Weg voordat blof kwamquote:Op donderdag 31 december 2015 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja laffe sjaak waar was je ineens
Ook overwogen om op te stemmenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar Glycerine van Bush staat er wel in![]()
Is de metronoom die ze vergeten zijn weg te mixen...quote:Op donderdag 31 december 2015 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor zo'n tikgeluid dat je wel eens hoort bij een slecht gebrand cdtje
maar 2.40 over tijdquote:Op donderdag 31 december 2015 16:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben opgebleven om Nirvana te luisteren.. daarna snel weg want het lied dat daarna kwam was blof
Ik elk jaar en dan bedenk ik me dat ik andere nummers beter vind.quote:
Ik was maar 1.07 over tijd.quote:
Volgend jaar weer een kans.quote:
Het beste nieuws van de dag!quote:
Daarom is ie ook gesneuveld op mijn lijstjequote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik elk jaar en dan bedenk ik me dat ik andere nummers beter vind.
ik was net ervoor of net erna..quote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was maar 1.07 over tijd.
Ik heb van te voren een paar keer gezegd dat ik na Nirvana de radio uit zou zettenquote:
Maar de longlist haalt hij altijd wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom is ie ook gesneuveld op mijn lijstje
Klinkt als het recept voor veel hits...quote:Op donderdag 31 december 2015 16:10 schreef Fretwork het volgende:
Kensington is de muziek de je krijgt als je 100 bands zonder creativiteit een nummer laat schrijven en alle overeenkomstige noten laat zitten.
Het duurt wel net te lang ja, dat is jammerquote:
dat kan zijn, maar je houd je niet altijd aan je woordquote:Op donderdag 31 december 2015 16:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb van te voren een paar keer gezegd dat ik na Nirvana de radio uit zou zetten
Wij waren toch samen beide bij dat concert?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar de longlist haalt hij altijd wel.
Ik heb hier een patent op, dit gaat me rijk makenquote:Op donderdag 31 december 2015 16:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Klinkt als het recept voor veel hits...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |