Ook mooi, maar het Noorden is mooier dan het Oostenquote:
ja dat is ook niet zo gek. Dat is pas echt een DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK van een nummer!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beter dan Muziek van Marco Borsato.
Jordy van Loon vergeten? En zanger Rinus...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:45 schreef Cee het volgende:
Ode aan muziek en dan een van de vreselijkste nummers ooit maken. Ik vind het knap.
Meemaken met Street Spiritquote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef VXXLL het volgende:
Het contrast tussen dit kutnummer en het briljante volgende kan niet groter zijn
ja maar ja hier zit de liefde die een vaste baan had al ruim 25 jaar.... nu bijna 30...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ook mooi, maar het Noorden is mooier dan het Oosten
quote:
Ja dat is wel jammer.quote:
Daar zit meer vreugde in.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jordy van Loon vergeten? En zanger Rinus...
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat de marteling na deze was opgehouden.
hier sloten ze altijd ons schoolfeest mee af. Dus het is een prima nummer.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:46 schreef Djeez het volgende:
Dit plaatje is nog best te pruimen. Heb het leren waarderen, is mijn vrouw haar lievelingsnummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |