Ik vond Radiohead fijner dan Prodigy, want dat was vooral veel herrie maken en geschreeuwquote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem ook al jaren op Sigur Rós. Hoppípolla mag er wel een keer in. of iets echt moois van hun
Staat bij mij op 3 in mn beste liveband-lijstje, vlak voor o.a. Radiohead.
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós
Ziener.quote:
Deze bedoel je zeker.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Say Hello To The Angels heeft ook zo'n genottelijke lyric erin zitten
The Prodigy livequote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem ook al jaren op Sigur Rós. Hoppípolla mag er wel een keer in. of iets echt moois van hun
Staat bij mij op 3 in mn beste liveband-lijstje, vlak voor o.a. Radiohead.
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós
Ik hoop wel op een beetje wifi inderdaad, we zitten midden in de stad dus op zich zou dat moeten lukken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zie je het als je terugbent of wiefie hebt.
Beidequote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Aanrader of een echte vrouwenfilm?
Ik laatst in Ziggodome mijn schoen net kunnen redden. Hing aan mn grote teen...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik mag jou welThe Prodigy was waarschijnlijk niet zo legendarisch. Eerste keer Lowlands en ik was dronken
Ik verloor mn schoen nog in de pit.
Jazekerquote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze bedoel je zeker.
I can't control the part of me that swells up when you move into my airspace
Jammer dat die mannen daar niet over gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij verdient een flinke loonsverhoging!
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een beetje wifi inderdaad, we zitten midden in de stad dus op zich zou dat moeten lukken.
Wel even zwaaien danquote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat de DJ's meelezen. Of in ieder geval ingefluisterd krijgen wat hier wordt gezegd.
Vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vandaag speciaal voor de mannen op de werkvloer het stofzuigen tijdens de reclames en het nieuws gepland zodat ze geen liedjes zouden missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |