Ja jij en 10 anderenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef IkBenUniek het volgende:
ik heb nog niets afgesproken met haar, ik weet het ook pas sinds kort
Hm. Nou ja goed, dan zou ik me maar eens goed gaan verdiepen in wat dit daadwerkelijk voor je gaat betekenen. En indien mogelijk je ouders alvast inlichten, hun hulp zal je wsch goed kunnen gaan gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:38 schreef IkBenUniek het volgende:
@ BrandX dit is zeker geen trolltopic, was het dat maar
Dit. Laat je niet meteen gek maken. Wie zegt dat het niet een van de 50 anderen is? ?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe weet je dat het van jou is, zulke meiden doen er soms 20 op een dag?
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:42 schreef Spanky78 het volgende:
Dit. Laat je niet meteen gek maken. Wie zegt dat het niet een van de 50 anderen is? ?
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef IkBenUniek het volgende:
ik heb een DNA test besteld, dus over 2 weken heb ik zekerheid
Dat was vroeger zo maar nu niet meer. Als zij geen zin heeft dan is het verkrachting. Trouwen heeft alleen maar nadelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:53 schreef Speekselklier het volgende:
Je kan ook erkennen en trouwen.
Het voordeel is dan dat je er voortaan gratis op mag.![]()
In dit geval heet dat diefstal.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:57 schreef SeLang het volgende:
Dat was vroeger zo maar nu niet meer. Als zij geen zin heeft dan is het verkrachting.
Staat ze wel als prostituee geregistreerd? Ze kan ook altijd zeggen dat ze je heeft leren kennen tijdens het uitgaan of wat dan ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef IkBenUniek het volgende:
@speekselklier zo denk ik er inderdaad ook over, maar ja, ik ken de wet niet op dit gebied, ik denk dat ik maar eens langs een juridisch loket gaat, als ik durf
Dat zou wel een hoerenstreek zijn zeg,quote:Op donderdag 31 december 2015 16:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Staat ze wel als prostituee geregistreerd? Ze kan ook altijd zeggen dat ze je heeft leren kennen tijdens het uitgaan of wat dan ook.
Lees dit maar eens:quote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef IkBenUniek het volgende:
@speekselklier zo denk ik er inderdaad ook over, maar ja, ik ken de wet niet op dit gebied, ik denk dat ik maar eens langs een juridisch loket gaat, als ik durf
quote:Een voorbeeld dat laat zien hoe het in Nederland is gesteld met de rechten en plichten van de vader, geeft Van Coolwijk ook. Een man die regelmatig een prostituee bezocht in Den Haag, gaf op een gegeven moment aan dat het de laatste keer zou zijn. Hij had een vaste relatie gekregen. De prostituee met kinderwens bewaarde het condoom en raakte zwanger van de inhoud. Ze eiste alimentatie voor het kind.
Bedrijfsongeval
De voormalige vaste klant verzette zich vurig en sprak van een bedrijfsongeval. Maar de rechter besliste dat hij als biologische vader ook de juridische vader was en dat hij een wettelijke onderhoudsverplichting had. De rechter zei dat het kind er was, dat het recht had op leven, op een opvoeding en dat het kind niet mocht lijden onder hun strijd.
Daar is op zich wel iets voor te zeggen ja. Het belang van het kind moet bovenaan staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lees dit maar eens:
http://www.bnr.nl/radio/b(...)rwachte-zwangerschap
[..]
Misschien moet je die mails even posten kunnen we even nagaan of ze juridisch kloppen.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:00 schreef IkBenUniek het volgende:
ik heb alle mails gelukkig nog waarin alles van te voren is besproken
Ken jij mails die juridisch niet kloppen?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Misschien moet je die mails even posten kunnen we even nagaan of ze juridisch kloppen.
Namen mogen er uit hoor.
Met de jurisprudentie die Wespensteek daar postte lijkt het dat TS gewoon de lul is als hij de vader blijkt te zijn, ongeacht wat er is afgesproken.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Misschien moet je die mails even posten kunnen we even nagaan of ze juridisch kloppen.
Namen mogen er uit hoor.
Gelukkig is dit een nep topic, maar de moeder kan zo nodig ook via de rechtbank een DNA-test afdwingen en voor de komende 20 jaar kinderalimentatie opeisen. Het heeft dus weinig zin om dit te ontlopen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk dat het ergens dom is dat je akkoord bent gegaan met een DNA test.
Ze kan wellicht met de uitslag alimentatie afdwingen.
Je had beter gewoon het kind niet moeten erkennen.
Hoewel dat ook een kut keus is voornamelijk voor het kind.
Bij niet erkennen verlies je, zeker na een paar jaar in de praktijk, al je rechten als vader.
Immers de meeste rechters zullen oordelen dat na x jaar het niet voordelig is voor het kind omdat je bijv. plots wel contact wil.
Daar is ook wel genoeg over te vinden.
Het probleem hier is alleen dat die "auto" prima werkte, erg goed zelfs. Niet stuk was.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef IkBenUniek het volgende:
dank je he :-)
waar ik naar benieuwd ben -als ik de vader blijk te zijn - hoe het dan zit met mijn rechten,
ik vind dat er een verschil zit tussen partners die een kind verwekken of zoals in mijn geval heb ik betaald voor sex, kan ik dan achteraf nog worden geconfronteerd met alimentatie.
als ik een auto huur en die blijkt niet te werken hoef ik toch ook niet de reparatiekosten te betalen?
Er is ook zoiets als eigen risico inperken, als dit klopt dan is TS vrijwillig tegen betaling zonder bescherming op een hoer gedoken. Los van zijn extreem lage eigenwaarde wat blijkt uit het risico wat hij neemt op ziekten verwaarloost hij ook zijn eigen aandeel in de voorkoming van een zwangerschap, al was het maar omdat er ook vrouwen zijn die dit kunnen doen om zwanger te worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:59 schreef SeLang het volgende:
Maar het is eigenlijk raar als dit niet gewoon een beroepsrisico is waar je als klant niets mee te maken heeft. Zij zou gewoon tegen zwangerschap verzekerd moeten zijn.
Wat jij persoonlijk vind is juridisch gezien van geen enkele waarde.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:15 schreef IkBenUniek het volgende:
ik zit inderdaad nog wel te twijfelen of ik die DNA test ook moet gaan doen, ik heb hem wel besteld maar ik wil geen 21 jaar alimentatie gaan betalen.
ik vind dat mijn verantwoordelijk is opgehouden op het moment dat ze bij mij de deur uit stapte
Lekker makkelijk, als je als hoer gaat neuken zonder C en daarna ook nog raar staat te kijken als je zwanger wordt, omdat ze geen pil/spiraal/ of C wil gebruiken..,de vrouw heeft nog altijd de meeste verantwoording hierin..quote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef BrandX het volgende:
wanneer geen onzinnig trolltopic:
Je bent zelf verantwoordelijk voor het gedeelte onveilige sex. Daarmee weet je dat je de kans loopt dat de ander zwanger kan raken. Dus ja, je hebt de zorgplicht voor het kind met alles wat daar bij komt.
Gefeliciteerd.
Het is een zeer schofterige streek, en omdat er dat soort bizarre misbruikmakende bitches rondlopen moet je als man inmiddels toch wel weten dat je gewoon zelf slim moet zijn en de eer aan jezelf moet houden en geen onveilige sex doen. Heb je gewoon zeker weten dit probleem nietquote:Op donderdag 31 december 2015 17:26 schreef I-care het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, als je als hoer gaat neuken zonder C en daarna ook nog raar staat te kijken als je zwanger wordt, omdat ze geen pil/spiraal/ of C wil gebruiken..,de vrouw heeft nog altijd de meeste verantwoording hierin..
Zeker in dergelijke praktijken, tenzij het wel goed uitkomt voor haar.
Sowieso, hoezo zorg je ervoor dat een hoer je na de nueckpartij nog kan bereiken?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Noob. Nooit je naam en telefoonnummer achterlaten. Sukkel.
Scheelt dat TS dat toch al niet wou.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk dat het ergens dom is dat je akkoord bent gegaan met een DNA test.
Ze kan wellicht met de uitslag alimentatie afdwingen.
Je had beter gewoon het kind niet moeten erkennen.
Hoewel dat ook een kut keus is voornamelijk voor het kind.
Bij niet erkennen verlies je, zeker na een paar jaar in de praktijk, al je rechten als vader.
Immers de meeste rechters zullen oordelen dat na x jaar het niet voordelig is voor het kind omdat je bijv. plots wel contact wil.
Daar is ook wel genoeg over te vinden.
Absoluut. Wat een giller. Een hoer zonder condoom neuken en die raakt zwanger en wil pieken zienquote:Op donderdag 31 december 2015 17:43 schreef Sloggi het volgende:
Potentiële Fok!-klassieker dit topic.
Hij laat zo'n "dame" komen omdat hij geen gezeik van vrouwen wilt hebben, krijg je dit!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absoluut. Wat een giller. Een hoer zonder condoom neuken en die raakt zwanger en wil pieken zien![]()
![]()
Een echte Girl Friend Experience, en hij hoefde er niet eens extra voor te betalen!!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:23 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hij laat zo'n "dame" komen omdat hij geen gezeik van vrouwen wilt hebben, krijg je dit!
Jij verwacht nog 21 jaar het minimumloon te gaan verdienen? Hoe meer je verdient, des te meer mag je aftikken aan alimentatie.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:31 schreef IkBenUniek het volgende:
ik vind het jammer dat sommige de term "hoer' hanteren, het was echt gewoon een leuke Hollandse meid, die misschien wat problemen had dat ze zo een beetje bijkluste
ik heb net even zitten rekenen, het gaat wel om veel geld 21*12*200 (geschat) ¤ 50.400
Nouja, het is wat het is, toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:31 schreef IkBenUniek het volgende:
ik vind het jammer dat sommige de term "hoer' hanteren, het was echt gewoon een leuke Hollandse meid, die misschien wat problemen had dat ze zo een beetje bijkluste
ik heb net even zitten rekenen, het gaat wel om veel geld 21*12*200 (geschat) ¤ 50.400
Als die DNA test uitwijst dat jij inderdaad de vader bent dan kan je proberen af te kopen door direct 20K op tafel te leggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:31 schreef IkBenUniek het volgende:
Iemand die zich laat neuken voor geld is een hoer. Of een prostituee als je het netter wil zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:31 schreef IkBenUniek het volgende:
ik vind het jammer dat sommige de term "hoer' hanteren
Ja hallo,quote:Op donderdag 31 december 2015 18:31 schreef IkBenUniek het volgende:
That has to be the fuck of a decade....quote:Op donderdag 31 december 2015 18:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als die DNA test uitwijst dat jij inderdaad de vader bent dan kan je proberen af te kopen door direct 20K op tafel te leggen.
Wie weet gaat ze akkoord en ziet ze af van verdere claims.
Veel geld voor een hoer te neuken
Hulde voor zo veel domheidquote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef IkBenUniek het volgende:
ik vind dat er een verschil zit tussen partners die een kind verwekken of zoals in mijn geval heb ik betaald voor sex, kan ik dan achteraf nog worden geconfronteerd met alimentatie.
als ik een auto huur en die blijkt niet te werken hoef ik toch ook niet de reparatiekosten te betalen?
Yep ik benieuwd naar het praatje van de trouwambtenaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:48 schreef Zelus het volgende:
Die griet was zeker een amateur?
Iig veel sterkte en gefeliciteerd met je kind
Ja. En daar is ook jurisprudentie over.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef IkBenUniek het volgende:
Dat zie je toch wel aan zijn nickname?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Je hebt toevallig geen eeneiige tweelingbroer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |