TO THE OLD GODS AND THE NEWquote:
Schitterendquote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Wow wat een avond net wakker gebeld door 100% NL leuk gesprek en oude tijden herleven poeh meer dan 425 appjes of smsjes gekregen echt waanzinnig het voelt goed weer spraakmakend te zijn we weten allemaal dat ik het kan maar winnen van de nummer 1 van de Wereld voelt toch wel mega goed kan er niet meer van slapen Haha bedankt lieve mensen voor jullie steun Love you all xx
Barneygod
Supporter van het darten of hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef mabo11 het volgende:
Vnv zit ik er met een viesdik vlag te zwaaien
Natuurlijk, jammer dat ik voor de verkeerde dag kaarten heb geregeld. Had er liever gisteren gezeten ipv vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Supporter van het darten of hoe moet ik dit opvatten?
Vandaag zal er ook een hoop te genieten zijn verwacht ikquote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Natuurlijk, jammer dat ik voor de verkeerde dag kaarten heb geregeld. Had er liever gisteren gezeten ipv vandaag.
Je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat pedo een goede kans maakt tegen Taylor vanavond?
Als er een moment is om The Power te pakken is het dit toernooi.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat pedo een goede kans maakt tegen Taylor vanavond?
In het voorspeltopic heb ik 4-3 voor Klaassen ingevuld. Klaassen is in goede vorm en Taylor presteert toch wel vrij matig. Ik geef Jelle wel een goede kans.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Taylor sloopt 'm. 4-1.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
In het voorspeltopic heb ik 4-3 voor Klaassen ingevuld. Klaassen is in goede vorm en Taylor presteert toch wel vrij matig. Ik geef Jelle wel een goede kans.
Wat is dit slechtquote:Op woensdag 30 december 2015 09:34 schreef Slobeend het volgende:
Opa Barney is een vernieuwde Barney.
[ afbeelding ]
Dit is zijn eigen facebook toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:34 schreef Slobeend het volgende:
Opa Barney is een vernieuwde Barney.
[ afbeelding ]
Verbeterd.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als er een moment is om The Power te pakken is het dit toernooi. jaar.
Wanneer heb je Taylor voor het laatst overtuigend zien gooien?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, 4-0 of 4-1. Klaassen maakt geen schijn van kans.
WK2015quote:Op woensdag 30 december 2015 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer heb je Taylor voor het laatst overtuigend zien gooien?
Kijk jij vaker darten? Laatste tijd is Taylor echt tenenkrommend slecht, hoort echt niet bij de beste 8 van het toernooi.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, 4-0 of 4-1. Klaassen maakt geen schijn van kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |