Ook dat gaat niet enorm veranderen in de rest van het toernooiquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind er ook niks aan. Dat publiek zo tam.
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind er ook niks aan. Dat publiek zo tam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan het verschil zo groot zijn met de PDC?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat gaat niet enorm veranderen in de rest van het toernooi
Training.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan het verschil zo groot zijn met de PDC?
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180Leuk maar gemiddelde zeggen niet alles. Zeker niet marginale verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je het publiek of het niveau?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kan het verschil zo groot zijn met de PDC?
[..]
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180Gemiddeldes winnen geen wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het helpt om op een finish te komen maar dat is dan alles.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dubbels trekken je gemiddelden ook omlaag, hé.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Gemiddeldes winnen geen wedstrijd.
Het helpt om op een finish te komen maar dat is dan alles.
Dat ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dubbels trekken je gemiddelden ook omlaag, hé.
Publiek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je het publiek of het niveau?
Eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Darts: 14, 11, 15, 13, 14, 16, 16, 17
Outshots: 45, 42, 48, 40, 47, 40, 10, 16
Dit is verre van slecht niveau.
Oh die worden er uit gezet als ze teveel afleidenquote:
Ik ben geen echte kenner van de BDO, dus heel veel weet ik er niet vanquote:
Bij de BDO moet publiek stil zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen echte kenner van de BDO, dus heel veel weet ik er niet van![]()
Toch een ander slag volk dat afkomt op waar de BDO voor staat, net zoals je bij voetbalclubs ook meer tam en fanatiek publiek hebt. Denk ik, ofzo
Dat ook, maar de meesten zijn dat ook wel uit zichzelf itt PDCquote:
[..]
Fitton gooit 95 gemiddeld. Hieronder alle spelers die dat slechter deden bij de PDC in R1. Inclusief halve finalist Raybar180Ik heb het nergens over het niveau. Ik heb alleen gezegd dat ik er niks aan vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
90 Fitton, 84 Harbourquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |