Te weinig mensen kennen het. Onze generatie stemt op Bastille.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godver nou, eigenlijk schandalig dat zo'n nummer er niet in staat.
Jazeker, van het weekend stuur ik je denk ik iets.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Uccie! Genieten van de radio topshow?
1. Portisheadquote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem ook al jaren op Sigur Rós. Hoppípolla mag er wel een keer in. of iets echt moois van hun
Staat bij mij op 3 in mn beste liveband-lijstje, vlak voor o.a. Radiohead.
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós
Stella gaat over orale seks. Echt een topnummertje.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Stella trek ik trouwens ook erg goed, en Roland
Hell, TOTBL is helemaal fantastisch
Koekoe dols volgens Stefan waarschijnlijk.quote:
Beth Gibbons Godinquote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stem ook al jaren op Sigur Rós. Hoppípolla mag er wel een keer in. of iets echt moois van hun
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós
Ik mis er ook genoeg hoor, maar sommige komen uit andere reeksen geloof ikquote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef livelink het volgende:
Waarschijnlijk mis ik weer allerhande verwijzingen naar running gags
Say Hello To The Angels heeft ook zo'n genottelijke lyric erin zittenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stella gaat over orale seks. Echt een topnummertje.
Radiohead niet op 1?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
1) Portishead
2) The Prodigy
3) Sigur Rós
Gogo dollsquote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Koekoe dols vopgens Stefan waarschijnlijk.
Oh spannend!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jazeker, van het weekend stuur ik je denk ik iets.
Dan zie je het als je terugbent of wiefie hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh spannend!
Maar van het weekend ben ik in Ierland
Ik vertrek morgen
Notting Hill?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
Film is trouwens ook hartverscheurend
Ik mag jou welquote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Portishead
2. Sigur Ros (maar ik heb The Prodigy niet gezien)
3. Damien Rice
Aanrader of een echte vrouwenfilm?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
Film is trouwens ook hartverscheurend
Pioneer To The Falls en Heinrich Maneuver zijn ook genot.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Say Hello To The Angels heeft ook zo'n genottelijke lyric erin zitten
Jij verdient een flinke loonsverhoging!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had vandaag speciaal voor de mannen op de werkvloer het stofzuigen tijdens de reclames en het nieuws gepland zodat ze geen liedjes zouden missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |