Goed bezig! En toen heb jij laten weten dat de 'chemie' ontbreekt, dat je het wel heel erg leuk vond, maar dat er verder niets in zit?quote:Op zondag 3 januari 2016 22:20 schreef Flylib het volgende:
Vanmiddag afgesproken met een dame die ik 3 dagen eerder via Relatieplanet leerde kennen.
De afspraak was wel erg korte termijn, dus we hadden ons beiden gehaast naar het Sonsbeekpark (Arnhem) om een lange wandeling te maken, en het was erg gezellig. Daarna nog een drankje gedaan maar we moesten beiden na 1 drankje weer weg vanwege andere verplichtingen. Ze appte zojuist dat ze het leuk vond en dat een 2e afspraak erin zit. Wat er verder ook gebeurt, de kop is er voor mij af wat 2016 betreft
Nope, heb nog nooit gezoend.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Cue_ het volgende:
Heb je die meisjes ook gezoend bv? Straal je wel ietsseksueels uit? Iets spannends?
Als ze een vrij goede vriendin is geworden, kun je dat best aan haar vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:04 schreef netchip het volgende:
Verschillende meisjes hebben me afgewezen met de boodschap: "Sorry, je bent echt een leuke jongen, maar ik vind je niet leuk leuk." Eentje ging zelfs zover om me een van de aardigste jongens die ze kent, te noemen. Ja, no shit, als ik niet aardig ben, zou ik geen vrienden hebben. Zeggen dat ik aardig ben is dus stating the obvious.
Waarom vinden meisjes me wel aardig en leuk (en menen ze dit oprecht, want dat onderscheid kan ik wel maken. Een van die meisjes is nam. later een vrij goede vriendin van me geworden), maar vinden ze me niet leuk leuk?
En kapten ze het al na de eerste date af of had je meer dates met ze?quote:Op zondag 3 januari 2016 23:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Nope, heb nog nooit gezoend.
Ja, dat weet ik dus niet. Volgens mij zie ik er vrij goed uit, maar ik weet niet of ik iets seksueels uitstraal. Kan dat wel eens subtiel tussen neus en lippen door vragen aan een vriendin. Ik denk het eigenlijk niet, ben een beetje een schijtluis op dat gebied. (Vind het ook moeilijk om iemand bijv. aan te raken, maakt niet uit m/v).
Hoe straal je zoiets uit?
Exclusief advies voor FOK!kers!quote:Op zondag 3 januari 2016 23:11 schreef netchip het volgende:
[..]
Nope, heb nog nooit gezoend.
Ja, dat weet ik dus niet. Volgens mij zie ik er vrij goed uit, maar ik weet niet of ik iets seksueels uitstraal. Kan dat wel eens subtiel tussen neus en lippen door vragen aan een vriendin. Ik denk het eigenlijk niet, ben een beetje een schijtluis op dat gebied. (Vind het ook moeilijk om iemand bijv. aan te raken, maakt niet uit m/v).
Hoe straal je zoiets uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gary_Oak op 03-01-2016 23:51:50 ]
Het is serieus alle keren dat ik het heb gedaan gelukt.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:53 schreef Weissman het volgende:
Dit is nóg slechter dan de meeste PUA-filmpjes die ik heb gezien.
Tenenkrommend eigenlijk, ik hoop dat je dronken bent of aan het trollen.
Ben ik ook niet, maar het is gewoon mijn type humor. Mijn uitgangspunt op een date is dan ook dat ik haar én mezelf entertain.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wist niet dat je een PUA was, gary.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 00:01:30 ]
quote:Op maandag 4 januari 2016 00:01 schreef Weissman het volgende:
[..]Suit yourself, ik heb mijn eigen ervaringen waar ik kennis uit put.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good for youquote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Suit yourself, ik heb mijn eigen ervaringen waar ik kennis uit put.
Deze door de Facebook keuring gekomen??quote:Op maandag 4 januari 2016 01:45 schreef Andromache het volgende:
Ja hoor.... Net als ik hem verwijderd heb, begint BKMM3K weer te praten... conclusie: date donderdag.
Ja Weiss, probeer het nou maar. Misschien leer je er wat van.quote:
Als iemand dat bij me zou doen zou ik me afvragen of hij niet volwassen genoeg is om dat gewoon te doenquote:Op maandag 4 januari 2016 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Suit yourself, ik heb mijn eigen ervaringen waar ik kennis uit put.
Hmmm, ik heb nu nog geen nummer van een Tindermokkel hoor, al praat ik al wel een tijdje met iemand de hele tijd over muziek.quote:Op maandag 4 januari 2016 06:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja Weiss, probeer het nou maar. Misschien leer je er wat van.
Gary: er is niets te zeggen over de ideale termijn om af te spreken. Soms is het na een dag, soms na een paar weken. Probeer een beetje aan te voelen hoe zij er in staat en stel iets voor.
Het is vroeg en ik snap je zin niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 07:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als iemand dat bij me zou doen zou ik me afvragen of hij niet volwassen genoeg is om dat gewoon te doen
Altijd direct van whatsapp naar afspreken. De stap valt ook wel mee, afhankelijk van hoe je contact is met degene. Awkwardness valt ook reuze mee als je er niet te veel druk / verwachtingen op legt, gewoon wat gaan drinken en zien hoe het loopt.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb nu nog geen nummer van een Tindermokkel hoor, al praat ik al wel een tijdje met iemand de hele tijd over muziek.Wat ik wel eerder heb gemerkt bij online daten (FOK! dus), is dat het een 'grote' stap is van whatsappen naar afspreken. Die eerste ontmoeting is altijd extra awkward, omdat je elkaar dan ook voor het eerst IRL ziet, in tegenstelling tot iemand die je ook IRL hebt gefixt. Tussendoor een paar keer bellen zou wel goed zijn, maar ik hou daar écht niet van, laat staan cammen.
Gaan jullie altijd direct van whatsappen naar meeten of zetten jullie er nog een paar stappen tussen?
quote:Op maandag 4 januari 2016 09:15 schreef rhubarbje het volgende:
Als ergens het doel meeten is (dus een datingsite of app) hoef ik daar geen tussenstapjes meer in. Dan word het ook wel een heel lang en tijdrovend gedoe
Zit wat in.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Altijd direct van whatsapp naar afspreken. De stap valt ook wel mee, afhankelijk van hoe je contact is met degene. Awkwardness valt ook reuze mee als je er niet te veel druk / verwachtingen op legt, gewoon wat gaan drinken en zien hoe het loopt.
Ik vond iemand een keertje zien op cam eigenlijk vaak wel prettig. Maar verder graag zo snel mogelijk afspreken. Als IRL dan tegenvalt heb je er tenminste geen weken aan moeite in gestoken. Klinkt erg pragmatisch, maar ja.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb nu nog geen nummer van een Tindermokkel hoor, al praat ik al wel een tijdje met iemand de hele tijd over muziek.Wat ik wel eerder heb gemerkt bij online daten (FOK! dus), is dat het een 'grote' stap is van whatsappen naar afspreken. Die eerste ontmoeting is altijd extra awkward, omdat je elkaar dan ook voor het eerst IRL ziet, in tegenstelling tot iemand die je ook IRL hebt gefixt. Tussendoor een paar keer bellen zou wel goed zijn, maar ik hou daar écht niet van, laat staan cammen.
Gaan jullie altijd direct van whatsappen naar meeten of zetten jullie er nog een paar stappen tussen?
[..]
Het is vroeg en ik snap je zin niet.
Het is nooit tot een date gekomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En kapten ze het al na de eerste date af of had je meer dates met ze?
Die date die een vriendin is geworden, kan je het best eens vragen lijkt me![]()
Aanraking is wel (vaak) een essentieel onderdeel van daten. Zo laat je ook op een lichamelijke manier weten dat je iemand interessant vindt. Al is het maar een aanraking aan de arm of dat je haar hand vast pakt.
Laat je dit weg, zal ik zelf snel denken dat je of niet (genoeg) geintresseerd bent of te bang (En dat vind ik zelf dan weer onaantrekkelijk en zal je dan idd niet snel zien als potentiele partner, eerder als vriend)
Natuurlijk denkt niet iedere vrouw zo, dat voorop stellend natuurlijk.
Hoe is die goede vriendin dan ontstaan? Of heb je die ook nooit ontmoet?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:02 schreef netchip het volgende:
[..]
Het is nooit tot een date gekomen.Daarom vraag ik me dit ook af...
True. Heb ooit twee maanden met iemand gepraat, voordat ik met haar op date ging. Toch wel jammer dat er geen tweede date in zat, vooral na zo veel gedeeld te hebben al die tijd.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond iemand een keertje zien op cam eigenlijk vaak wel prettig. Maar verder graag zo snel mogelijk afspreken. Als IRL dan tegenvalt heb je er tenminste geen weken aan moeite in gestoken. Klinkt erg pragmatisch, maar ja.
Komt bekend voor.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
True. Heb ooit twee maanden met iemand gepraat, voordat ik met haar op date ging. Toch wel jammer dat er geen tweede date in zat, vooral na zo veel gedeeld te hebben al die tijd.
Heb je nog contact met haar? Ik wilde nog wel vrienden blijven met die van mij, want ik kon hele diepe en leuke gesprekken voeren. Maar ze had het afgekapt.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:34 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Komt bekend voor.
Ik vroeg d'r in het begin van onze match op Tinder mee op date, vond ze te vroeg. Na zo'n maand, twee maanden toch wel op date. Was ze in het echt toch wel heel anders dan over Tinder / WhatsappDus toen eindigde het wel snel
![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
Dat is de reden waarom ik niet zo lang wil wachten met daten/persoonlijk zien enzo.
Maar ik ben de enige die zo erover denkt lijkt het wel.
Meisjes zijn sowieso voorzichtiger met zulke dingen heb ik het idee. Je zou zomaar een weirdo of stalker kunnen zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:42 schreef Etsu het volgende:
Dat is de reden waarom ik niet zo lang wil wachten met daten/persoonlijk zien enzo.
Maar ik ben de enige die zo erover denkt lijkt het wel.
Dat heb ik ook wel eens gevraagd toen ze niet snel wilde afspreken, of ze bang waren dat ik een weirdo of stiekem een oude viespeuk zou zijn. De meeste zeiden daar ja op. Daar zeg ik dan meestal op dat ik mijn act van oude viespeuk ook nog wel een week of wat via whatsapp vol kan houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meisjes zijn sowieso voorzichtiger met zulke dingen heb ik het idee. Je zou zomaar een weirdo of stalker kunnen zijn.
toen ik nog via Tinder of Paiq (whatever) date.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gevraagd toen ze niet snel wilde afspreken, of ze bang waren dat ik een weirdo of stiekem een oude viespeuk zou zijn. De meeste zeiden daar ja op. Daar zeg ik dan meestal op dat ik mijn act van oude viespeuk ook nog wel een week of wat via whatsapp vol kan houden.
Of ze zwichten voor mijn charme's en gaan op date, of ze rennen weg. Win win situatie dus.
Nouja, in mijn geval gaat het om mannen natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Meisjes zijn sowieso voorzichtiger met zulke dingen heb ik het idee. Je zou zomaar een weirdo of stalker kunnen zijn.
Ik praat rustig met 3/4/5 tegelijk als ik op zoek ben naar een nieuwe date hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, in mijn geval gaat het om mannen natuurlijk.Afgelopen maand had ik zo'n boy gescoord via Tinder, en nog steeds niet afgesproken. Al 2x gevraagd wanneer het kon, en hij zei dat het inderdaad eens moest gebeuren en toen niks meer.
En hij wuift het steeds weg als te druk enzo, maar als ik vraag wat die heeft gedaan, heeft die alle seizoenen van Rita afgekeken (welke ik hem had aangeraden)
![]()
Zeg dan gewoon dat je niet wilt of stop met antwoorden in plaats van dit.
Ik heb nu een 'nieuwe', qua praten is hij veel leuker en interessanter, dus don't worry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |