erg divers en lastig.quote:
raak is overdreven maar echt veel vind ik het ook niet. Clapton soloquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef peaceman het volgende:
mijn god, daar hebben deze draak ook nog... al is Tears in heaven helemaal verschrikkelijk.
Dat is net het probleem. Niemand heeft die film gezienquote:Op woensdag 30 december 2015 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar weet wel dat het van een film over Columbus is
Maurice?quote:
ik houd gewoon niet van zijn slome liedjesquote:Op woensdag 30 december 2015 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
D
[..]
raak is overdreven maar echt veel vind ik het ook niet. Clapton solo
Doe mij maar Blind Faith, maar dat heb ik al zes keer gezegd.
Je kunt ook een album van hem aanzetten.quote:
N00bie weet ze vast nog wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar lastig is relatief he, als je het antwoord weet valt het best mee
Mooi, dan hoeven we m de komende 24 uur niet meer te horen.quote:
Vertel eens wat nieuws.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:54 schreef Meike26 het volgende:
Verdomme, 1 klantje verder, even kijken en weer een deeltje verder... Jullie zijn ziek![]()
![]()
Ik ben onschuldigquote:Op woensdag 30 december 2015 15:54 schreef Meike26 het volgende:
Verdomme, 1 klantje verder, even kijken en weer een deeltje verder... Jullie zijn ziek![]()
![]()
Die is al geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 15:55 schreef cafca het volgende:
Is dit de hoogste van Jimi?
Of komt Voodoo Chile nog?
Purple haze zal nog wel komen.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:55 schreef cafca het volgende:
Is dit de hoogste van Jimi?
Of komt Voodoo Chile nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |