Toen was ik er nog niet...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n beetje als in jaren 50 hier?
Wat moet je anders doen dan gewoon accepteren en daarna handelen in plaats van alles maar altijd met de mantel der liefde bedekken en je in 101 bochten wringen om maar zo nodig de schijn hoog te houden.quote:
Ach ik vond het wel een creatieve oplossing.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan gewoon accepteren en daarna handelen in plaats van alles maar altijd met de mantel der liefde bedekken en je in 101 bochten wringen om maar zo nodig de schijn hoog te houden.![]()
Ik heb daar zeer weinig mee.
Ik ken de constructie wel, maar zoals ik zeg zou zoiets nooit in mijn kop opkomen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ik vond het wel een creatieve oplossing.
Daar in Limburg ook vaak toegepast waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken de constructie wel, maar zoals ik zeg zou zoiets nooit in mijn kop opkomen.
Jij, bij de schijnheilige katholieken, maar daar ben ik ben er geen van.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar in Limburg ook vaak toegepast waarschijnlijk.
Ik ben een overloper.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
bij de schijnheilige katholieken, maar daar ben ik ben er geen van.
In Limburg was je, in de zeker in de eerste helft van de vorige eeuw, al een buitenbeentje als je geen katholiek was, mijn opa en vader hadden daar ervaringen mee.quote:
Ik denk dat het in sommige kringen nog steeds gebeurt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, je doet alsof het niks is, is dat echt in heel Nederland normaal?
Kwam N daar nooit... Je was vaak weg en dat was verdacht natuurlijk.... En opeens een kleinequote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het in sommige kringen nog steeds gebeurt.
Of het normaal is is iets anders.
Ik was in 1991 al een alleenstaande moeder, dus mijn keuze zou het niet geweest zijn.
Overigens is er in Schubbekutteveen wel gedacht dat mijn jongste een kind van mijn oudste en zijn vriendin was
Wanneer ik met 18 jarige dochter door stad liep dachten mensen dat het mijn vriendin was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het in sommige kringen nog steeds gebeurt.
Of het normaal is is iets anders.
Ik was in 1991 al een alleenstaande moeder, dus mijn keuze zou het niet geweest zijn.
Overigens is er in Schubbekutteveen wel gedacht dat mijn jongste een kind van mijn oudste en zijn vriendin was
Omdat je er toen nog als een jonge God uitzag natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik met 18 jarige dochter door stad liep dachten mensen dat het mijn vriendin was.
Bij mij en baardaap dat ik zijn broer ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik met 18 jarige dochter door stad liep dachten mensen dat het mijn vriendin was.
Misschien dat ze hem wat ouder inschatten vanwege zn baard natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij en baardaap dat ik zijn broer ben.
Klopt, en ik zonder juist jonger.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem wat ouder inschatten vanwege zn baard natuurlijk
Geen idee hoe jij er met baard uit zou zien... Net als je baardaap volgens mij... Ondefinieerbaar..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, en ik zonder juist jonger.
Ik heb jaren een zeer kort ringbaardje gehad, nu alleen een plukje onder mijn lip, het enige stukje dat nog niet grijs is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hou jij er met baard uit zou zien... Net als je baardaap volgens mij... Ondefinieerbaar..
Ja grijs haar maakt het gauw ouder ... Begrijpbaar en natuurlijk die kleurspoeling niet te vergetenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb jaren een zeer kort ringbaardje gehad, nu alleen een plukje onder mijn lip, het enige stukje dat nog niet grijs is.
Ja, maar een baardje verven valt echt niet te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja grijs haar maakt het gauw ouder ... Begrijpbaar en natuurlijk die kleurspoeling niet te vergeten
Ooit vroeger toen ik nog blond ipv grijs was... Toen had ik mn baard met dames dingen zwart gemaakt om er als Omar Shariff uit te zien op een 1001 nacht feestje in een studenten-flat.. Mrs. Chufi ging als een pak Camelquote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar een baardje verven valt echt niet te doen.
Jawel, maar veel minder vaak.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwam N daar nooit... Je was vaak weg en dat was verdacht natuurlijk.... En opeens een kleine
Die mensen daar moeten hun zwarte kousen eens in de bleek gooienquote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel, maar veel minder vaak.
Degene die het dacht woonde er nog niet zo lang trouwens, volgens mij had ze sowieso niet direct door dat ik daar ook nog woonde
Niks mis met zwarte kousen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mensen daar moeten hun zwarte kousen eens in de bleek gooien
Ja maar toch he ...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, verder wist iedereen wel dat het mijn kind is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja Mo ik heb daar ook weinig mee, maar vroeger was dat gewoon zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen dan gewoon accepteren en daarna handelen in plaats van alles maar altijd met de mantel der liefde bedekken en je in 101 bochten wringen om maar zo nodig de schijn hoog te houden.![]()
Ik heb daar zeer weinig mee.
Dan valt het nog reuze mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, verder wist iedereen wel dat het mijn kind is hoor
Ik weet het, mijn ex en ik zijn een vreselijke schande voor onze families en we schamen ons ook heel erg.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Mo ik heb daar ook weinig mee, maar vroeger was dat gewoon zo.
Scheiden was ook nog niet zo''normaal'' als nu, ik wee nog wel dat mensen gingen fluisteren
als ze het hadden over ''die vrouw is gescheiden''was ook best en schande, in de omgving
waar ik opgroeide dan hehen ja, veel katholieke waren daar ook, dus misschien had dat er mee te maken, mensen werden daar zwáár op afgerekend
Sorry maar deze mensen verdienen dus geen kind, als je de verantwoordelijkheid niet aan kan moet je er domweg geen 'nemen'.quote:Een baby uit het West-Vlaamse Izegem heeft een nacht in het ziekenhuis doorgebracht, nadat de ouders het kind buiten op de stoep voor hun woning hadden achtergelaten. Ze waren na een avondje stappen vergeten de baby mee binnen te brengen.
Wat moet Fok! nou in hemelsnaam met een Engelstalig hoekje?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:48 schreef chufi het volgende:
It's time to request the comeback of the 40+ subfora
Het wordt gelijk al volgespammed met ONZquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat moet Fok! nou in hemelsnaam met een Engelstalig hoekje?
Fok!? Pretentious?
Neuh, dat Fok! gaat nog eens een keer heel groot worden.....
Wat had je dan verwacht??quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wordt gelijk al volgespammed met ONZ
er is altijd hoopquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:48 schreef chufi het volgende:
It's time to request the comeback of the 40+ subfora
We gaan gewoon strijden voor een Engelstalig 40+ forum.quote:
dat is het zeker maar bij elke opening van een nieuw subforum voel ik een klein dolkje in mijn rugquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:01 schreef Leandra het volgende:
Ik snap wel dat ENG potentieel interessant is.
De gemiddelde user beheerst het Engels voldoende om op een forum te kunnen posten, en als je daarmee buitenlandse users aantrekt wordt het reclametechnisch helemaal aantrekkelijk.
Kusje der op?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:03 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is het zeker maar bij elke opening van een nieuw subforum voel ik een klein dolkje in mijn rug
Begrijpelijk, misschien moeten we Henk Krol vragen of hij hier komt posten, of Jan Slagter...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:03 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is het zeker maar bij elke opening van een nieuw subforum voel ik een klein dolkje in mijn rug
En zeker deze backstabber actie....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:03 schreef sacha het volgende:
[..]
Dan haak ik af........Sorry, maar ik kan die twee niet uitstaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begrijpelijk, misschien moeten we Henk Krol vragen of hij hier komt posten, of Jan Slagter...
Die kunnen vast wel iets voor ons betekenen.
Een MAX subforum zou niet misstaan.
ik ben bijna jarig dan spreek ik Henk weerquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begrijpelijk, misschien moeten we Henk Krol vragen of hij hier komt posten, of Jan Slagter...
Die kunnen vast wel iets voor ons betekenen.
Een MAX subforum zou niet misstaan.
Ik ben nieuwsgierig.......quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben bijna jarig dan spreek ik Henk weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |