SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 01-01-2016 20:08:08 ]
Turkije wordt het nieuwe Rijk.quote:De president kreeg donderdag de vraag voorgelegd of het mogelijk is een dergelijk systeem in te voeren zonder de gecentraliseerde rol van de staat aan te tasten. "Er zijn voorbeelden van in de wereld. Je ziet het als je kijkt naar Hitlers Duitsland", antwoordde Erdogan.
In welke context moet ik het plaatsen dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
beetje shocking hoe hard het verdraait wordt
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
In welke context moet ik het plaatsen dan?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet Pro-Erdogan, maar heb net gezien wat hij daadwerkelijk zei en dat is bepaald niet wat in het nieuwsitem geïnsinueerd wordt.
Hij noemt het als een voorbeeld van hoe er een unitair presidentschap in het verleden is geweest als antwoord op de vraag van de journalist of het een mogelijkheid is. het is een halve zin zonder dat hij er een waarde aan geeft, en vervolgens zegt hij dat er verschillende anderen zijn geweest. Heeft het veel langer over Amerika bijvoorbeeld, en zegt ook dat dat, een unitair presidentschap, niet de succesvolste regeringswijze lijkt te zijn.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:41 schreef Weissman het volgende:
me motto is nog steeds;
eat pussy & make money
haterz overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |