Alsof ze uit het gekkenhuis was ontsnapt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
Dat licht in die brillen ook altijd![]()
Was vorig jaar nog veel erger bij een van de dames
[ afbeelding ]
Ik heb een nog mooiere van vorig jaar, even zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof ze uit het gekkenhuis was ontsnapt.
[ afbeelding ]
Haha, schitterend. Zul je wel eerder zien bij de BDO denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik toen nog naar haar getweet, kreeg er nog antwoord op ook
Bij de Finder darts masters liep ik gewoon (per ongeluk) de player's lounge binnen, wist ik veel welke kant ik op moest. Wesley Harms was aan het poolen op dat moment (lag er al uit trouwens).quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haha, schitterend. Zul je wel eerder zien bij de BDO denk ik
Beide wereldjes hebben hun mooie kanten wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij de Finder darts masters liep ik gewoon de player's lounge binnen, wist ik veel welke kant ik op moest. Wesley Harms was aan het poolen op dat moment (lag er al uit trouwens).
Ik vind die gemoedelijke sfeer ook echt wel wat hebben, ook al is het allemaal wat minder spectaculair. In een zaal met 20.000 dronken Britten lijkt me nou ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |