SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo het laatste loopje van 2015 vanmiddag nog even gedaan. Uiteindelijk op 2621 km gekomen dit jaar.
Dit jaar weer heerlijk genoten van een aantal loopjes, alhoewel ze niet allemaal naar mijn zin gingen.
60 van texel ging op zich wel lekker, al had ik hem graag wat sneller gelopen. Misschien wel op naar een revanche de volgende editie.
De leische rijn loop halve marathon was veels te warm voor mij om echt flink voor een pr te gaan. Behalve voor LT dan die dag er weinig last van leek te hebben.
Marathon via Belgica. Een erg mooie route met een beetje rommelige organisatie wat uiteindelijk ruim 2 km te lang bleek te zijn.
Jungfrau marathon. Als je daar op vakantie bent kan je net zo goed een loopje meepakken, dat werd echter de jungfrau marathon. Een km of 24 hardlopen en daarna sportief wandelen door een erg mooi gebied.
Tweede poging om mijn hm pr wat realistischer te zetten met een hm marathon in mijn eigen gemeente en trainingsgebied. Het ging lekker en volgens plan op een paar kleine dingen na. Ruim 6 minuten sneller met het idee dat het nog wel iets sneller zou moeten kunnen.
Spijkenisse Marathon. Bedoeling was hier pr te verbeteren en ook flink. Vanwege de forse wind was dit al lastig om onder de 3:30 te duiken. Toen bij km 13 mijn linkerkuit al lastig begon te doen leek het helemaal onmogelijk geworden. Uiteindelijk ook niet gelukt maar wel sneller dan vorig jaar en een nieuw PR.
Mag uiteindelijk niet ontevreden zijn over afgelopen jaar.
Over volgend jaar kan ik heel kort zijn. Er is maar 1 hoofddoel volgend jaar. Volgend jaar waarschijnlijk op vakantie naar de VS. Overnachting in de grand canyon is 1 van de hoofddoelen. Hardlooptechnisch is het hoofddoel om daar van de south rim naar de north rim en weer terug naar de south rim te lopen.
Maar nu eerst oliebollen halen bij schoonmoeder.![]()
Let je een beetje op jezelf LT?Ik post dan wel niet zo heel veel maar ik wil natuurlijk wel nog jouw interessante verhalen blijven volgen. Take care dus he!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
@Guard; volgens de EHBO juffrouw het gevolg van verkeerd ademen, als er dan geen zuurstof meer aangevoerd wordt gaan er andere dingen mis. Zij zei: ja als je niet meer normaal kunt ademen moet je stoppen, maarja ik denk niet dat iemand dat zo gauw doet, je denkt gewoon, dit is diep gaan dus even er doorheen. Gaat nu wel weer goed, beetje hoofdpijn en misselijk nog. En helaas geen debuut voor mij op het verspringen en sprinten met deze kuiten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, misschien had ik al iets onder de leden of zo. Had vannacht wel slecht geslapen en werd met wat buikkramp wakker maar ik dacht dat dat gewoon wedstrijdspanning was. Nouja, het is niets ernstigs, die kuiten trekken wel weer bij. Kan iedereen een keer overkomen denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:07 schreef Quoi het volgende:
Dat klinkt vaag LTHeb je zelf een idee wat/waar het mis ging?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is hier gewoon écht te warm (gevoelstemperatuur van 37-38 graden, vies benauwd), anders was het idee om om 20:00 even een rondje te rennen. Zou ik vast het eerste rondje van 2016 van de Fok!groep op Endomondo op mijn naam kunnen schrijven
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bah, dat is geen lekkere manier om 2015 af te sluiten LT! Ben je niet gewoon te hard gestart? Het rotte van een cross is dat je als het goed gaat de hele tijd op het randje loopt, maar het erg lastig is om te herstellen als je over die rand gaat. Zeker als dat in het begin gebeurt![]()
Balen LT, even rustig aan!!
Ik heb m'n hardloopjaar én m'n running streak vanmiddag afgesloten. In totaal heb ik in 2015 815 km gelopen, waarvan 110 tijdens mijn running streak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L_T, balen zeg. Gelukkig heb je morgen al een excuus om niks te hoeven doen, want Nieuwjaarsdag.
Ik heb net mijn laatste loopje van het jaar gedaan. Heerlijk rustig aan, genietend van de laatste zonnestralen van 2015 en vlak voordat ik weer thuis was ging de zon voor het laatst dit jaar onder. Een prachtig gezicht met van die uitgewaaierde, gekleurde wolken boven me.
Daarmee ben ik de 800km gepasseerd en sluit een jaar af waarin ik sneller ben geworden dan ik zelf voor mogelijk hield. Dat smaakt naar meer!
2015 is nu af. Op naar 2016![]()
Mij hebben ze daarnet de sportschool uit moeten vegen. Was de allerlaatste. Op oudjaarsavond. Dat vind ik ook wel een mijlpaal![]()
![]()
Daarna braaf m'n core oefeningen (een rondje maar, ben een beetje gaar van gisteren nog) gedaan, en nu zo douchen en daarna ene oliebol eten. Een gore, want ik heb ze zelf gebakken, en ze mislukken altijd.
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:48 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb m'n hardloopjaar én m'n running streak vanmiddag afgesloten. In totaal heb ik in 2015 815 km gelopen, waarvan 110 tijdens mijn running streak.Het is net zo'n kaart met zegeltjes die je vol moet krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap hoor!!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:48 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb m'n hardloopjaar én m'n running streak vanmiddag afgesloten. In totaal heb ik in 2015 815 km gelopen, waarvan 110 tijdens mijn running streak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!! Hoe gaaf is dit!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
![]()
Gogo, zat er niet een dagje tussen dat je geen zin had?
Ook mijn laatste loopje van het jaar gedaan en werd toegejuicht door de ns conducteur dat ik goed bezig was![]()
![]()
Vanmiddag mijn laatste loopje van het jaar gelopen. Het was een boodschaploopje; ik moest toch nog naar de uni om iets af te geven, dus maar gecombineerd met het hardlopen. Met wat omwegen terug naar het centrum om bodschappen te doen. Het was echt héérlijk. Toen ik terug was wilde ik nog een keer, maar ben braaf geweest en rust wat uit. Zondag loop ik 15k.
Het afgelopen hardloopjaar was zeer succesvol, met mijn eerste marathon, en gelijk ook maar een tweede, die echt heel lekker ging.
Ook nog sneller geworden op de 10 (52-er, wie had dat kunnen bedenken) en 15, terwijl ik daar helemaal niet voor ging.
Wat ook belangrijk is: geen serieuze blessures, niets waar ik niet mee door kon trainen en geen geannuleerde wedstrijden.
Veel leuke wedstrijdjes kunnen lopen. Ze waren stuk voor stuk memorabel.![]()
![]()
Net zoals die kaart met AH-bestekzegels die ik probeer vol te krijgenquote:Op donderdag 31 december 2015 17:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is net zo'n kaart met zegeltjes die je vol moet krijgenKnap hoor!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jawel, meerdere.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:02 schreef Fa-tum het volgende:
Gogo, zat er niet een dagje tussen dat je geen zin had?
Ook mijn laatste loopje van het jaar gedaan en werd toegejuicht door de ns conducteur dat ik goed bezig wasEén keer kon ik pas om 21.00 uur 's avonds en had ik écht écht geen zin, met dank aan mossel toch gegaan. Een andere keer zat ik meer dood dan levend in de trein naar huis en heb ik veel aanmoedigingen gekregen van wat mensen in een facebookgroep die allemaal een streak deden. Daarnaast ook nog regelmatig gewoon niet echt zin, maar het voordeel van zo'n streak is wel dat je dan toch redelijk makkelijk de deur uit gaat, althans, makkelijker dan normaal gesproken.
![]()
Ik heb drie zegeltjes voor je gelopen.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Net zoals die kaart met AH-bestekzegels die ik probeer vol te krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb drie zegeltjes voor je gelopen.!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: