Ja zo denk ik Deezertje. Heb geen idee meer als ik eerlijk ben. Heb n.a.v. dit topic toen gegoogled op zulke dingen.quote:
Ben je nog wel geregistreerd dan? Ik heb in maart 3 e-mails gehad (waarvan 2x baby gerelateerd) en daarvoor heb ik in januari en in december een product mogen proberen en daar tussen dan ook weer 2x baby gerelateerde mail gehad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef gelestipjes het volgende:
Ik krijg eigenlijk vrijwel nooit mails van ivomar. De eerste keer kreeg ik meteen 3 producten thuisgestuurd om te testen, daarna kreeg ik nog een mail voor iets met zalm geloof ik maar dat eet ik niet, en nu heb ik al maanden geen mails meer gehad van ze.
dat neem ik wel aan ja, ik heb me niet uitgeschreven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ben je nog wel geregistreerd dan? Ik heb in maart 3 e-mails gehad (waarvan 2x baby gerelateerd) en daarvoor heb ik in januari en in december een product mogen proberen en daar tussen dan ook weer 2x baby gerelateerde mail gehad.
Hmm, wat vreemd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
dat neem ik wel aan ja, ik heb me niet uitgeschreven.
En dat valt bijna iedereen op die 't drinkt.. En dat met de prijs van bjjna 3 euro maakt t product geen succes. Blijkbaar kunnen ze geen gewone siroop zo erg concentreren in zo'n flesje.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
Kunstmatige zoetstoffen + aroma's dus. Echt ongelooflijk nep wat je drinkt.
Ik geef het wel weg op Facebookquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
Kunstmatige zoetstoffen + aroma's dus. Echt ongelooflijk nep wat je drinkt.
Nee, dan is het niet zoet genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat valt bijna iedereen op die 't drinkt.. En dat met de prijs van bjjna 3 euro maakt t product geen succes. Blijkbaar kunnen ze geen gewone siroop zo erg concentreren in zo'n flesje.
En komende week nog een doos Belvita van Insidersquote:Op zondag 3 april 2016 01:02 schreef Deezertje het volgende:
Voor wie de Belvita koekjes lekker vond: komende week in de aanbieding bij de Kruidvat voor 99 cent.
Stel je er niet teveel van voor. Wat je bij Ivoma vooral mag testen zijn zakjes poeder, waar je een saus van mag maken voor een ovenschotel (of iets dergelijks). De rest moet je dus nog zelf regelen.quote:
wat ik ergens wel irritant vond waren de neutrale verpakkingen. Ik snap het op zich wel, ze willen dat mensen onbevooroordeeld zo'n product testen en dat gaat beter als men niet weet welk merk het is, maar ik had bijvoorbeeld mix voor aardbeienkwarktaart en ik vond het maar een rare kunstmatige smaak hebben, dus als ik geweten had welk merk het was zou ik in ieder geval weten dat ik dat zelf nooit hoef te kopen.quote:Op zondag 3 april 2016 10:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor. Wat je bij Ivoma vooral mag testen zijn zakjes poeder, waar je een saus van mag maken voor een ovenschotel (of iets dergelijks). De rest moet je dus nog zelf regelen.
Ah huismerk.quote:Op zondag 3 april 2016 10:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
wat ik ergens wel irritant vond waren de neutrale verpakkingen. Ik snap het op zich wel, ze willen dat mensen onbevooroordeeld zo'n product testen en dat gaat beter als men niet weet welk merk het is, maar ik had bijvoorbeeld mix voor aardbeienkwarktaart en ik vond het maar een rare kunstmatige smaak hebben, dus als ik geweten had welk merk het was zou ik in ieder geval weten dat ik dat zelf nooit hoef te kopen.
Ah, dank je, die moet ik dus nooit kopen, want daar zat inderdaad echt een hele rare smaak aanquote:Op zondag 3 april 2016 10:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah huismerk.
Die hadden wij laatst en die was echt vies.
Ik denk dat het 1 keer squeezen is voor een flesje van een half liter water. En dan schudden want het zakt idd naar de bodem.quote:Op zondag 3 april 2016 10:55 schreef Sprouts het volgende:
Hier ook de KCGo flesjes binnengekregen. 10 stuks, goeiemorgen! Daar heb je bijna een dagtaak aan om dat allemaal 'op' te buzzen.
Ik vind het een maf systeem dat squeezen. Wat is nou precies genoeg voor 1 glas water? Heb er wat mee geëxperimenteerd maar nog niet de perfecte verhouding gevonden. Verder blijft de vloeistof door de snelheid van de squeeze heel lang hangen op de bodem van het glas. Oftewel, je drinkt eerst een half glas water en dan een knetterzoete tweede helft. Het ging toch om snelheid? Als ik eerst 5 minuten moet wachten totdat de boel goed is gemixt...
Het is de bedoeling dat je anderen ook laat testen hèquote:Op zondag 3 april 2016 10:55 schreef Sprouts het volgende:
Hier ook de KCGo flesjes binnengekregen. 10 stuks, goeiemorgen! Daar heb je bijna een dagtaak aan om dat allemaal 'op' te buzzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |