Thanks voor de tip, zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef asco het volgende:
Als je bent aan het schijten kun je hier mooi op persen.
Je moet een team samenstellen en zelf aanmelden. Peaceman en cafca hebben al vaker met nog 2 andere Fok!ers meegedaan met dat soort quizzen.quote:
Nix mis mee, hoor!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef JaneDoe het volgende:
caro emerald oftewel pittige huisvrouwen muziek
Hopelijk laten ze tegen de tijd van de Olympische spelen beelden zien van Mr. Bean tijdens de opening van de laatste OSquote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Knipoogje het volgende:
Vond Chariots of Fire toch beter.... maar die valt straks bijna de top 2000 uit
Handje op de vangelisquote:Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kitschelaar gaat intussen af bij mij en n00bie
Dat moet echt terugkerenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
PrachtigIk keek dat graag toen ik klein was.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlies toch van hen als ik zou moeten popquizzen.
Zelfs zij verliezen tijdens zo'n popquiz.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlies toch van hen als ik zou moeten popquizzen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs zij verliezen tijdens zo'n popquiz.![]()
Erg lastig.
hier niet. meer gegrilde kip.quote:
Inderdaad.quote:
Zo begon het verhaalvan stickertje ookquote:Op woensdag 30 december 2015 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Bij deze moet ik altijd denken aan het 40 jarige huwelijksfeest van m'n opa en oma.
Maar dit geheel terzijde.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
PrachtigIk keek dat graag toen ik klein was.
van de openingsceremonie met mr Bean van de OS 2012quote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die film kent verder niemand meer
Ik heb hem nooit gezien, maar weet wel dat het van een film over Columbus isquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die film kent verder niemand meer
Ohja, de tune van Spel Zonder Grenzen!quote:
Dat is een ander nummer van Vangelisquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
van de openingsceremonie met mr Bean van de OS 2012
erg divers en lastig.quote:
raak is overdreven maar echt veel vind ik het ook niet. Clapton soloquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef peaceman het volgende:
mijn god, daar hebben deze draak ook nog... al is Tears in heaven helemaal verschrikkelijk.
Dat is net het probleem. Niemand heeft die film gezienquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar weet wel dat het van een film over Columbus is
Maurice?quote:
ik houd gewoon niet van zijn slome liedjesquote:Op woensdag 30 december 2015 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
D
[..]
raak is overdreven maar echt veel vind ik het ook niet. Clapton solo
Doe mij maar Blind Faith, maar dat heb ik al zes keer gezegd.
Je kunt ook een album van hem aanzetten.quote:
N00bie weet ze vast nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar lastig is relatief he, als je het antwoord weet valt het best mee
Mooi, dan hoeven we m de komende 24 uur niet meer te horen.quote:
Vertel eens wat nieuws.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:54 schreef Meike26 het volgende:
Verdomme, 1 klantje verder, even kijken en weer een deeltje verder... Jullie zijn ziek![]()
![]()
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 30 december 2015 15:54 schreef Meike26 het volgende:
Verdomme, 1 klantje verder, even kijken en weer een deeltje verder... Jullie zijn ziek![]()
![]()
Die is al geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 15:55 schreef cafca het volgende:
Is dit de hoogste van Jimi?
Of komt Voodoo Chile nog?
Purple haze zal nog wel komen.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:55 schreef cafca het volgende:
Is dit de hoogste van Jimi?
Of komt Voodoo Chile nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |