weetniet meerquote:
Ach, zo lief, dan heb je haar er heel blij mee gemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
weetniet meer![]()
mijn zus moest gisteren huilen Dees van het doosje![]()
dat kleine doosje had ik in die grote gedaan, vandaag heb ik ander doosje gekocht voor oudste zus,ond dit té leuk
jah...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, zo lief, dan heb je haar er heel blij mee gemaakt.
Dat is vaak een tranentrekkerquote:Op donderdag 31 december 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
maar ik had er ook een brief in gedaan enzo
ik moet huilenquote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben na mijn werk nog even langs mijn zieke zus geweest, de dokter was er vanmorgen, ze heeft longontsteking.
Dat was niet mijn bedoelingquote:
Hmmm slecht dus.. Sterkte Dees..quote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben na mijn werk nog even langs mijn zieke zus geweest, de dokter was er vanmorgen, ze heeft longontsteking.
geeft niet ligt aan mij, maar ik voel met je mee Dees écht wwaar !!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling
Ik had het beter niet kunnen zeggen.
Weet ik Fannquote:Op donderdag 31 december 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet ligt aan mij, maar ik voel met je mee Dees écht wwaar !!!!
écht waar
quote:
Ga je 2016 wel halen vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet ligt aan mij, maar ik voel met je mee Dees écht wwaar !!!!
écht waar
ik denk dat ik beter effe pauze kan nemen Deesquote:Op donderdag 31 december 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik Fann![]()
Bedankt chufi!
Luisteren jullie ook Top 2000?
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga je 2016 wel halen vanavond?
Van Fok!, van de wijn of van de Top 2000?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik beter effe pauze kan nemen Dees
van mijn gedaches ik denk te veel denk ik...quote:Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Fok!, van de wijn of van de Top 2000?
Ok.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]jawel ik ben emo
![]()
komt straks weer gioed
Dat snap ik na zo'n jaar en dan kom ik ook nog eens met mijn ellende.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
van mijn gedaches ik denk te veel denk ik...
stom heh
goffer Deesquote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Namens sig en Piet wens ik iedereen het beste.
Hebben die hun abo opgezegd?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 01:36 schreef schvvmert het volgende:
Namens sig en Piet wens ik iedereen het beste.
Vooral gezond,quote:Op vrijdag 1 januari 2016 02:01 schreef Deisyy het volgende:
Lieve 40+-ers, ik wens jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar
iddquote:
Hé, die ga ik even crossposten...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:43 schreef sacha het volgende:
FB / Gratie voor mensen met tijdelijke ban...
Kan schuimert zn vrienden weer loslatenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:43 schreef sacha het volgende:
Tijdelijke ban, he...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan schuimert zn vrienden weer loslaten
Die hebben een perm.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan schuimert zn vrienden weer loslaten
Vuurwerk op?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:43 schreef sacha het volgende:
ah...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb geen idee?, moet je hun vragen
Da's mooi, hier ook nog.quote:
quote:
Maar je bent er weerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb gisteren bijna tot half 12 geslapen, 2 uurtjes op geweest en toen mijn bed weer in![]()
nah jah eigen schuld
Who cares?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik heb gisteren bijna tot half 12 geslapen, 2 uurtjes op geweest en toen mijn bed weer in![]()
nah jah eigen schuld
Is wel lekker somsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Who cares?
Vond het wel leuk om je even los te zien gaan...
Gaat kleine Piet er mee gooien?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:55 schreef schvvmert het volgende:
Zo meteen naar kleinzoon met verse oliebollen. Geweldige muts heb ik.
Dat is nou eens lief dat je dat zegtquote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:55 schreef schvvmert het volgende:
Zo meteen naar kleinzoon met verse oliebollen. Geweldige muts heb ik.
Ik heb gisteravond een oliebol gegeten van de winnaar van de AD-oliebollentest, niets bijzonders, de oliebollen die ik eerder van de week op had en van de kraam kwamen waren een stuk lekkerder.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah jah eigen schuld
Dat soort verkiezingen slaan ook helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een oliebol gegeten van de winnaar van de AD-oliebollentest, niets bijzonders, de oliebollen die ik eerder van de week op had en van de kraam kwamen waren een stuk lekkerder.
Dank je, ik had vannacht hier iedereen in het algemeen een gelukkig nieuwjaar gewenst, maar wil jou natuurlijk ook persoonlijk een gezond en gelukkig nieuwjaar wensen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort verkiezingen slaan ook helemaal nergens op.
Bij haring idem dito, heb nog nooit zo'n smerige haring gegeten als bij de toenmalige winnaar.
En bij whisky's ben je echt een kneus als je niet ergens voor je fles een 1e prijs wint...
Had ik jou al de beste wensen gedaan?
Zo nee, dan bij deze alsnog...
ik was een beetje domquote:
Nog goeie voornemens Mo?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wens bij deze iedereen een 'gezegend' 2016.![]()
Tis sowieso nog maar vrijdag dus extra vreemd voor mensen met wel een ritme ...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:27 schreef FANN het volgende:
1 januari is altijd een beetje vreemde dag vind ik, géén idee wat ik nou eens zal doen![]()
Lekker Luieren of toch maar opruimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis sowieso nog maar vrijdag dus extra vreemd voor mensen met wel een ritme ...
Een van mn voornemens.... Mn ritme weer terugkrijgen...ow wauw ChufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat voor dansles wordt het want dat krijg ik niet te zien, wat goed van je
![]()
Ha! had ik niet verwacht van jou, leuk!![]()
Ik denk dat ik voor klassiek ballet gaquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow wauw Chufwat voor dansles wordt het want dat krijg ik niet te zien, wat goed van je
![]()
Ha! had ik niet verwacht van jou, leuk!
Daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor klassiek ballet ga
ow... had ik de gauwigheid niet eens gezienquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben het nieuwe jaar met baardaap ingegaan, hij kwam om 23.30 u. om 1.00 u. zijn we een uurtje bij mijn broertje geweest en daarna met baardaap de Irish Pub in.
Zeer laat/vroeg thuis en allebei geslapen tot 16 u.
[ afbeelding ]
Slechte foto, maar ik heb gisteren dus wel nog oliebollen gebakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |