Verdomme t blijft lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef forzaudinese het volgende:
BarneyArmy !!!![]()
![]()
Ik kan deze partij wel 100 keer terugkijken !![]()
Mooi ook om te zien hoe heel de zaal achter Barney stond. Sommige hier in Nederland kunnen daar nog eens wat van leren met hun kansloze berichtjes.
WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP 2016 Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld PART 4
Mee eens! Ik las zojuist ook wat reacties terug bij de nieuwsberichten, en dan lees je toch her en der veel boze en gefrustreerde reacties over het feit dat Van Barneveld Mighty Mike uit het toernooi heeft gegooid; de Nederlandse dartswereld is een slechte dienst bewezen want nu kan een Nederlander geen kampioen wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef forzaudinese het volgende:
BarneyArmy !!!![]()
![]()
Ik kan deze partij wel 100 keer terugkijken !![]()
Mooi ook om te zien hoe heel de zaal achter Barney stond. Sommige hier in Nederland kunnen daar nog eens wat van leren met hun kansloze berichtjes.
WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP 2016 Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld PART 4
Om in te kamperen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik wil dat shirt !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit was het grote doel van Barney, MVG voor het oog van heel Nederland vernederen. Vanaf nu is alles bonus voor de Barney Army. Mijn toernooi kan niet meer stuk.
Jammer dat de komma, totaal niet nodig is in deze zin.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef xzaz het volgende:
Jammer dat barney, zichzelf en mvg uit het toernooi gooit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik wil dat shirt !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dat bordje.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik wil dat shirt !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben echt zo jaloers op de Feyenoordmannen daar. Ik zou ook door Engeland willen lopen met Raybarquote:
En dat het podium dat zou houdenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wist niet dat Barney zo hoog kon springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |