Het had wel gekund hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Was ook maar een garpje
En heftig idd
Nog niet helemaal wakkerquote:
Ik wok liever kip of garnalenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik net met mevrouw Pippen was, speelde dit liedje op de radio in mijn studentenkamertje toen ik haar voor het eerst na twee weken vakantie weer zag.
Ik heb het einde van het nummer niet gehaald (bij lange na niet).![]()
Sorry voor TMI.
Dankje, maar ik kan het goed van me afzetten. Ben vrij nuchter. Mijn moeder wat minder.quote:
Mani heeft recht op een mening.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij leeft nog. Hij kan het nog goed maken.
Dat moet wel Unforgettable Firepower zijn geweest.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik net met mevrouw Pippen was, speelde dit liedje op de radio in mijn studentenkamertje toen ik haar voor het eerst na twee weken vakantie weer zag.
Sorry voor TMI.
Hoezo niet gehaald, wat gebeurde er dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry voor TMI.
Je was best vroeg in de chat tochquote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niet helemaal wakker
Ik dacht net van, he, hier had ik op kunnen stemmen, maar dat had ik dus al gedaan
Ik las die eerste zin te snel. Ik dacht dat er stond":quote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry voor TMI.
Sorry voor TMI.
Ja in slaap gevallen?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Sorry voor TMI.
Alleen jammer van de slechte productie bij de albumversie..dan liever livequote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen jammer van de slechte productie bij de albumversie..dan liever live
Ja, maar viel bijna weer om, dus nog even gaan liggenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je was best vroeg in de chat toch
Die was vrij bad ja..quote:Op donderdag 31 december 2015 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen jammer van de slechte productie bij de albumversie..dan liever live
A sort of homecoming eigenlijk hetzelfdequote:
Sorry voor TMI.
Alleen arrestaties toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:20 schreef Max23 het volgende:
Breaking NOS bericht weer over België
Het coole is dat The Edge maar een noot aanslaat, en de rest door zijn 1000+ effectpedaaltjes gedaan wordt...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een van de mooiste intro's, jammer dat ze hem halverwege inzetten ofzo
Daar had ik nog geen lijstje voorquote:Op donderdag 31 december 2015 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor je eigen crematie dan ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |