Is dat geverfd??quote:Op donderdag 31 december 2015 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat geverfde haar van Gijs, ik kan er niet aan wennen
Ik vind het een tikkeltje lachwekkend dat een volwassen man zichzelf The Edge noemt, en steeds een muts draagt.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het coole is dat The Edge maar een noot aanslaat, en de rest door zijn 1000+ effectpedaaltjes gedaan wordt...
Haal ik ook vaak door elkaarquote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet Bono schijten of bijna klaar komen?
Op basis van de schijtaflevering van South Park zou ik voor het eerste gaanquote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag nog niet van mijn vrouwquote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen, doe eens gek
Beidequote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet je wel goed over nadenken, standaard is maar 3. Alhoewel, bij mijn ex-schoonvader hadden ze er 5.quote:
gewoon willekeurig een beetje rondgooienquote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef Cassius het volgende:
Wel lastig post bezorgen, where the streets have no name.
Ik vind het wel knap om die effecten bij elkaar te zoeken om zo'n sound te maken en goed in een nummer te gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het coole is dat The Edge maar een noot aanslaat, en de rest door zijn 1000+ effectpedaaltjes gedaan wordt...
5 heb ik niet genoeg aanquote:Op donderdag 31 december 2015 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet je wel goed over nadenken, standaard is maar 3. Alhoewel, bij mijn ex-schoonvader hadden ze er 5.
Ja vertel mij watquote:
Die kan hij dan mooi voor zich houdenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani heeft recht op een mening.
Hahaha, in de documentaire It might get Loud zie je ook dat hij als gitarist niet in de schaduw van Jimmy Page (of Jack White for that matter) kan staan...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje lachwekkend dat een volwassen man zichzelf The Edge noemt, en steeds een muts draagt.
oh jawelquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Beste users, jullie geloven toch niet dat ik heb gezegd dat peaceman nog geen bier mag drinken?
Prachtige docu trouwensquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahaha, in de documentaire It might get Loud zie je ook dat hij als gitarist niet in de schaduw van Jimmy Page (of Jack White for that matter) kan staan...
Ik geloof het bestquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Beste users, jullie geloven toch niet dat ik heb gezegd dat peaceman nog geen bier mag drinken?
er zijn kleine kinderen bijquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
je hebt ook niet gezegd dat het wel magquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik constateer een feit... Hij is een delaykunstenaar. Dat is wat anders dan een snarenkunstenaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap om die effecten bij elkaar te zoeken om zo'n sound te maken en goed in een nummer te gebruiken.
Echt kritiek van iemand die zelf ook drie akkoorden op gitaar kan spelen
Ga je nou huwelijke kwesties uitspelen hier op FOK!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Jawel, het zou me niets verbazen als jij de teugels eens flink heb aangetrokkenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Jawel. Eerst moet de whisky op.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Je kan haten op Edge, maar hij heeft wel een uniek geluid ontwikkeld.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahaha, in de documentaire It might get Loud zie je ook dat hij als gitarist niet in de schaduw van Jimmy Page (of Jack White for that matter) kan staan...
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Mani89 het volgende:
AAH AAAAAHAAAAAAAAAAAAA AAHAHAAHAAAAAAA OOOEEH OOEEEHOOOOEEEEEHOEEOEOEOEOOOOEE
[ afbeelding ]
Nee hoor die zijn buiten met vuurwerk aan het spelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn kleine kinderen bij
DIt is ons leven en daar horen jullie bij.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je nou huwelijke kwesties uitspelen hier op FOK!![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Mani89 het volgende:
AAH AAAAAHAAAAAAAAAAAAA AAHAHAAHAAAAAAA OOOEEH OOEEEHOOOOEEEEEHOEEOEOEOEOOOOEE
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij het met je eens isquote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik constateer een feit... Hij is een delaykunstenaar. Dat is wat anders dan een snarenkunstenaar.
Oh en ik kan zeker 4 akkoorden
Je hebt ook niet aan mij gevraagd....quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt ook niet gezegd dat het wel mag
Zoals het hoortquote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook bij peace in huis heeft de vrouw het meeste stemrecht.
Ik ookquote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prachtige docu trouwens![]()
Daar heb ik ook Kashmir leren spelen, doet Jimmy mooi voor
Ik vind dit nummer helemaal niet scoren.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef zorro28 het volgende:
Ik vind dit nummer een beetje makkelijk scoren
Misschien toch maar bekeren tot de Islam, dan mag ik slaanquote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen als ik van iets wordt beticht wat niet waar is.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je nou huwelijke kwesties uitspelen hier op FOK!![]()
Gezellig.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
DIt is ons leven en daar horen jullie bij.
Op oudjaarsdag? Nee zo ben ik niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jawel, het zou me niets verbazen als jij de teugels eens flink heb aangetrokken
wil je een biertje voor me pakken?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt ook niet aan mij gevraagd....
quote:
Dat heb ik dan weer niet. Misschien eens wat aan doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik ookIk heb een Danelectro DC59 in DADGAD staan daarvoor
Die zijn dicht vanwege het vuurwerkquote:Op donderdag 31 december 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga vandaag mijn plastic zakje in de prullenbak gooien ipv in de tuin.
Dat is wel knap met 3 mannen in het huis.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik dacht ...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef Cassius het volgende:
Aaaahaaaahahaa .... [ afbeelding ] Oeehoeeheoeoooo!
Sommige mensen zijn ook niet te begrijpen.quote:
Produceer jij plastic? Hoe dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een natuurfreak en hippie, maar ik word niet warm van dit nummer.
MJ had meer plastic in zijn lichaam zitten dan dat ik produceer in een jaar.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga eens richting trein. Veel plezier nog met de rest van de Top2000.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
Hetzelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
#nutteloze feitjes alertquote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op bepaalde plaatsen in de wereld is het al nieuwjaar
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef ChatGirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |