inderdaad, irritante gastenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef houdjemond het volgende:
En dat jong in dat rode vest mag nou ook wel eens weg
Dat snap ik, maar die figuren zijn er welquote:Op woensdag 30 december 2015 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk cynisch, maar ik ben wel een beetje een gloryhunter als het op darts aankomt
Wat een kutjong ja. Echt zo ene die elke week klappen krijgt en zich afvraagt hoe dat toch kan.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef houdjemond het volgende:
En dat jong in dat rode vest mag nou ook wel eens weg
De Amerikaanse Frank Boeijenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze trek ik niet zo goed.
Ik vind hem ook wat onverstaanbaar zingen...
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef asco het volgende:
[..]
Wat een kutjong ja. Echt zo ene die elke week klappen krijgt en zich afvraagt hoe dat toch kan.
Born in the USA is juist anti-VS, wat ie daarna heeft gemaakt probeer ik niet aan te denken.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Vervelende aan bruce vind ik zijn gefap op amerika/new jersey
Ik wilde eerst typen dat het wel meevalt, totdat er bier over hem heen werd gesmetenquote:
Jammer dat Doedezemaar er niet is om op de mompelheren te bitchen.. die heeft ook een leven gekregenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst typen dat het wel meevalt, totdat er bier over hem heen werd gesmeten
Drank verspilling is nooit grappig
Gefap op Amerika? Zo positief was hij er niet over op Born in the USA.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Stickertje het volgende:
Vervelende aan bruce vind ik zijn gefap op amerika/new jersey
Bianca Plune, zat in 1 (had een kontgewei op de rug)quote:
Droomde jij er vroeger niet van om net als Courteney Cox mee te dansen op het podium?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Uccie het volgende:
Weer Bruce Springsteen...die vind ik nog erger dan De Dijk.
die tekst is inderdaad wel goed, een van mijn favorietequote:Op woensdag 30 december 2015 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Born in the USA is juist anti-VS, wat ie daarna heeft gemaakt probeer ik niet aan te denken.
Dat zegt voor mij meer over de rest van zijn repertoirequote:Op woensdag 30 december 2015 19:45 schreef laxus13 het volgende:
Ja maar jongens dit is een van z'n beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |