Paskal heeft nooit 1 nummer geschrevenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Poezie!
Wil je een cadeaubon voor dezelfde poezie cursus als Pascal?
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Soms heb ik ook wel een slechte smaakLiverpool Rain van Racoon vind ik stiekem nog best ok.
Owh wie schrijft ze dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Paskal heeft nooit 1 nummer geschreven
Ik heb ze nog verkochtquote:Op woensdag 30 december 2015 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Zone
(bazen weten, hier heb ik ooit Jazz Jackrabbit 2 op ontdekt en dat speel ik nog steeds)
Zeeland is een smakeloos gebiedquote:Op woensdag 30 december 2015 15:18 schreef Evertjan het volgende:
op dit liedje zijn de mensen in Zeeland heel erg trots
Ik weet niet wat hij gebruikt, maar ik denk dat ik het wil.quote:
Als je uit Zeeland komt dan pak je alles aan om trots te zijn. Zelfs deze rijmelarij van Blof.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:18 schreef Evertjan het volgende:
op dit liedje zijn de mensen in Zeeland heel erg trots
Sorry.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Sexist.. Ik luister graag naar Golden earring tijdens mijn werk jaÉén van die bandjes die altijd goede autorijdmuziek maken, niet alleen RadarLove, ook deze en andere nummers van ze
kan ook niet anders als een bolus de specialiteit van je provincie is.quote:
en mosselen.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan ook niet anders als een bolus de specialiteit van je provincie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |