Die Joe Toe nummers heb je waarschijnlijk wel eens gehoord alleen vooral bij the Unforgetable fire is het wat lastiger omdat de titel niet wordt gezongenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef essnhills het volgende:
122 Laat Me Ramses Shaffy 1978![]()
![]()
121 Suspicious Minds Elvis Presley 1969![]()
120 The Unforgettable Fire U2 1985![]()
119 Where The Streets Have No Name U2 1987![]()
118 Earth Song Michael Jackson 1995![]()
117 Creep Radiohead 1993![]()
116 Love You More Racoon 2005![]()
115 Voor Haar Frans Halsema 1977![]()
114 Uprising Muse 2009![]()
113 Belfast Child Simple Minds 1989![]()
112 Losing My Religion R.E.M. 1991![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je dat nu bij het allerlaatste uur nog?
Nee, ik heb alleen favorieten, en er komt nu een nummer wat er nooit op magquote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt toch twee lijstjes? Je favoriete en niet-favoriete nummers?
Daar werk ik al 2,5 jaar niet meerquote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En jij kan natuurlijk met korting bij Blokker kopen of niet??
gelukkig komt alles goed! we krijgen nog veel Adelequote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aardliedje is ook niet zo goed. En Heppie komt ook nog? Gedrochtenuur
Het agenda en kaftpapier dat je kocht, dat bepaalde voor een heel schooljaar je identiteit.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik koop daar met Twan ook de schoolspullen. Mar het is allang niet meer zo leuk als ik toen ik dat voor mezelf moest doen.
Uhm, nou ehm..quote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je dat nu bij het allerlaatste uur nog?
Happy is volgende uurtjequote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aardliedje is ook niet zo goed. En Heppie komt ook nog? Gedrochtenuur
ohquote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar werk ik al 2,5 jaar niet meer
Het agenda?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het agenda en kaftpapier dat je kocht, dat bepaalde voor een heel schooljaar je identiteit.
En de Noordpool doet mee met +1 graden vandaag...quote:Op donderdag 31 december 2015 12:00 schreef Olga het volgende:
Earth song staat zeker zo hoog vanwege de klimaattop in Parijs dit jaar?
Ja waarschijnlijk brul ik zo gewoon meequote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die Joe Toe nummers heb je waarschijnlijk wel eens gehoord alleen vooral bij the Unforgetable fire is het wat lastiger omdat de titel niet wordt gezongen
Ja maar vanaf nu komen we ook wel zo'n beetje in het kutste gedeelte van de lijst, de laatste dag is leuk tot een uur of 12-1 meestal, daarna zijn het of kutnummers die te hoog staan, of classics die je te vaak hebt gehoord (met een paar fijne uitzonderingen die nooit vervelen of alleen op oudjaar langskomen)quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
gelukkig komt alles goed! we krijgen nog veel Adele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okay.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen favorieten, en er komt nu een nummer wat er nooit op mag
RAWWWWWRRRquote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk brul ik zo gewoon mee
Stream?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk brul ik zo gewoon mee
9 Wish You Were Here Pink Floydquote:Op donderdag 31 december 2015 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, nou ehm..
Post het laatste uur eens?
RAAAAWRquote:
Gaat iedereen het dadelijk toepasselijk vinden en het nog hoger stemmen volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2015 12:04 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En de Noordpool doet mee met +1 graden vandaag...
had een 8 kunnen zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
7 voor Nederlands op mijn eindlijst!
Ja precies.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het agenda en kaftpapier dat je kocht, dat bepaalde voor een heel schooljaar je identiteit.
Lijstloze Mexicano??? Me reet!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 Wish You Were Here Pink Floyd
8 Child In Time Deep Purple
7 Avond Boudewijn De Groot
6 Piano Man Billy Joel
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia De Breij
3 Hotel California Eagles
2 Bohemian Rhapsody Queen
1 Imagine John Lennon
Ja die top 10 heb ik al gezienquote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijstloze Mexicano??? Me reet!
Dat magquote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.![]()
Ik vind Earth song wel mooi.
Alleen in de eerste. Daarna ging ik gewoon naar de Action/lokale euroshop voor dat soort zooi.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu word je gekruisigdquote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die top 10 heb ik al gezien
Waarom post je dan de top 9?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die top 10 heb ik al gezien
Spoilerquote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 Wish You Were Here Pink Floyd
8 Child In Time Deep Purple
7 Avond Boudewijn De Groot
6 Piano Man Billy Joel
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia De Breij
3 Hotel California Eagles
2 Bohemian Rhapsody Queen
1 Imagine John Lennon
Hoe kun je Child in Time niet kennenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef essnhills het volgende:
Oke komt ie dan![]()
9 Wish You Were Here Pink Floyd![]()
![]()
8 Child In Time Deep Purple![]()
![]()
7 Avond Boudewijn De Groot![]()
6 Piano Man Billy Joel![]()
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin![]()
4 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia De Breij![]()
![]()
3 Hotel California Eagles![]()
2 Bohemian Rhapsody Queen![]()
1 Imagine John Lennon
Ik heb er niet op gestemd hoor. Ik vind het wel erg hoog staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
En meer mensen met jou kennelijk
Ik vind het kitsch, en dat hoort wel bij Michael's interieur, maar niet in zijn muziek
Om nummer 10 niet te spoileren natuurlijkquote:
Mooiste plaat uit de top 10quote:Op donderdag 31 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je Child in Time niet kennen![]()
Wish You Were Here kan ik me nog voorstellen, maar Child in Time kent toch iedereen? AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
Songtekst?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wish You Were Here kan ik me nog voorstellen, maar Child in Time kent toch iedereen? AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
Staat Claudia de Breij op 4???? Wat de neuk?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef essnhills het volgende:
Oke komt ie dan![]()
![]()
![]()
![]()
1 Imagine John Lennon
ook goedemorgenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Staat Claudia de Breij op 4???? Wat de neuk?
Een ban voor Ramses hihi, ben voorquote:
Ik Sluit me hierbij volledig aan, alleen Imagine vind ik twijfelachtig.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef essnhills het volgende:
Oke komt ie dan![]()
![]()
![]()
![]()
1 Imagine John Lennon
Child in time is vrij prominent aanwezig in de tekst. Maar er is niet per se veel tekstquote:
Ohquote:Op donderdag 31 december 2015 12:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
AAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAAA dus.
Een paar jaar uit de lijst zal hem, en mij, goed doenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een ban voor Ramses hihi, ben voor
Dat is Immigrant Song tochquote:Op donderdag 31 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die aaaaah dus, met een hele hoge mannenstem.quote:
Ohquote:Op donderdag 31 december 2015 12:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Child in time is vrij prominent aanwezig in de tekst. Maar er is niet per se veel tekst
Nee dat is AHAAAAAAHAHAAAAAquote:
Ja, nu weet ze hetquote:Op donderdag 31 december 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die aaaaah dus, met een hele hoge mannenstem.
Een dappere strijder. RIPquote:
Probeer je mij nu een ban aan te naaien voor het bespreken van bans?quote:
Ess weet het beter als je het 'voorzingt' dan als je de tekst gewoon neerzetquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, nu weet ze het![]()
Maar toch. Die kent iedereen inderdaad toch?
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
''Ik ga slapen dit is gespeeld''
''Ohhh gelukkig maakte de hond me wakker!11!!!!111!!''.
Dat jaquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
''Ik ga slapen dit is gespeeld''
''Ohhh gelukkig maakte de hond me wakker!11!!!!111!!''.
Of zoals mijn dochtertje zei toen ik Child in Time in de auto speelde "Wat kan die mevrouw mooi zingen he, papa?"quote:Op donderdag 31 december 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die aaaaah dus, met een hele hoge mannenstem.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of zoals mijn dochtertje zei toen ik Child in Time in de auto speelde "Wat kan die mevrouw mooi zingen he, papa?"
Die kun je vast ook wel afzeggenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
Onze visite heeft voor vanavond afgezegd.![]()
Geen logeetjes, dus ik kan vandaag rustig aan doen. Alleen mijn ouders komen vanavond.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of zoals mijn dochtertje zei toen ik Child in Time in de auto speelde "Wat kan die mevrouw mooi zingen he, papa?"
Mijn dochter zei: "Mag ik op een nummertje drukken?" (=andere zender opzettenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou een DNA test hebben gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn dochter zei: "Mag ik op een nummertje drukken?" (=andere zender opzetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |