Ja precies.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het agenda en kaftpapier dat je kocht, dat bepaalde voor een heel schooljaar je identiteit.
Lijstloze Mexicano??? Me reet!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 Wish You Were Here Pink Floyd
8 Child In Time Deep Purple
7 Avond Boudewijn De Groot
6 Piano Man Billy Joel
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia De Breij
3 Hotel California Eagles
2 Bohemian Rhapsody Queen
1 Imagine John Lennon
Ja die top 10 heb ik al gezienquote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijstloze Mexicano??? Me reet!
Dat magquote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.![]()
Ik vind Earth song wel mooi.
Alleen in de eerste. Daarna ging ik gewoon naar de Action/lokale euroshop voor dat soort zooi.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het agenda en kaftpapier dat je kocht, dat bepaalde voor een heel schooljaar je identiteit.
Nu word je gekruisigdquote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die top 10 heb ik al gezien
Waarom post je dan de top 9?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die top 10 heb ik al gezien
Spoilerquote:Op donderdag 31 december 2015 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 Wish You Were Here Pink Floyd
8 Child In Time Deep Purple
7 Avond Boudewijn De Groot
6 Piano Man Billy Joel
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin
4 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia De Breij
3 Hotel California Eagles
2 Bohemian Rhapsody Queen
1 Imagine John Lennon
Hoe kun je Child in Time niet kennenquote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef essnhills het volgende:
Oke komt ie dan![]()
9 Wish You Were Here Pink Floyd![]()
![]()
8 Child In Time Deep Purple![]()
![]()
7 Avond Boudewijn De Groot![]()
6 Piano Man Billy Joel![]()
5 Stairway To Heaven Led Zeppelin![]()
4 Mag Ik Dan Bij Jou Claudia De Breij![]()
![]()
3 Hotel California Eagles![]()
2 Bohemian Rhapsody Queen![]()
1 Imagine John Lennon
Ik heb er niet op gestemd hoor. Ik vind het wel erg hoog staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag
En meer mensen met jou kennelijk
Ik vind het kitsch, en dat hoort wel bij Michael's interieur, maar niet in zijn muziek
Om nummer 10 niet te spoileren natuurlijkquote:
Mooiste plaat uit de top 10quote:Op donderdag 31 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je Child in Time niet kennen![]()
Wish You Were Here kan ik me nog voorstellen, maar Child in Time kent toch iedereen? AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
Songtekst?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe kun je Child in Time niet kennen![]()
Wish You Were Here kan ik me nog voorstellen, maar Child in Time kent toch iedereen? AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
AAAAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |