Zo had ik hem nog niet bedacht ,maar nee die koe is aan het eten.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:14 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Zeg je nou met die foto dat de koe nog een wandelende biefstuk is?
Daar hebben we de stemronde voorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:35 schreef Cockwhale het volgende:
Ik denk dat 3 foto's nu niet binnen het thema vallen zoals het bedoeld is...
Vind überhaupt niet dat ze in de stemronde thuis horen dan. Dat wil zeggen dat iedereen maar wat kan neergooien hier omdat ze willen stemmen, maakt niet uit of het in het thema past of niet.. Zo werkt dit toch niet? Als het niet in het thema past, heb je pech.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Daar hebben we de stemronde voor!
Eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:04 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Vind überhaupt niet dat ze in de stemronde thuis horen dan. Dat wil zeggen dat iedereen maar wat kan neergooien hier omdat ze willen stemmen, maakt niet uit of het in het thema past of niet.. Zo werkt dit toch niet? Als het niet in het thema past, heb je pech.
eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:04 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Vind überhaupt niet dat ze in de stemronde thuis horen dan. Dat wil zeggen dat iedereen maar wat kan neergooien hier omdat ze willen stemmen, maakt niet uit of het in het thema past of niet.. Zo werkt dit toch niet? Als het niet in het thema past, heb je pech.
eensquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:04 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Dan moet je de regel invoeren dat degene die het thema bedacht heeft, na de instuurperiode mag bepalen welke inzending binnen zijn/haar thema valt en welke niet (en dus gediskwalificeerd worden).quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:04 schreef JeroenLucas het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden geen fan geweest van SunChasers bijdragen, maar de foto van die bonte taart vond ik in dat licht echt een goede bijdrage, en zéker niet die, die wat mij betreft als laatste zou eindigen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:58 schreef over_hedge het volgende:
Oh en SunChaser is gewoon een trolleerst een prima foto plaatsen en dan vervangen door een foto die niks met het onderwerp te maken heeft alleen maar om te provoceren
ja zeg ik. Prima foto. Beetje kinderachtig alleen om die dan te gaan vervangen door een foto die er niks mee te maken heeft. Of er nou "haters" waren of niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden geen fan geweest van SunChasers bijdragen, maar de foto van die bonte taart vond ik in dat licht echt een goede bijdrage, en zéker niet die, die wat mij betreft als laatste zou eindigen.
Ik geef SunChaser dan ook groot gelijk. Dikker vinger aan de hat0rz.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het wel tof zou zijn om een keer mee te doen. Ondanks dat ik geen verstand heb van fotografie, zet ik mijn eten wel vaak op de foto. Vond dit een goed moment om mezelf eens uit te dagen. Maar eigenlijk heb ik geen tijd gehad om eens iets nieuws te proberen. En de gezellige sfeer is ook niet echt uitnodigend om nog eens mee te doen. Jammer.
Maar anyhow, dit is mijn inzending.
[ afbeelding ]
Nice! Krijg er honger van!!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat het wel tof zou zijn om een keer mee te doen. Ondanks dat ik geen verstand heb van fotografie, zet ik mijn eten wel vaak op de foto. Vond dit een goed moment om mezelf eens uit te dagen. Maar eigenlijk heb ik geen tijd gehad om eens iets nieuws te proberen. En de gezellige sfeer is ook niet echt uitnodigend om nog eens mee te doen. Jammer.
[ afbeelding ]
Heb je het onderwerp zelf gemaakt ? dan kom ik graag eens bij je eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Alle credits voor de kip gaan naar mijn vriend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef m1st1g het volgende:
Heb je het onderwerp zelf gemaakt ? dan kom ik graag eens bij je eten.![]()
Dus gewoon een foto posten, verder je mond houden en aan het einde een stem uitbrengen? Dat is hoe jij idealiter het verloop van een fotowedstrijdtopic ziet? Daar ben ik het allerminst mee eens. Ik neem aan dat de meeste mensen het leuk vinden om mee te doen omdat het een speelse manier van leren is. Ik vind commentaar, zij het kritisch, zij het lovend, dan ook JUIST een belangrijk element van dit topic.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:37 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dan moet je de regel invoeren dat degene die het thema bedacht heeft, na de instuurperiode mag bepalen welke inzending binnen zijn/haar thema valt en welke niet (en dus gediskwalificeerd worden).
Maar dat wordt een gebed zonder einde.
Waarom is een etende eekhoorn wél passend binnen het thema 'eten', maar een etende oeros niet?
Zijn lollies wel 'eten' of is het meer 'snoepgoed'?
Gaat het in de foto met de kaas om de kaas ('eten'), of om de gekleurde messen?
Hoe wil je die discussie gaan voeren?
Beste is, gewoon de wedstrijd laten lopen, geen tussentijds commentaar geven, en ieder voor zich bij de stemming laten bepalen of een foto in het thema past.
Desnoods krijgt iedereen één wildcard, waarbij je als je die inzet één inzending -5 punten mag geven als straf voor het niet in het thema passen, maar dan lever je ook éénmalig 5 punten in die je zelf krijgt toegewezen van een ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |