Thanks voor de tip, zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef asco het volgende:
Als je bent aan het schijten kun je hier mooi op persen.
Je moet een team samenstellen en zelf aanmelden. Peaceman en cafca hebben al vaker met nog 2 andere Fok!ers meegedaan met dat soort quizzen.quote:
Nix mis mee, hoor!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef JaneDoe het volgende:
caro emerald oftewel pittige huisvrouwen muziek
Hopelijk laten ze tegen de tijd van de Olympische spelen beelden zien van Mr. Bean tijdens de opening van de laatste OSquote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Knipoogje het volgende:
Vond Chariots of Fire toch beter.... maar die valt straks bijna de top 2000 uit
Handje op de vangelisquote:Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De kitschelaar gaat intussen af bij mij en n00bie
Dat moet echt terugkerenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
PrachtigIk keek dat graag toen ik klein was.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlies toch van hen als ik zou moeten popquizzen.
Zelfs zij verliezen tijdens zo'n popquiz.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlies toch van hen als ik zou moeten popquizzen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs zij verliezen tijdens zo'n popquiz.![]()
Erg lastig.
hier niet. meer gegrilde kip.quote:
Inderdaad.quote:
Zo begon het verhaalvan stickertje ookquote:Op woensdag 30 december 2015 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Bij deze moet ik altijd denken aan het 40 jarige huwelijksfeest van m'n opa en oma.
Maar dit geheel terzijde.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
PrachtigIk keek dat graag toen ik klein was.
van de openingsceremonie met mr Bean van de OS 2012quote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die film kent verder niemand meer
Ik heb hem nooit gezien, maar weet wel dat het van een film over Columbus isquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die film kent verder niemand meer
Ohja, de tune van Spel Zonder Grenzen!quote:
Dat is een ander nummer van Vangelisquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
van de openingsceremonie met mr Bean van de OS 2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |