quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Alleen omdat ie Joods is zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jij hebt Stijn nu in je nek hangen.
Is dat niet Victor Reinier?quote:
Laat hem eerst de finale maar eens halen. Zwaluw maakt geen zomerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef forzaudinese het volgende:
Zolang het WK duurt wil ik deze graag in de OP ! #held![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil een huilende Taylor zien.
Ik neem met niets minder genoegen dan met een verliezende Wright.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil een kauwende Taylor zien.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem met niets minder genoegen dan met een verliezende Wright.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat de komma, totaal niet nodig is in deze zin.
Wright vind ik wel lachen. Een dartende pipo de clown.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem met niets minder genoegen dan met een verliezende Wright.
En dan klaag jij over mijn zogenaamde acts. Er is maar een act in de wereld die het meest gênant en mensonterend is en dat is Peter fucking Wright.quote:
Jorisquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)nkzinnig-niveau.html
Dit moet wel het grootste artikel over darts ooit zijn van de NOS
Wanneer begon hij daar eigenlijk mee? Ik vind het wel een sympathiek figuur en leuker dan zo'n grijze muis als Chizzyquote:Op woensdag 30 december 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan klaag jij over mijn zogenaamde acts. Er is maar een act in de wereld die het meest gênant en mensonterend is en dat is Peter fucking Wright.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is die video van van Gerwen nog ergens te vinden van die 17 perfecte darts met nederlands commentaar?
Die met engels al aantal keer gezien, ben benieuwd hoe de nederlanders door op reageerdequote:
Moet je even op www.mastercaller.nl kijkenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is die video van van Gerwen nog ergens te vinden van die 17 perfecte darts met nederlands commentaar?
Dan zou ik je aanraden even Youtube uit te spitten, weet niet of die bestaatquote:Op woensdag 30 december 2015 19:12 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Die met engels al aantal keer gezien, ben benieuwd hoe de nederlanders door op reageerde
Al genoeg gedaan, helaas niet gevonden. Jammerquote:Op woensdag 30 december 2015 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden even Youtube uit te spitten, weet niet of die bestaat
Ben je de Grand Slam alweer vergeten? Hij kwam tegen Jenkins enorm in de problemen met een gemiddelde van 92, won twee dagen later met 104 gemiddeld van Thornton in een lang format. Taylor mist de constantheid die hij vroeger wel had, maar hij kan zich nog steeds enorm goed herstellen binnen een toernooi. Tijdens de World Series liet hij dat ook zien. Een verlies voor Taylor zou mij nog meer verbazen dan het verlies van Van Gerwen gister.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat toch. Zelden meegemaakt dat Taylor van 92 gemiddeld in de ene pot twee dagen later opeens een galavoorstelling weggeeft.
Godverdomme wat prachtig was dat zegquote:
Waren het er maar 18quote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat prachtig was dat zeg
Wade won die setquote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme wat prachtig was dat zeg
De boventandjes naar de onderlip.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat tyfusbrilletje maakt het af
Die werd vroeger in elkaar gerost op schoolquote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De boventandjes naar de onderlip.
Nederland kan toch niet tennissen .quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef Zipportal het volgende:
De meeste overhyped tennisster van NL.
Is altijd wel een vrouwtje met potentie geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Wow had krajicek bijna niet herken. Die is goed opgedroogd
Nederland is een kampioen vluchtelingen naar binnen halen. Kwaliteitsprijzen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederland kan toch niet tennissen .
Samson de oven inquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland is een kampioen vluchtelingen naar binnen halen. Kwaliteitsprijzen.
Klaassengod tegen Taylorquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog leuke potjes vandaag?
De terugblik van Raybar kwam voorbij, goed voor jou dat je die mist denk ikquote:
Misa Krajicek zit in de studioquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog leuke potjes vandaag?
Ik wil daar erg graag een foto vanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij druk met zijn kat aan het spelen is.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil daar erg graag een foto van
Alsof jij kans maakt, dikzakquote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Waarom wordt er weer benadrukt dat ze een man heeft?
Omdat Roland waarschijnlijk al een uurtje zit te glurenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Misa is een swinger.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Als je er toch nobuddies neerzet dan een blond wijf, niks mis meequote:Op woensdag 30 december 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
Jezus wat een dom wijf. Die weet er echt niks van.
Welke zijn er dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Eerst nog even wat genotsnummers meepakken bij de Top 2000.
Misschien kan jij - als goede vriend van hem - hem even appenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Per DM natuurlijk, niet in het topic.
Eensquote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef luckass het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de eerste twee wedstrijden van vandaag niet boeiend vind?
Dat mag, maar dat ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef luckass het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de eerste twee wedstrijden van vandaag niet boeiend vind?
Dan ga ik wel de kroeg in.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je er toch nobuddies neerzet dan een blond wijf, niks mis mee
Dus jij kijkt liever naar een snookerscheidsrechter, staat genoteerdquote:
BDOGenotquote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef wdn het volgende:
Zo goed als gisteravond wordt het niet meer dit jaar denk ik
Ik kijk liever helemaal niet naar rtl.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus jij kijkt liever naar een snookerscheidsrechter, staat genoteerd
Dan vraag je een streampje van onloquote:Op woensdag 30 december 2015 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk liever helemaal niet naar rtl.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan vraag je een streampje van onlo
Vrouwen mogen alleen op tv als ze te ketsen zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom niet Aileen de Graaf uitnodigen in plaats van haar?
Niet door de BS groep dit keer.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef Szura het volgende:
Voor die ene avond hebben ze Misa ook maar onder reclame geplakt
Ik wil haar ook wel onderplakkenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:14 schreef Szura het volgende:
Voor die ene avond hebben ze Misa ook maar onder reclame geplakt
Het is je zusje.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan weet ik op wie ik me aan het aftrekken ben.
Het kind van Hans Kraay dat zeggen we tochquote:Op woensdag 30 december 2015 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan weet ik op wie ik me aan het aftrekken ben.
Hij werd ook een keer achterna gezeten door een clownquote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen was een ook keer als Clown Bassie verkleed in zijn jonge jaren
Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Maar aangezien ik dat al weet vraag ik het niet, en aangezien jij Nick Carter een mafkees noemt ga ik ook niet zeggen wie het is.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wie is die mafkees in jou UI eigenlijk?
Nick wie?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Maar aangezien ik dat al weet vraag ik het niet, en aangezien jij Nick Carter een mafkees noemt ga ik ook niet zeggen wie het is.
Net zei hafcfan nog dat je voor Wright bent, ik weet niet waar ik aan toe benquote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Chisnall niet wint, gaan we allemaal huilen.
Kun jij goed ping pongen dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Krajicek ! Duurt dus niet meer lang voordat ze mij gaan uitnodigen daar.
Hafcfan probeert me te trollen, merk ik. Gewoon over Feyenoord - Heracles beginnen. Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net zei hafcfan nog dat je voor Wright bent, ik weet niet waar ik aan toe ben
Dit is een bijzonder leuke optie waar ik nog niet over nagedacht hadquote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan probeert me te trollen, merk ik. Gewoon over Feyenoord - Heracles beginnen. Dat zal hem leren.
Dat is mabo11quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zag ik daar nou een nederlandse vlag met daarop geschreven viesdik?
Fokkers aanwezigquote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ze gaan eerder mij uitnodigen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Krajicek ! Duurt dus niet meer lang voordat ze mij gaan uitnodigen daar.
Of überhaupt over Heracles beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafcfan probeert me te trollen, merk ik. Gewoon over Feyenoord - Heracles beginnen. Dat zal hem leren.
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef mabo11 het volgende:
Vnv zit ik er met een viesdik vlag te zwaaien
hafcfan slaat louter onzin uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net zei hafcfan nog dat je voor Wright bent, ik weet niet waar ik aan toe ben
Hij zei ook mij serieus te nemenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
hafcfan slaat louter onzin uit.
Over Italië überhaupt beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Of überhaupt over Heracles beginnen.
Of Juventus![]()
![]()
Picsquote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wrightquote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hiermee is alles gezegd. Hoewel:
Wright![]()
Iedereen wacht op het duel der zedendelinquenten.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sla dit potje even over.
Chisnall heeft de chokeziekte net als Vinnie.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef Caland het volgende:
Chisnall mag van mij ook wel het toernooi winnen, na Lewis uiteraard.
Jo kerelquote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je mist genotquote:Op woensdag 30 december 2015 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welnee. Ik heb ook nog connecties in het wereldje.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze gaan eerder mij uitnodigen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb ook nog connecties in het wereldje.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iedereen wacht op het duel der zedendelinquenten.
Ik heb die hele vlag nog niet gespotquote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
Niemand een screenshot van de viesdikvlag.
Dit gaan ze geen 7 sets volhouden.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Dit is dus gewoon beter dan MvG-Raybar, maar dat boeit bijna niemand want dit zijn geen Nederlanders
Ja zijn de gemiddeldes beter?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Dit is dus gewoon beter dan MvG-Raybar, maar dat boeit bijna niemand want dit zijn geen Nederlanders
Frank kijkt nietquote:Op woensdag 30 december 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Kon ik haar maar eens afkappen voor een tweede rondequote:Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Wordt ze afgekapt voor de 2de ronde, schande!
Waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 30 december 2015 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gaan ze geen 7 sets volhouden.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Heb je een kaartje, ga je een beetje rondrennen op een plastic koe in plaats van kijken
Tanksetjequote:Op woensdag 30 december 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat fout, jongens. Ik zie het niet meer zitten.
En dan nog boven de 100, dat we dat ooit nog zouden zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Gemiddelden zijn in elkaar gedonderd.
Jij wil bianconeri als analist?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Ze kunnen nog beter Johan er neer zetten
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Misa heeft er wel eens slechter uitgezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |