Prachtige docu trouwensquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahaha, in de documentaire It might get Loud zie je ook dat hij als gitarist niet in de schaduw van Jimmy Page (of Jack White for that matter) kan staan...
Ik geloof het bestquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Beste users, jullie geloven toch niet dat ik heb gezegd dat peaceman nog geen bier mag drinken?
er zijn kleine kinderen bijquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Beste users, jullie geloven toch niet dat ik heb gezegd dat peaceman nog geen bier mag drinken?
je hebt ook niet gezegd dat het wel magquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik constateer een feit... Hij is een delaykunstenaar. Dat is wat anders dan een snarenkunstenaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap om die effecten bij elkaar te zoeken om zo'n sound te maken en goed in een nummer te gebruiken.
Echt kritiek van iemand die zelf ook drie akkoorden op gitaar kan spelen
Ga je nou huwelijke kwesties uitspelen hier op FOK!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Jawel, het zou me niets verbazen als jij de teugels eens flink heb aangetrokkenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Jawel. Eerst moet de whisky op.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Diaan73 het volgende:
Je kan haten op Edge, maar hij heeft wel een uniek geluid ontwikkeld.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Hahaha, in de documentaire It might get Loud zie je ook dat hij als gitarist niet in de schaduw van Jimmy Page (of Jack White for that matter) kan staan...
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Mani89 het volgende:
AAH AAAAAHAAAAAAAAAAAAA AAHAHAAHAAAAAAA OOOEEH OOEEEHOOOOEEEEEHOEEOEOEOEOOOOEE
[ afbeelding ]
Nee hoor die zijn buiten met vuurwerk aan het spelen.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn kleine kinderen bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |