Helemaal mee eens, ook van mij zero euro.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:24 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=13058
Naam: Zero Tolerance Alarm
Leendoel: Overig
Bedrag: 230.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 48 maanden
Classificatie: 5s
Graydon rating: 0,15
Nagenoeg geen eigen vermogen bij aanvang. Alleen maar (wat is nieuw) geprognosticeerde rooskleurige omzet cijfers voor de toekomstige jaren terwijl de interessante informatie over de jaren 2011 t/m 2015 ontbreken. Ook in het credit safe rapport staan geen omzet en winst/verlies cijfers. Waardeloos en hier kan ik dus niets mee. Voor mij een NEE dus.
Wees wel voorzichtig. Spreiding is altijd goed natuurlijk, maar gezien de inmiddels toch regelmatig binnendruppelende defaults, kan iets anders dan een spaarrekening of CF mogelijk ook interessant zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:54 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Nou keek ik net alles even na en zag dat er "toevallig' een bedrag gestort was. ik dacht ja hoor. maar blijkt dat het al de tijd op een andere rekening is gestort dan dat ik dacht opgegeven te hebben. Bedankt.
Ik zit wel te denken om in meerdere projecten wat te investeren aangezien de spaarrente alleen maar daalt.
Het had een 4 geweest als het geen beginnende ondernemer geweest was, persoonlijk vind ik een 4 erger dan een 5s. En met het verhaal en de rest van de cijfers erbij, deel ik je NEE.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:24 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=13058
Naam: Zero Tolerance Alarm
Leendoel: Overig
Bedrag: 230.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 48 maanden
Classificatie: 5s
Graydon rating: 0,15
Nagenoeg geen eigen vermogen bij aanvang. Alleen maar (wat is nieuw) geprognosticeerde rooskleurige omzet cijfers voor de toekomstige jaren terwijl de interessante informatie over de jaren 2011 t/m 2015 ontbreken. Ook in het credit safe rapport staan geen omzet en winst/verlies cijfers. Waardeloos en hier kan ik dus niets mee. Voor mij een NEE dus.
Eindelijk eens iemand die zijn Excel sheet deelt, na vele verzoeken van meerdere mensen, en slechts verwijzingen naar oudere topics (waar dan niks te vinden was).quote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef Scooper het volgende:
Via DM kwam een vraag of ik mijn excelsheet wou delen. Ik heb daarom een schone versie gemaakt die ik net zo goed ook hier even kan delen:
http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=87116494636689054730
De mogelijkheden:
- Rendementsprognoses maken. Ook met virtueel gegenereerde projecten in de toekomst, inclusief zelf op te geven defaultpercentage
- Projecten vastleggen die je hebt. Rendement en uitbetalingen worden dan berekent en op volgorde in 'kalender' geplaatst.
- Projecten van GeldVoorElkaar en KOM worden standaard ondersteunt (projectcode bij KOM beginnen met een 'K'. Met een omweg kunnen ook projecten van Lendahand worden toegevoegd.
- In 'kalender' zie je een overzicht van de te verwachten betalingen die je kan afvinken. Alle statistieken worden daarop bijgewerkt.
- Tweede visuele overzicht die volledig automatisch wordt bijgewerkt. Ook defaults kunnen daar worden opgegeven.
Even opletten:
De sheet maakt gebruik van circulaire referenties. Als er bij het openen van deze sheet nog andere sheets open staan geeft dit een foutmelding. Als je alsnog tegen problemen aanloopt staat op het eerste tab de uitleg hoe je dit kan aanpassen.
Poeh, wat een ding zeg.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef Scooper het volgende:
Via DM kwam een vraag of ik mijn excelsheet wou delen. Ik heb daarom een schone versie gemaakt die ik net zo goed ook hier even kan delen:
Geweldig he. En nog leuker, de v&a was helemaal leeg, niemand stelde vragen.quote:
Klopt al de vragen zijn gesteld en iedereen hier heeft zijn conclusies getrokken. De tijd zal het leren hoe het dierservice vergaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:05 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Geweldig he. En nog leuker, de v&a was helemaal leeg, niemand stelde vragen.
Als je in staat bent drie projecten in een paar maanden te starten dan moet het wel een goed concept zijn toch?
Al meer dan 30 keer gedownload! Scooper wordt populair. Dank!quote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef Scooper het volgende:
De mogelijkheden:
- Rendementsprognoses maken. Ook met virtueel gegenereerde projecten in de toekomst, inclusief zelf op te geven defaultpercentage
- Projecten vastleggen die je hebt. Rendement en uitbetalingen worden dan berekent en op volgorde in 'kalender' geplaatst.
- Projecten van GeldVoorElkaar en KOM worden standaard ondersteunt (projectcode bij KOM beginnen met een 'K'. Met een omweg kunnen ook projecten van Lendahand worden toegevoegd.
- In 'kalender' zie je een overzicht van de te verwachten betalingen die je kan afvinken. Alle statistieken worden daarop bijgewerkt.
- Tweede visuele overzicht die volledig automatisch wordt bijgewerkt. Ook defaults kunnen daar worden opgegeven.
Even opletten:
De sheet maakt gebruik van circulaire referenties. Als er bij het openen van deze sheet nog andere sheets open staan geeft dit een foutmelding. Als je alsnog tegen problemen aanloopt staat op het eerste tab de uitleg hoe je dit kan aanpassen.
Kijk voor de grap eens op geldvoorelkaar.bequote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:18 schreef dbrmnn het volgende:
Interessant: GVE gaat in 2016 de Belgische markt op. Ik ben benieuwd of dit betekent dat wij als Nederlandse investeerders ook geld kunnen stoppen in Belgische bedrijven. Hebben de FOK liaison officers bij GVE hier al meer info over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driewerf hulde, veel dank voor het delen! Het is inderdaad een flink gepuzzel, en het lijkt nog niet helemaal goed te gaan. De 'kalender' geeft alleen maar de eerste vijf projecten weer, de rest niet, en ik kan dus ook geen betalingen van andere projecten afstrepen. Alle projecten zijn dan wel weer zichtbaar in het tabblad LopendeProjecten. Enig idee wat daar mis zou kunnen gaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef Scooper het volgende:
De mogelijkheden:
Even opletten:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:07 schreef Mijnenveger het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op geldvoorelkaar.be
Oi, dat ziet er niet best uit nee. Ben benieuwd hoe GVE NL dit gaat aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:07 schreef Mijnenveger het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op geldvoorelkaar.be
Haha, vooral mooi dat er helemaal niets staat bij het kopje 'zekerheid'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, je hoeft natuurlijk geen .be domein te hebben om zaken te kunnen doen. Misschien denkt hij voor een leuk bedrag dat domein te kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef dbrmnn het volgende:
[..]
Oi, dat ziet er niet best uit nee. Ben benieuwd hoe GVE NL dit gaat aanpakken.
Onder de andere kopjes staat ook niets. Er is geprobeerd de pagina van gve te kopiėren maar zelfs dat is niet zo goed gegaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:27 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Haha, vooral mooi dat er helemaal niets staat bij het kopje 'zekerheid'
Helemaal kansloos. Lijkt me dat GvE dan wel genoeg bewijs heeft om die website te laten sluiten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:32 schreef Mijnenveger het volgende:
[..]
Onder de andere kopjes staat ook niets. Er is geprobeerd de pagina van gve te kopiėren maar zelfs dat is niet zo goed gegaan.
Nee, dat is mij wel gelukt. In het een na laatste tabje (projecten in voorbereiding) moet je nog wat zaken invullen over het project.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:18 schreef dbrmnn het volgende:
De 'kalender' geeft alleen maar de eerste vijf projecten weer
Mooie artestieke weergave van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:27 schreef lolnoob123 het volgende:
Haha, vooral mooi dat er helemaal niets staat bij het kopje 'zekerheid'
Dat gaat niet zo makkelijk denk ik. Daarnaast boeit het ook weer niet zo veel denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:34 schreef lolnoob123 het volgende:
[..]
Helemaal kansloos. Lijkt me dat GvE dan wel genoeg bewijs heeft om die website te laten sluiten?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Mooie artestieke weergave van de werkelijkheid.
helemaal niet nodig. Geldvoorelkander is nog vrij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:34 schreef lolnoob123 het volgende:
Helemaal kansloos. Lijkt me dat GvE dan wel genoeg bewijs heeft om die website te laten sluiten?
Of wat dacht je van: www.geldafluizen.bequote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:48 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
helemaal niet nodig. Geldvoorelkander is nog vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |