Ik heb lichtelijk de indruk dat Tony wat centjes op Caldwell heeft staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Tony heeft het niet meer, dit is de allerbeste wedstrijd die hij zich nog kan herinneren.
Ligt Tony er alweer uit?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Craig Caldwell 91,2
Alan Soutar 89,01
Jim Williams 83,31
Tony O'Shea 82,11
Wat had Ashton uiteindelijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Craig Caldwell 91,2
Alan Soutar 89,01
Jim Williams 83,31
Tony O'Shea 82,11
Ik denk dat hij sneller loopt dan dat hij dartquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Als hij net zo snel dart als dat hij loopt
Dit is helemaal niet van Barney. Dit is van Survivor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:26 schreef hafcfan het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAt Dit is Barneys nummer lul
Unknownquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:27 schreef heywoodu het volgende:
The Harbour Master heeft een lucratieve zomer gedraaid![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
dat is bij elkaar toch al gauw 450 euroquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk man dat BDO circuit, lekker rondreizen van Polen naar Roemenië, en van Turkije naar Torremolinos.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Daryl Smithquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Fitton is walgelijk extreem viesdik.
Dave Prins.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Welke toppers gaan richting de PDC denken jullie?
Geert de vosquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Welke toppers gaan richting de PDC denken jullie?
LOLquote:
Als je dit bedroevend vind kun je de rest van het toernooi beter niet kijkenquote:
93 gemiddeld bedroevend? Bij de PDC werden er genoeg wedstrijden in R1 om een lager niveau gespeeld.quote:
zo wordt er bij ons in het dorp gedart. zijn deze darters pro?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dit bedroevend vind kun je de rest van het toernooi beter niet kijken
Als er zo in jouw dorp wordt gedart zou ik ze aanraden naar de BDO te gaan jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
zo wordt er bij ons in het dorp gedart. zijn deze darters pro?
Dit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dit bedroevend vind kun je de rest van het toernooi beter niet kijken
Nee allemaal amateurs.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
zo wordt er bij ons in het dorp gedart. zijn deze darters pro?
Ook dat gaat niet enorm veranderen in de rest van het toernooiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind er ook niks aan. Dat publiek zo tam.
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind er ook niks aan. Dat publiek zo tam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan het verschil zo groot zijn met de PDC?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat gaat niet enorm veranderen in de rest van het toernooi
Training.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan het verschil zo groot zijn met de PDC?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180Leuk maar gemiddelde zeggen niet alles. Zeker niet marginale verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je het publiek of het niveau?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan het verschil zo groot zijn met de PDC?
[..]
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180Gemiddeldes winnen geen wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het helpt om op een finish te komen maar dat is dan alles.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dubbels trekken je gemiddelden ook omlaag, hé.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Gemiddeldes winnen geen wedstrijd.
Het helpt om op een finish te komen maar dat is dan alles.
Dat ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dubbels trekken je gemiddelden ook omlaag, hé.
Publiek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je het publiek of het niveau?
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Darts: 14, 11, 15, 13, 14, 16, 16, 17
Outshots: 45, 42, 48, 40, 47, 40, 10, 16
Dit is verre van slecht niveau.
Oh die worden er uit gezet als ze teveel afleidenquote:
Ik ben geen echte kenner van de BDO, dus heel veel weet ik er niet vanquote:
Bij de BDO moet publiek stil zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen echte kenner van de BDO, dus heel veel weet ik er niet van![]()
Toch een ander slag volk dat afkomt op waar de BDO voor staat, net zoals je bij voetbalclubs ook meer tam en fanatiek publiek hebt. Denk ik, ofzo
Dat ook, maar de meesten zijn dat ook wel uit zichzelf itt PDCquote:
[..]
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180Ik heb het nergens over het niveau. Ik heb alleen gezegd dat ik er niks aan vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 Fitton, 84 Harbourquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook, maar de meesten zijn dat ook wel uit zichzelf itt PDC
Uitzondering, regelquote:
Amen. Jij hebt er verstand van.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:37 schreef polderturk het volgende:
Niet Adams, maar Durrant is de topfavoriet.
Die speaker zei toch 86?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:42 schreef rubbereend het volgende:
eerste leg die ik inschakel en de ene misrekent zich en de ander naar dubben 1 voor een 20+ pijlen leg
kunnen ze niet meer betalenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Ja waarom staan er geen schrijvers naast?
geen ideequote:
dat dusquote:
Schijnt dat de caller gezegd had dat hij nog 86 over had.quote:
Valt niet alleen Meijer aan te rekenen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:50 schreef BB-King het volgende:
[..]
Schijnt dat de caller gezegd had dat hij nog 86 over had.
Linkje?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:55 schreef Keano het volgende:
Wat een trage Henny's zeg. Doet me denken aan dat filmpje van Jiskefet
Fitton heeft genoeg kansen gehad. Dit heeft hij aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is wel een beetje treurig, niet?
Dankuquote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de middag BBC, in de avond BTsport
Alsof ze uit het gekkenhuis was ontsnapt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
Dat licht in die brillen ook altijd![]()
Was vorig jaar nog veel erger bij een van de dames
[ afbeelding ]
Ik heb een nog mooiere van vorig jaar, even zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof ze uit het gekkenhuis was ontsnapt.
[ afbeelding ]
Haha, schitterend. Zul je wel eerder zien bij de BDO denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik toen nog naar haar getweet, kreeg er nog antwoord op ook
Bij de Finder darts masters liep ik gewoon (per ongeluk) de player's lounge binnen, wist ik veel welke kant ik op moest. Wesley Harms was aan het poolen op dat moment (lag er al uit trouwens).quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haha, schitterend. Zul je wel eerder zien bij de BDO denk ik
Beide wereldjes hebben hun mooie kanten wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij de Finder darts masters liep ik gewoon de player's lounge binnen, wist ik veel welke kant ik op moest. Wesley Harms was aan het poolen op dat moment (lag er al uit trouwens).
Ik vind die gemoedelijke sfeer ook echt wel wat hebben, ook al is het allemaal wat minder spectaculair. In een zaal met 20.000 dronken Britten lijkt me nou ook niet alles.
Godverdegodverdegodver.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:04 schreef wimderon het volgende:
De Nederlandse selectie is wel een goed stel hoor. Zijlstra, Krappen, Streef en Erades![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Was je ook bij die middag waar Anastasia met het setje van Tony moest gooien?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bij de dames ben ik voor Fallon Sherrock![]()
Die heb ik ook gezien in Egmond in december
De finaledag, de finale was Anastasia vs Sherrock en Sherrock won. Toen gooide ze inderdaad met Tony Martins darts.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was je ook bij die middag waar Anastasia met het setje van Tony moest gooien?
Moest ze ook in de groepsfase doen, omdat ze dus geen ander setje bij zich had.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De finaledag, de finale was Anastasia vs Sherrock en Sherrock won. Toen gooide ze inderdaad met Tony Martins darts.
Fallon Sherrock is wel lekker jaquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bij de dames ben ik voor Fallon Sherrock![]()
Die heb ik ook gezien in Egmond in december
Van heul dichtbij ook zeker niet verkeerd. Stond aan de kant tijdens de walk-on, vrouwendarts is echt zo inpopulair, kon zo doorlopen helemaal naar voren.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fallon Sherrock is wel lekker ja![]()
Die gooit morgen ?
Veel meer, 18 ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel matchdarts heeft Dobromy wel niet gemist, 10 of zo?
En dubbelt goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:05 schreef clavier het volgende:
Hij speelt geconcentreerd. Dat is prima.
Dankquote:
Alsof Anca er minder uit zietquote:Op zondag 3 januari 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anastasia![]()
![]()
Jammer dat ze eruit ligt
Jeetje, zei ik dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |