Er zijn er zeker wel een paar die gemist kunnen worden, maar meestal zijn dat in elk geval geen slechte liedjes.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel ik ook vind dat er teveel Beatles-nummers in staan
Ik vind dat nummer van Ge Reinders ook altijd belachelijk hoog staan. Noorderlingen worden geboycot vanwege een lobby-actie rond Ede Staal, maar lobbyen voor een onbekende Limbo mag blijkbaar weer welquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.
Blof, Adele, Coldplay, Muse, Guus Meeuwis, Marco B, Anouk, Rowen Heze, The Script.... en dat is in sommige gevallen echt niet omdat alles slecht is, maar meer omdat er zo ontiegelijk veel van in de top 2000 staat.
Ze kunnen me beide gestolen worden en het liefst voordat er weer een nieuwe top 2000 samengesteld wordtquote:Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer van Ge Reinders ook altijd belachelijk hoog staan. Noorderlingen worden geboycot vanwege een lobby-actie rond Ede Staal, maar lobbyen voor een onbekende Limbo mag blijkbaar weer wel
daar ben ik het idd wel mee eens. En dan komt pokemon met een lobby er ook nog in.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer van Ge Reinders ook altijd belachelijk hoog staan. Noorderlingen worden geboycot vanwege een lobby-actie rond Ede Staal, maar lobbyen voor een onbekende Limbo mag blijkbaar weer wel
Ola Fredquote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond zeer gewaardeerde medeluisteraars
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
Tjonge. Muse heeft voor het eerst meer dan 4 liedjes en dan klaag je er meteen overquote:Op woensdag 30 december 2015 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, die staat te hoog, maar verder een prima liedje.
Blof, Adele, Coldplay, Muse, Guus Meeuwis, Marco B, Anouk, Rowen Heze, The Script.... en dat is in sommige gevallen echt niet omdat alles slecht is, maar meer omdat er zo ontiegelijk veel van in de top 2000 staat.
Goedenavondquote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |