Ess weet het beter als je het 'voorzingt' dan als je de tekst gewoon neerzetquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, nu weet ze het![]()
Maar toch. Die kent iedereen inderdaad toch?
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
''Ik ga slapen dit is gespeeld''
''Ohhh gelukkig maakte de hond me wakker!11!!!!111!!''.
Dat jaquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
''Ik ga slapen dit is gespeeld''
''Ohhh gelukkig maakte de hond me wakker!11!!!!111!!''.
Of zoals mijn dochtertje zei toen ik Child in Time in de auto speelde "Wat kan die mevrouw mooi zingen he, papa?"quote:Op donderdag 31 december 2015 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die aaaaah dus, met een hele hoge mannenstem.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of zoals mijn dochtertje zei toen ik Child in Time in de auto speelde "Wat kan die mevrouw mooi zingen he, papa?"
Die kun je vast ook wel afzeggenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
Onze visite heeft voor vanavond afgezegd.![]()
Geen logeetjes, dus ik kan vandaag rustig aan doen. Alleen mijn ouders komen vanavond.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Of zoals mijn dochtertje zei toen ik Child in Time in de auto speelde "Wat kan die mevrouw mooi zingen he, papa?"
Mijn dochter zei: "Mag ik op een nummertje drukken?" (=andere zender opzettenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zou een DNA test hebben gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn dochter zei: "Mag ik op een nummertje drukken?" (=andere zender opzetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |