Ik ken alleen dit nummer, heb het altijd wel bevredigend gevonden op de een of andere manierquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:06 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 snapt de hype rond eefje niet zo.
Muziek is prima hoor. Maar dat soort zang in het nederlands is toch wel
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
http://recordstoreday.nl/eefje-de-visser/
(goede naam voor een label)
Ka-chingquote:
T was iig geen integrale uitvoering van Kill 'em Allquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
http://recordstoreday.nl/metallica-live-at-the-bataclan/
is een beetje jammer
Ik vind juist die dromerige nummers van haar erg tofquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit nummer, heb het altijd wel bevredigend gevonden op de een of andere manier
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:11 schreef Casiotone het volgende:
[..]
T was iig geen integrale uitvoering van Kill 'em All
[..]
[..]
Lekker sneu weer. Of je het nou goed vindt of niet. Metallica is nog steeds relevant en succesvol. Heb medelijden met iedereen die nog steeds is blijven steken rond 1990.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:12 schreef Spezza19 het volgende:
Sowieso, Metallica
Al sinds the black album niet meer relevant in de muziek wereld.
Tja, ze hebben niks noemenswaardig uitgebracht sinds the Black Album.... Load was matig... daarna niks meer gepresteerd....quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lekker sneu weer. Of je het nou goed vindt of niet. Metallica is nog steeds relevant en succesvol. Heb medelijden met iedereen die nog steeds is blijven steken rond 1990.
Metallica is live nog steeds één van de meeste strakke bands ooit daarom snap ik ook niet waarom zoveel mensen nog blijven hangen in 1990. Die tijd komt niet meer terug, get over it denk ik danquote:
Mwah vlak de slayers, megadeths, voivods, testaments, etc. niet uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:43 schreef Kyran het volgende:
Van alle bands uit die tijd is Metallica nog het meest relevant
Relevant? Ze zullen vast nog mooie concerten geven, maar muzikaal zijn ze totaal niet relevant.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Metallica is live nog steeds één van de meeste strakke bands ooit daarom snap ik ook niet waarom zoveel mensen nog blijven hangen in 1990. Die tijd komt niet meer terug, get over it denk ik dan
Load/Reload waren matig, St. Anger was niks vind ik, maar snap wel waarom ze die gemaakt hebben. Death Magnetic was weer een stapje in de goede richting. Van alle bands uit die tijd is Metallica nog het meest relevant en live nog het meest sterke, dus ze niet meer relevant noemen is gewoon behoorlijk kansloos.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:18 schreef MrSalazar het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet of een 7" op 33 of 45 toeren moet?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:18 schreef MrSalazar het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet of een 7" op 33 of 45 toeren moet?
quote:
Met normale muziek is het wel makkelijk, maar met industrial e.d., zeker die zonder vocalen is het vaak eerst een beetje gissen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]en ik heb ook 10" en 12" op zowel 33 en 45 toeren
Er zijn toch ook van die platen die zowel op 33 als op 45 afgespeeld kunnen worden. Volgensmij de nieuwe aphex twin als ik het wel heb.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[..]
Met normale muziek is het wel makkelijk, maar met industrial e.d., zeker die zonder vocalen is het vaak eerst een beetje gissen.(zeker omdat die vaak niet 'corporate' willen zijn, en dat soort info op de hoes achterwege laten).
Nja, dan heb je wel 2 heel verschillende stukken muziek.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die platen die zowel op 33 als op 45 afgespeeld kunnen worden. Volgensmij de nieuwe aphex twin als ik het wel heb.
Jupsquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die platen die zowel op 33 als op 45 afgespeeld kunnen worden. Volgensmij de nieuwe aphex twin als ik het wel heb.
hehe herkenbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[..]
Met normale muziek is het wel makkelijk, maar met industrial e.d., zeker die zonder vocalen is het vaak eerst een beetje gissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |