Ja jij en 10 anderenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef IkBenUniek het volgende:
ik heb nog niets afgesproken met haar, ik weet het ook pas sinds kort
Hm. Nou ja goed, dan zou ik me maar eens goed gaan verdiepen in wat dit daadwerkelijk voor je gaat betekenen. En indien mogelijk je ouders alvast inlichten, hun hulp zal je wsch goed kunnen gaan gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:38 schreef IkBenUniek het volgende:
@ BrandX dit is zeker geen trolltopic, was het dat maar
Dit. Laat je niet meteen gek maken. Wie zegt dat het niet een van de 50 anderen is? ?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe weet je dat het van jou is, zulke meiden doen er soms 20 op een dag?
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:42 schreef Spanky78 het volgende:
Dit. Laat je niet meteen gek maken. Wie zegt dat het niet een van de 50 anderen is? ?
quote:Op donderdag 31 december 2015 16:37 schreef IkBenUniek het volgende:
ik heb een DNA test besteld, dus over 2 weken heb ik zekerheid
Dat was vroeger zo maar nu niet meer. Als zij geen zin heeft dan is het verkrachting. Trouwen heeft alleen maar nadelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:53 schreef Speekselklier het volgende:
Je kan ook erkennen en trouwen.
Het voordeel is dan dat je er voortaan gratis op mag.![]()
In dit geval heet dat diefstal.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:57 schreef SeLang het volgende:
Dat was vroeger zo maar nu niet meer. Als zij geen zin heeft dan is het verkrachting.
Staat ze wel als prostituee geregistreerd? Ze kan ook altijd zeggen dat ze je heeft leren kennen tijdens het uitgaan of wat dan ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef IkBenUniek het volgende:
@speekselklier zo denk ik er inderdaad ook over, maar ja, ik ken de wet niet op dit gebied, ik denk dat ik maar eens langs een juridisch loket gaat, als ik durf
Dat zou wel een hoerenstreek zijn zeg,quote:Op donderdag 31 december 2015 16:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Staat ze wel als prostituee geregistreerd? Ze kan ook altijd zeggen dat ze je heeft leren kennen tijdens het uitgaan of wat dan ook.
Lees dit maar eens:quote:Op donderdag 31 december 2015 16:56 schreef IkBenUniek het volgende:
@speekselklier zo denk ik er inderdaad ook over, maar ja, ik ken de wet niet op dit gebied, ik denk dat ik maar eens langs een juridisch loket gaat, als ik durf
quote:Een voorbeeld dat laat zien hoe het in Nederland is gesteld met de rechten en plichten van de vader, geeft Van Coolwijk ook. Een man die regelmatig een prostituee bezocht in Den Haag, gaf op een gegeven moment aan dat het de laatste keer zou zijn. Hij had een vaste relatie gekregen. De prostituee met kinderwens bewaarde het condoom en raakte zwanger van de inhoud. Ze eiste alimentatie voor het kind.
Bedrijfsongeval
De voormalige vaste klant verzette zich vurig en sprak van een bedrijfsongeval. Maar de rechter besliste dat hij als biologische vader ook de juridische vader was en dat hij een wettelijke onderhoudsverplichting had. De rechter zei dat het kind er was, dat het recht had op leven, op een opvoeding en dat het kind niet mocht lijden onder hun strijd.
Daar is op zich wel iets voor te zeggen ja. Het belang van het kind moet bovenaan staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lees dit maar eens:
http://www.bnr.nl/radio/b(...)rwachte-zwangerschap
[..]
Misschien moet je die mails even posten kunnen we even nagaan of ze juridisch kloppen.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:00 schreef IkBenUniek het volgende:
ik heb alle mails gelukkig nog waarin alles van te voren is besproken
Ken jij mails die juridisch niet kloppen?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Misschien moet je die mails even posten kunnen we even nagaan of ze juridisch kloppen.
Namen mogen er uit hoor.
Met de jurisprudentie die Wespensteek daar postte lijkt het dat TS gewoon de lul is als hij de vader blijkt te zijn, ongeacht wat er is afgesproken.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:04 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Misschien moet je die mails even posten kunnen we even nagaan of ze juridisch kloppen.
Namen mogen er uit hoor.
Gelukkig is dit een nep topic, maar de moeder kan zo nodig ook via de rechtbank een DNA-test afdwingen en voor de komende 20 jaar kinderalimentatie opeisen. Het heeft dus weinig zin om dit te ontlopen.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:42 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk dat het ergens dom is dat je akkoord bent gegaan met een DNA test.
Ze kan wellicht met de uitslag alimentatie afdwingen.
Je had beter gewoon het kind niet moeten erkennen.
Hoewel dat ook een kut keus is voornamelijk voor het kind.
Bij niet erkennen verlies je, zeker na een paar jaar in de praktijk, al je rechten als vader.
Immers de meeste rechters zullen oordelen dat na x jaar het niet voordelig is voor het kind omdat je bijv. plots wel contact wil.
Daar is ook wel genoeg over te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |