Knights of Cydonia komt straks ook nog, die duurt ook langer dan 6 minuten.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat de marteling na deze was opgehouden.
weet je ook gelijk je plek in de relatiequote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Djeez het volgende:
Dit plaatje is nog best te pruimen. Heb het leren waarderen, is mijn vrouw haar lievelingsnummer
Pas het 3e nummer in het volgende uur, kan je nog voldoende bijtankenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat de marteling na deze was opgehouden.
hoeft ook helemaal niet. Het is gewoon KUNSTquote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Evertjan het volgende:
de tekst van dit lied raakt kant noch wal
Ja de uptempo stukken vind ik prima, maar de trage stukken met zijn gejengel vind ik vervelendquote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Szura het volgende:
Geef toe MB, de uptempo stukken zijn tof
Oh goddank, dan zit ik in de auto. Moet dus wel uitkijken voor de vangrails.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Pas het 3e nummer in het volgende uur, kan je nog voldoende bijtanken
Geen leuke herinneringen aan schoolfeesten?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier sloten ze altijd ons schoolfeest mee af. Dus het is een prima nummer.
Ja, dan heb je weinig keus. Hoewel mijn vrouw van Antwerpen naar hier is verhuisd voor mij. Heb hier een vaste baan, hoewel Antwerpen me ook wel leuk had geleken om te wonen. Alleen zijn die lui niet te verstaanquote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja hier zit de liefde die een vaste baan had al ruim 25 jaar.... nu bijna 30...
nog nooit die kale plek op zn hoofd gezien zeker?quote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
weet je ook gelijk je plek in de relatie
Daar gaat de kitschelaar ook van af.quote:
jazeker wel, vaak was ik namelijk jarig na dit nummerquote:Op donderdag 31 december 2015 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geen leuke herinneringen aan schoolfeesten?
Daar had VI nog wel een leuk filmpje over.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is ook niet zo gek. Dat is pas echt een DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK van een nummer!!!
En ja dat zeg ik als fan van MB
hahhahahaaha ik ben ook in Etten Leur eens terecht gekomen, als die snel gingen praten was ik ook van het padje afquote:Op donderdag 31 december 2015 10:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, dan heb je weinig keus. Hoewel mijn vrouw van Antwerpen naar hier is verhuisd voor mij. Heb hier een vaste baan, hoewel Antwerpen me ook wel leuk had geleken om te wonen. Alleen zijn die lui niet te verstaan
Ik vind dit stuk altijd wel leuk moet ik heel eerlijk zeggen maar de top 100 is inderdaad niet zoveel.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
De top 100 vind ik altijd zo'n marteling met een paar pareltjes.
Het is kijken wat de rest van Nederland voor een muzieksmaak heeft, en meestal is het niet zo best.
Sterktequote:Op donderdag 31 december 2015 10:49 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |