Je hebt PM met mijn rekeningnummer voor het vliegticket.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef JeroenLucas het volgende:
[ afbeelding ]
Even een lekker plaatje tussendoor, want ik ga nu op t strand liggen.. en me nergens druk om maken, misschien bestel ik wat eten en maak ik er een foto van... misschien niet.. jullie zijn welkom, heb nog wel een handdoek over en een zwembad met meer ruimte dan voor mij alleen!
Moge de beste winnen deze maand, zonder gezeik & met een beetje liefde voor elkaar.. en als ik af en toe het nieuws lees is er al genoeg ellende in de wereld. Ayo!
Hoe is mijn foto dan een snapshot en een foto van een bak patat en bier niet? Omdat ik besluit voor een andere crop of kader is het ineens een snapshot?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik vind dat snapshot niets te maken heeft met de apparatuur die je gebruikt maar wel met hoeveel je hebt nagedacht over compositie, standpunt en de elementen die je wel of juist niet laat zien in je plaat.
Ik zeg nergens dat jouw foto een snapshot is. Sterker nog, ik heb over geen enkele foto iets gezegd en heb alleen een algemene fotografische opmerking gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe is mijn foto dan een snapshot en een foto van een bak patat en bier niet? Omdat ik besluit voor een andere crop of kader is het ineens een snapshot?
Jouw foto is een snapshot omdat je puur fotografeert om iets te registreren. Je denkt niet na over compositie. Zo lijkt het althans. Als dat onjuist is dan neem ik het terug, maar ben dan wel benieuwd naar je motivatie. Nu lees ik alleen dat het eten er volledig op staat en dat je het daarmee prima vind. Ik denk dat die foto van een bak patat ook wel onder het kopje snapshot te scharen is. Mijn eigen foto deze waarschijnlijk ook, al let ik daar alsnog wat meer op het estethische ipv dat ik alleen een lolly in beeld breng. Ik heb alleen niet erg mijn best gedaan deze maand.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe is mijn foto dan een snapshot en een foto van een bak patat en bier niet? Omdat ik besluit voor een andere crop of kader is het ineens een snapshot?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je hebt PM met mijn rekeningnummer voor het vliegticket.
Haha, sta je raar te kijken als er 600 euro extra op je rekening staat straks!quote:
hey kaasmesjes van de action of de lidlquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:54 schreef Nalbandian het volgende:
Eerste probeerseltje.
[ link | afbeelding ]
Old Friends by Leon, on Flickr
Boska Havana - Kaassetquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:41 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
hey kaasmesjes van de action of de lidl
Ik vind verplicht centreren het tegendeel van nadenken over een goede foto.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:23 schreef very het volgende:
[..]
Dit dus.
Snapshots heeft niks te maken met apparatuur of skill. Het gaat erom dat je nadenkt over je foto, en niet zomaar alleen even iets registreert.
Ik ook. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik vind verplicht centreren het tegendeel van nadenken over een goede foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:38 schreef SunChaser het volgende:
Nieuwe inzendingopa is doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]blub blub
Nieuwe inzendingDie at tulpenbollen, geen tulpen zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]People assume too much.
Nieuwe inzendingik vind het een beetje de randjes van het onderwerp opzoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
maar laten we het gezellig houden en laat mensen maar hun ongenoegen uiten tijdens het stemmen![]()
Nieuwe inzendingOpa knabbelde aan het Paleis op de Dam? Of aan de Nieuwe Kerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]пусть всегда будет солнце
Zeg je nou met die foto dat de koe nog een wandelende biefstuk is?quote:Op zondag 17 januari 2016 18:44 schreef Legwieh het volgende:
Niet al te best maarja ik wil toch ook hier aan mee gaan doen.
Dusja dan dit maar:
Volgende keer beter.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |