Ik vond Radiohead fijner dan Prodigy, want dat was vooral veel herrie maken en geschreeuwquote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem ook al jaren op Sigur Rós. Hoppípolla mag er wel een keer in. of iets echt moois van hun
Staat bij mij op 3 in mn beste liveband-lijstje, vlak voor o.a. Radiohead.
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós

Ziener.quote:

Deze bedoel je zeker.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Say Hello To The Angels heeft ook zo'n genottelijke lyric erin zitten

The Prodigy livequote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem ook al jaren op Sigur Rós. Hoppípolla mag er wel een keer in. of iets echt moois van hun
Staat bij mij op 3 in mn beste liveband-lijstje, vlak voor o.a. Radiohead.
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós

Ik hoop wel op een beetje wifi inderdaad, we zitten midden in de stad dus op zich zou dat moeten lukken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zie je het als je terugbent of wiefie hebt.

Beidequote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Aanrader of een echte vrouwenfilm?

Ik laatst in Ziggodome mijn schoen net kunnen redden. Hing aan mn grote teen...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik mag jou welThe Prodigy was waarschijnlijk niet zo legendarisch. Eerste keer Lowlands en ik was dronken
Ik verloor mn schoen nog in de pit.

Jazekerquote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze bedoel je zeker.
I can't control the part of me that swells up when you move into my airspace

Jammer dat die mannen daar niet over gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij verdient een flinke loonsverhoging!

Waar ga je heen?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een beetje wifi inderdaad, we zitten midden in de stad dus op zich zou dat moeten lukken.

Wel even zwaaien danquote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat de DJ's meelezen. Of in ieder geval ingefluisterd krijgen wat hier wordt gezegd.

Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vandaag speciaal voor de mannen op de werkvloer het stofzuigen tijdens de reclames en het nieuws gepland zodat ze geen liedjes zouden missen

Ja Ierland, dat is toch grootquote:

Op YT staat een fantastische liveregistratiequote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Portishead was echt een klasse apart. Heb nog nooit zo genoten van een concert.

Portishead is echt de beste liveervaring ooit. Die visuals, de ijzingwekkende stem van Beth Gibbons en de combinatie van zulke goede liedjes. Ik zou het kunnen omschrijven als totale perfectie.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Portishead was echt een klasse apart. Heb nog nooit zo genoten van een concert.

Eensquote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Nog maar eens:
George >>>> Barry

Sowieso wel dat ze van dit topic wetenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat de DJ's meelezen. Of in ieder geval ingefluisterd krijgen wat hier wordt gezegd.

quote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:
Nooit geweten dat dit lied van de Golden Earring is

Omdat die gare Barry het niet zingt.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:

Zo klinkt het ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:

Bij Roads moet ik altijd grienenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portishead is echt de beste liveervaring ooit. Die visuals, de ijzingwekkende stem van Beth Gibbons en de combinatie van zulke goede liedjes. Ik zou het kunnen omschrijven als totale perfectie.
Sigur Rós met Popplagid komt ook aardig in de buurt.

Ik herken het aan de stemquote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:

Nou weet ik wat die tweede persoon daar doet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef PippenScottie het volgende:

Roseland of een recentere? Want Roseland is leuk en aardig maar niet het niveau wat ze hebben behaald met Third (hun beste album, ook al roept iedereen dat dat Dummy is) is buitenaards. Portishead is een gift van een andere planeet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Op YT staat een fantastische liveregistratie

Oh verrek.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat die gare Barry het niet zingt.

Ok, ok. Ik ben de tweede persoonquote:Op woensdag 30 december 2015 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou weet ik wat die tweede persoon daar doet.

OK, welke FOKker is ook radio 2 producer?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou weet ik wat die tweede persoon daar doet.

Dat zal het inderdaad zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat die gare Barry het niet zingt.

Maar wel lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 20:41 schreef cafca het volgende:
Zeker niet de beste van de Earring, deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |