was ik niet van plan, maar als je er om vraagt.. tjaquote:Op woensdag 30 december 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, je gaat me de rest van de dag weer een vrouw noemen dus
Vrouwen moeten even hun mond houden nu. Die mogen bij Racoon weer.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Men hoorde dat er massaal op Imagine gestemd moest worden, en de Dragons waren de enige die ze kende
tot straksquote:Op woensdag 30 december 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten even hun mond houden nu. Die mogen bij Racoon weer.
Zometeen komt Blofquote:
Ik ben heus wel stoer hoor soms.quote:
Ja de zanger van de Golden Earring kreeg een bullet to the bone.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:12 schreef zorro28 het volgende:
Er raakte toch iemand geblesseerd bij het maken van deze clip?
Goed bezig max!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ho, ik zou er zelf nooit op stemmen
Sexist.. Ik luister graag naar Golden earring tijdens mijn werk jaquote:Op woensdag 30 december 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten even hun mond houden nu. Die mogen bij Racoon weer.
quote:De band Motörhead bestaat niet meer. Drummer Micky Dee heeft het einde van de formatie bevestigd. Reden is het overlijden van zanger Lemmy Kilmister.
"Lemmy was Motörhead. Natuurlijk betekent dit het einde van de band", zei Dee in gesprek met de Zweedse krant Expressen.
Volgens Dee zal de band niet meer op tournee gaan en ook geen platen meer maken. "Maar het merk zal blijven bestaan en Lemmy leeft voort in de harten van iedereen die van hem hield."
Uitgeput
De drummer geeft in gesprek met de krant toe al enige tijd bezorgd te zijn geweest over de gezondheid van Kilmister: "Hij gaf alles als hij op het podium stond, maar daarna was hij altijd volledig uitgeput."
Dee zegt verder zeer danbkaar te zijn voor de tijd die de band met elkaar kon doorbrengen.
Kilmister overleed aan de gevolgen van kanker. De ziekte was afgelopen zaterdag pas geconstateerd, twee dagen na zijn verjaardag.
De Naakte Trut.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Golden Earring Unplugged is een aanrader. Heerlijk livealbum.
Logisch. Motorhead zonder Lemmy is als Queen zonder Freddie.quote:
Voor mij de ontdekking van MacroMedia Flash 3 in de zero's. Toen Flash nog vooruitstrevend wasquote:Op woensdag 30 december 2015 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Zone
(bazen weten, hier heb ik ooit Jazz Jackrabbit 2 op ontdekt en dat speel ik nog steeds)
Als The Beatles zonder John, Paul en George.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch. Motorhead zonder Lemmy is als Queen zonder Freddie.
Die ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Naakte Trut.
Weet niet of die naakt ingezongen is...
ZZ Top zonder Beard.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als The Beatles zonder John, Paul en George.
Geen idee, ik heb het nooit gespeeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Handen op je heupen, hoofd bij de deur...gaat dit over Twister?
Of een IS-zelfmoordterroristquote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Poezie!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Echt, hoe verzin je het.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef Szura het volgende:
Je buien maken vlekken
Op mijn hagelwit humeur
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |