het in de kroeg en geeneens een date, dan kun je dat beter aanvoelen. Tenminste, dat heb ik.

Wel heel aardig dat je het op deze manier duidelijk wilt maken hoor, daar niks van :)
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:20:22 #238
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158861890
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nah was niet zo zeer date. Was vrij vandaag en zij niet dus vroeg of ze het leuk zou vinden als ik haar kwam ophalen bij haar werk. Toen ze in de auto zat hadden we eigenlijk geen idee wat te doen dus zijn we maar de stad in gegaan :$
Spontane afspraakjes! _O_ Gebekt achteraf?

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:34 schreef broccoli. het volgende:

[..]

:')

Vrouwen.
Wij blijven weg van de Primark, want jij bent immers er ook eentje. ;(
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:23:53 #239
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158861983
quote:

Misschien rare vraag, maar waarom ben je blij dat hij het initiatief nam voor een date, terwijl jij bij voorbaat al wilde? Je kon er toch ook zelf mee komen? :P
pi_158862041
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Spontane afspraakjes! _O_ Gebekt achteraf?

:@ Ja, voor het eerst met oud en nieuw en toen is het een gewoonte geworden :') Had verwacht dat het door de alcohol kwam :P
pi_158862042
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar dat lijkt me dus wel het probleem van online daten en dan een echte date hebben. Je maakt je een voorstelling van iemand in je hoofd, en als diegene daar niet aan voldoet valt de date gewoon tegen. Als je elkaar face to face ontmoet, ook al is het in de kroeg en geeneens een date, dan kun je dat beter aanvoelen. Tenminste, dat heb ik.

Wel heel aardig dat je het op deze manier duidelijk wilt maken hoor, daar niks van :)
ik denk niet dat daar het probleem zit. We hebben heel snel afgesproken. Hij was toen weg van mij, ik niet van hem
Die dingen gebeuren.

Naja behalve dan dat ik niet met hem af had gesproken als ik hem in de kroeg had leren kennen want dan was voor mij dan al duidelijk dat het niks was. Maar dan had hij even goed al meteen weg van mij kunnen zijn

(En nee ik probeer niet arrogant te doen of zo. Het is ook wel eens andersom)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158862141
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk niet dat daar het probleem zit. We hebben heel snel afgesproken. Hij was toen weg van mij, ik niet van hem
Die dingen gebeuren.

Naja behalve dan dat ik niet met hem af had gesproken als ik hem in de kroeg had leren kennen want dan was voor mij dan al duidelijk dat het niks was. Maar dan had hij even goed al meteen weg van mij kunnen zijn

(En nee ik probeer niet arrogant te doen of zo. Het is ook wel eens andersom)
Nou ja, dikgedrukte dus eigenlijk :P Maar ik zeg alleen maar wat ik ervan vind hoor, qua daten; vooral doen waar je je goed bij voelt :) Maar dit is dus de reden dat ik persoonlijk internetdaten niks vind, tis te onpersoonlijk voor me :@
  dinsdag 5 januari 2016 @ 23:31:48 #243
138876 Andromache
pi_158862181
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Misschien rare vraag, maar waarom ben je blij dat hij het initiatief nam voor een date, terwijl jij bij voorbaat al wilde? Je kon er toch ook zelf mee komen? :P
Ik leek enthousiaster dan hij en ik wilde niet te opdringerig overkomen. Het moet van beide kanten zijn, wat mij betreft.
pi_158862449
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou ja, dikgedrukte dus eigenlijk :P Maar ik zeg alleen maar wat ik ervan vind hoor, qua daten; vooral doen waar je je goed bij voelt :) Maar dit is dus de reden dat ik persoonlijk internetdaten niks vind, tis te onpersoonlijk voor me :@
maar dan had hij mij toch minstens zo leuk gevonden?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 6 januari 2016 @ 00:02:08 #245
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158862959
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik leek enthousiaster dan hij en ik wilde niet te opdringerig overkomen. Het moet van beide kanten zijn, wat mij betreft.
Daarom blijf ik ook cool, terwijl ik stiekem eigenlijk als een klein meisje giechel wanneer ik met een leuk meisje app. :') Maar goed dat er iets is gebeurd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')